Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Søsteren min la ut ett fint bilde av seg selv, men fra å alltid ha fått en god del likes av både venner og familie har hun ikke fått noe på dette bildet. Det er et helt normalt profilbilde hvor hun smiler. Det er ett døgn siden hun la det ut. 

Hvorfor skjer dette? Kan det være en teknisk feil, som at bildet ikke dukket opp på News feeden til venner?

Anonymkode: ecd1c...a12

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan det være. Så noen skrev om det inne på dataforumet for noen dager siden. 

AnonymBruker
Skrevet

Algoritmer. Virker veldig tilfeldig hva som kommer opp hos andre. 

Anonymkode: 81e44...bb7

• Liker 2
Skrevet

Er innstillingene riktige, sånn at alle har mulighet til å se det?

AnonymBruker
Skrevet

Hun har trykket av for å publisere det på veggen. Er en hake der man kan trykke, da får ingen det opp på wallen. 

Anonymkode: 49e37...fb3

AnonymBruker
Skrevet

Du kan legge ut bilde, slik at det ikke kommer opp i feeden også. Det gjorde jeg sist jeg skiftet bilde, og fikk bare et par likes eller noe.

Anonymkode: 5e769...b6c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hei. Søsteren min la ut ett fint bilde av seg selv, men fra å alltid ha fått en god del likes av både venner og familie har hun ikke fått noe på dette bildet. Det er et helt normalt profilbilde hvor hun smiler. Det er ett døgn siden hun la det ut. 

Hvorfor skjer dette? Kan det være en teknisk feil, som at bildet ikke dukket opp på News feeden til venner?

Hun kan også ha trykket selv på at det ikke skal vises i freden, da får ingen med seg det med mindre de faller innom med algoritmen. 

Anonymkode: 5baa1...072

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du kan legge ut bilde, slik at det ikke kommer opp i feeden også. Det gjorde jeg sist jeg skiftet bilde, og fikk bare et par likes eller noe.

Anonymkode: 5e769...b6c

Jeg og. Det er helt fantastisk. Kan og trykke vis kun for meg. Man må ikke få likes og klikk på bilder.

Anonymkode: 49e37...fb3

• Liker 3
Skrevet

Håper ikke hun legger ut bilde for å få likes? 
Du bør like det du i alle fall? 😉

Jeg bytter profilbilde 1 gang i året - ikke for å få likes, men for å vise at jeg lever😅 og hvordan jeg eldes…😂

Mest for familien rundt omkring. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor bry seg om likes osv?

Anonymkode: e3b04...658

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får opp flere dager gammelt skrot i feeden min. Driver også en stor gruppe der det er åpenbart at innlegg ikke når frem i newsfeeden til følgere gjerne et døgn og vel som det på etterskudd.

Opplever sågar å få opp i feeden min venner som har gratulert noen andre jeg ikke kjenner flere uker etterpå...

Anonymkode: 1c3da...0c2

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Syns de kan fjerne all likes/dislikes. Det er så kunstig.

Anonymkode: 211f7...b5d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Algoritmer. Virker veldig tilfeldig hva som kommer opp hos andre. 

Anonymkode: 81e44...bb7

Ja, virker nesten sånn!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg får opp flere dager gammelt skrot i feeden min. Driver også en stor gruppe der det er åpenbart at innlegg ikke når frem i newsfeeden til følgere gjerne et døgn og vel som det på etterskudd.

Opplever sågar å få opp i feeden min venner som har gratulert noen andre jeg ikke kjenner flere uker etterpå...

Anonymkode: 1c3da...0c2

Jeg opplever akkurat det samme!

Anonymkode: 19256...0de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...