AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #1 Skrevet 28. juli 2024 Kommer over dette på forskjellige plattformer. Noen jenter tar bilde av andre jenter eller et par, og så en tekst lignende ''Middag med de pene her'' , eller '' så fine '' , eller '' finest '' Hvorfor driver enkelte med dette? Anonymkode: d779d...ed5 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #2 Skrevet 28. juli 2024 Hva skulle de ha skrevet syns du? Se på den jævla gjengen her, jeg hater egentlig alle sammen. Men god mat, fikk servert reker. Bare ignorer det, hva skjer med alle disse hetsetrådene. Fine ord er vell og bra det, heller det spør du meg. Anonymkode: a08f4...bed 10
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #3 Skrevet 28. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva skulle de ha skrevet syns du? Se på den jævla gjengen her, jeg hater egentlig alle sammen. Men god mat, fikk servert reker. Bare ignorer det, hva skjer med alle disse hetsetrådene. Fine ord er vell og bra det, heller det spør du meg. Anonymkode: a08f4...bed Jeg synes bare at det virker rart.. men kanskje bare meg det da. Selvsagt, man gjør som en vil. ts Anonymkode: d779d...ed5 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #4 Skrevet 28. juli 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Kommer over dette på forskjellige plattformer. Noen jenter tar bilde av andre jenter eller et par, og så en tekst lignende ''Middag med de pene her'' , eller '' så fine '' , eller '' finest '' Hvorfor driver enkelte med dette? Anonymkode: d779d...ed5 Hva ville du selv skrevet? Anonymkode: 44bca...a8a 4
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #5 Skrevet 28. juli 2024 Ser ikke noe galt med det. Rar ting å henge seg opp i. Anonymkode: 95ae9...d53 3
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #6 Skrevet 28. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva ville du selv skrevet? Anonymkode: 44bca...a8a Ville droppet teksten. Det virker så overfladisk. Anonymkode: d779d...ed5 3
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #7 Skrevet 28. juli 2024 «Fin» kan jo bety mye, det behøver ikke bare være utseendet, så den er vel ikke så merkelig. Å fokusere på hvor «pen» gjengen er, virker i min verden veldig overfladisk. Anonymkode: 38433...713 4
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #8 Skrevet 28. juli 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg synes bare at det virker rart.. men kanskje bare meg det da. Selvsagt, man gjør som en vil. ts Anonymkode: d779d...ed5 Det er rart. Jeg ser folk skriver åååhh fininingen, duuu dah! ❤️❤️ Nommin! Fine dere er. Jeg får en følelse av at det er mennesker mentalt 14år som skriver, selv om de er i begynnelsen av 20årene Anonymkode: e610b...c4d 6
PusheenPusheen Skrevet 28. juli 2024 #9 Skrevet 28. juli 2024 Tja, kanskje man bryr seg om menneskene man legger ut bilde av, og synes de er fine. Er vel folks måte å si at de er glade i venninnene sine på? Å legge ut bilder uten tekst i det hele tatt, er for meg litt merkelig. 2
Cuntzilla Skrevet 28. juli 2024 #10 Skrevet 28. juli 2024 Det er jo vanlig. Flotte, vakre, fantastiske Mari, pena, søte du, 🔥🔥🔥😍. Det er jo obligatorisk for kvinner å skrive til venninner. Kan bli litt mye kliss og klisje iblant, men jeg hyller det. Det er ikke nødvendigvis overfladisk, de er jo ikke alltid modellpene heller de det er bilde av. Men folk man er glad i synes man er vakre, og man har lyst å gi dem komplimenter. Hva skriver du på bilder av en smilende venninnegjeng som har pyntet seg da? Her er jeg med mine middels utseende venninner, særlig Tina begynner å se litt sliten ut i trynet og Gry var uheldig med de der øyenbryna, men jeg er glad i det der har på innsiden. 4
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #11 Skrevet 28. juli 2024 De håper de andre skal skrive det samme om dem selv. Anonymkode: e9dcb...824 1
PusheenPusheen Skrevet 28. juli 2024 #12 Skrevet 28. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er rart. Jeg ser folk skriver åååhh fininingen, duuu dah! ❤️❤️ Nommin! Fine dere er. Jeg får en følelse av at det er mennesker mentalt 14år som skriver, selv om de er i begynnelsen av 20årene Anonymkode: e610b...c4d Hvis det skrives på denne måten, blir det rart for meg også. Men i HI sto det jo: AnonymBruker skrev (32 minutter siden): ''Middag med de pene her'' , eller '' så fine '' , eller '' finest ''
