Gå til innhold

Dere som har gamle katter, hvilket tørrfôr gir dere pus?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger tips. Katten er en gammel gutt på 16 år og jeg har gitt han vanlig tørr for hele tiden. Men jeg tror det er på tide at jeg går over til senior for. 
Hvilket senior for liker deres katter? 

Anonymkode: 1c3b5...5b1

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi brukte Royal Canin Ageing 12+ til vår 17 år gamle pus. Han elsket det foret. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, S_Dreams said:

Vi brukte Royal Canin Ageing 12+ til vår 17 år gamle pus. Han elsket det foret. 

Ja, brukte vi også. Bitene er firkanta og ikke så harde, lette å tygge for gamle katter. Men obs obs, det finnes også et RC agen 12+ STERILISERT, det foret er ikke like bra som det vanlige. 

Anonymkode: 1558e...b91

• Nyttig 1
Skrevet

Gamle pusene siste gikk bort 6 April 2024 hun ble 17 år Frida kreft i kjeven hu fikk Royal Canin Ageing 12+ 😻😻🐈‍⬛🐈‍⬛

Skrevet (endret)

Adopterte sjøl ein hannkatt når han var 16-isj, og han spiste Eukanuba 7+ mest pga. pris for å vere heilt ærleg. Vi trudde ikkje han kom til å leve meir enn maks eit år etter adopsjon. Veit ikkje kor mykje maten hadde å seie, men er iallfall heilt brukanes for til ein bra pris :) Pittelitt næringsgjær hjalp på apetitten.

Endret av aazy
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Prøvde det meste, men katten furtet og åt minimalt med mindre han fikk den gule boksen fra dagligvaren han var vant med i sitt første hjem. Vet det ikke er ideelt, men jeg spiser ikke helt etter anbefalingene jeg heller. Han var hos oss i 17 år, nøyaktig hvor gammel han var er uvisst men han var godt voksen da vi fikk han.

Han var frisk og rask, kanskje mindre eh.. aerodynamisk enn ønskelig. Han led trafikkdøden en høstkveld. 

Anonymkode: 49ac5...395

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Vår eldste katt er 15 år og liker absolutt ikke Royal Canin sitt fôr for eldre katter. Det spises opp av vår yngste ;) Her skal eldste bare ha alt annet ser det ut til. Hundemat går ned på høykant, selv om det ikke er anbefalt. Har brukt Eukanuba 7+ en stund, men nå går ikke det mer heller. Ikke dårlige tenner på eldste. Har bare blitt sær, så tips mottas med takk.  Ps. Ikke ts. 

Anonymkode: 1cebd...eae

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi bruker Specific joint support 

Anonymkode: 2e77d...d48

• Liker 1
Skrevet

Pure natural 7+ sterilized med kylling 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...