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #13 Skrevet 28. juli 2024 Jeg synes det blir tullete å påpeke utseendet til folk, hvorfor ikke heller rose dem for gode egenskaper og ikke overfladiske ting? Anonymkode: e9dcb...824 3
skreppamedleppa Skrevet 28. juli 2024 #14 Skrevet 28. juli 2024 (endret) På kg er alt en tar bilde av og alt en skriver og legger ut på some triggerskspende for noen tydeligvis, der en må opprette tråder med spm av typen " åffå åffå, åffor gjør hon på detta viseet?" i ren huldretusser stil... Jeg ser ikke problemet med en sivilisert, høffelig tone der en gir komplimenter til andre av sine gode venner på some. Liker du det ikke så blar du forbi. Må alt overtenkes, finne en dyp og tung forklaring med, og drøvtygges av hva andre skriver og gjør? De skriver det mest sannsynlig for de de hadde lyst til å skrive noe til bilde. Jeg liker også aller helst å spise middag med fine mennesker (konta ufine hespetre) og jeg har ikke så store problemer med å fortelle fine mennesker at de er fine. Nei jeg gjør det skjeldent i some men jeg har ikke så store problemer med det som gjør det. Av alt som er i veien ned verden er ikke det prikken over i'en av i lands problemer engang. Endret 28. juli 2024 av skreppamedleppa 4
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #15 Skrevet 28. juli 2024 Jeg takler heller ikke sånt, føler det blir så kleint. Både de som føles veldig utseendefokusert som i HI (hvor hvordan vennene ser ut liksom er vesentlig), og de andre nevner som blir kliss. Særlig når alle man føles litt close med i øyeblikket blir "fineste fine du <3<3<3<3" offentlig, som om det liksom er for å markere noe for andre. Som om de ønsker å få de som ikke får sånne tekster til å føle seg mindre verdt (og det kommer fra meg som får sånne tekster), og det gjør at jeg enten må skrive ting som føles falskt, eller fremstå veldig følelsesløs tilbake med et enkelt "takk :)". Sikkert naturlig for mange, men når man er over 30 føles det veldig rart for min del. Anonymkode: 60392...d43 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #16 Skrevet 28. juli 2024 skreppamedleppa skrev (6 minutter siden): På kg er alt en tar bilde av og alt en skriver og legger ut på some triggerskspende for noen tydeligvis, der en må opprette tråder med spm av typen " åffå åffå, åffor gjør hon på detta viseet?" i ren huldretusser stil... Jeg ser ikke problemet med en sivilisert, høffelig tone der en gir komplimenter til andre av sine gode venner på some. Liker du det ikke så blar du forbi. Må alt overtenkes, finne en dyp og tung forklaring med, og drøvtygges av hva andre skriver og gjør? De skriver det mest sannsynlig for de de hadde lyst til å skrive noe til bilde. Jeg liker også aller helst å spise middag med fine mennesker (konta ufine hespetre) og jeg har ikke så store problemer med å fortelle fine mennesker at de er fine. Nei jeg gjør det skjeldent i some men jeg har ikke så store problemer med det som gjør det. Av alt som er i veien ned verden er ikke det prikken over i'en av i lands problemer engang. Jeg kan betrygge deg med at jeg blar fort forbi AnonymBruker skrev (12 minutter siden): De håper de andre skal skrive det samme om dem selv. Anonymkode: e9dcb...824 Ja, dette har jeg også tenkt. Anonymkode: d779d...ed5 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #17 Skrevet 28. juli 2024 Cuntzilla skrev (8 minutter siden): Det er jo vanlig. Flotte, vakre, fantastiske Mari, pena, søte du, 🔥🔥🔥😍. Det er jo obligatorisk for kvinner å skrive til venninner. Kan bli litt mye kliss og klisje iblant, men jeg hyller det. Det er ikke nødvendigvis overfladisk, de er jo ikke alltid modellpene heller de det er bilde av. Men folk man er glad i synes man er vakre, og man har lyst å gi dem komplimenter. Hva skriver du på bilder av en smilende venninnegjeng som har pyntet seg da? Her er jeg med mine middels utseende venninner, særlig Tina begynner å se litt sliten ut i trynet og Gry var uheldig med de der øyenbryna, men jeg er glad i det der har på innsiden. Nei, men jeg ser ikke poenget med å skrive noe - hvis målet er å dele bildet så alle som var der får det trenger man vel ikke skrive noe (egentlig ikke legge det ut offentlig i det hele tatt). Hvis man vil vise verden at man hadde det gøy, så ville det for meg vært mye mer naturlig å skrive "var kos på fredag!" Eller "Vi kler å pynte oss :D". Å lage en sånn "oss og dem" greie med å skryte uhemmet og gjerne falskt av de man er med føles rart for meg. Men hvis folk gjør det fordi de faktisk føler på disse følelsene og det føles koselig og naturlig å skrive sånt, så er det jo greit, selv om jeg tenker at det gjør ting enda vondere for de som ikke er inne i varmen Anonymkode: 60392...d43 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #18 Skrevet 28. juli 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg takler heller ikke sånt, føler det blir så kleint. Både de som føles veldig utseendefokusert som i HI (hvor hvordan vennene ser ut liksom er vesentlig), og de andre nevner som blir kliss. Særlig når alle man føles litt close med i øyeblikket blir "fineste fine du <3<3<3<3" offentlig, som om det liksom er for å markere noe for andre. Som om de ønsker å få de som ikke får sånne tekster til å føle seg mindre verdt (og det kommer fra meg som får sånne tekster), og det gjør at jeg enten må skrive ting som føles falskt, eller fremstå veldig følelsesløs tilbake med et enkelt "takk :)". Sikkert naturlig for mange, men når man er over 30 føles det veldig rart for min del. Anonymkode: 60392...d43 Hvordan takler du direkte komplimenter? Jeg gir komplimenter til både venner og helt tilfeldige, noen takler det kjempe fint mens andre blir helt satt ut. Det er helt enkle ting som "så fin kjole du har" eller "wow jeg bare si det at du har utrolig fine øyne" Det er ekte følt fra meg og tenker at vi er alt for i våre egne bobler og burde heie mer på hverandre. Så du hadde sikkert ikke likt meg og oppfattet meg som falsk kan jeg tro. Anonymkode: a08f4...bed
Cuntzilla Skrevet 28. juli 2024 #19 Skrevet 28. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, men jeg ser ikke poenget med å skrive noe - hvis målet er å dele bildet så alle som var der får det trenger man vel ikke skrive noe (egentlig ikke legge det ut offentlig i det hele tatt). Hvis man vil vise verden at man hadde det gøy, så ville det for meg vært mye mer naturlig å skrive "var kos på fredag!" Eller "Vi kler å pynte oss :D". Å lage en sånn "oss og dem" greie med å skryte uhemmet og gjerne falskt av de man er med føles rart for meg. Men hvis folk gjør det fordi de faktisk føler på disse følelsene og det føles koselig og naturlig å skrive sånt, så er det jo greit, selv om jeg tenker at det gjør ting enda vondere for de som ikke er inne i varmen Anonymkode: 60392...d43 Hva man "trenger" og ikke trenger å legge ut på some er en annen diskusjon, folk deler fra livet sitt. "Vi kler å pynte oss" er forøvrig ikke milevis fra sjekk ut denne buketten eller disse pene damene etc. Eller mindre "oss og dem". Det er bare noe hyggelig å skrive, get over it. Det betyr ikke at man er overfladisk eller har valgt venninner bare basert på utseende og aldri roser dem for andre egenskaper. 2
skreppamedleppa Skrevet 28. juli 2024 #20 Skrevet 28. juli 2024 (endret) AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg kan betrygge deg med at jeg blar fort forbi Anonymkode: d779d...ed5 Så bra. Da skjønner jeg heller ikke hvorfor det plager deg, eller tenker noe om dette i det hele tatt viss du ikke ser det (når du blar forbi)...Men der en ikke har problemer liker en jo helst å skape seg noen etter hva jeg skjønner, "åååå nei noen skrev noe fint til andre på some, noe så kvalmt, falskt og fælt da gitt". I denne verden er det mye jeg er bekymret for på Internett, jeg kan nevne i fleng av alvorlige tema. At noen er så "frekke" og "falske" eller hva du nå enn måtte tro om de som skriver komplimenter til andre mennesker og våger seg å skriver "fina" på some er definitivt ikke noe som jeg gidder å tenke noe negativt om i det hele tatt. Let it go.. Vi har fremdeles bruskorker på flaskene som er irriterende, skjeene på go morgen yoghurten er fremdeles heltubrukelig, Netflix har fremdeles barnevakt på oss der de spør om vi fremdeles ser på, det er kalde seter i mercedesen om vinteren... Alle i lands problemer med langt høyere irritasjonsmoment enn at noen gir komplimenter til andre på some. Endret 28. juli 2024 av skreppamedleppa 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå