Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi møttes noen ganger i løpet av en helg og det var en intens kjærlighet ved første blikk opplevelse. For begge(vi snakket om det senere). Jeg var gift den gang, ingenting ble sagt eller gjort den gang. Nå er begge single og vi har lyst til å møtes.

Jeg føler ikke de følelsene nå.  Kan de være der enda? Vi har bare møttes den ene helgen, aldri siden.

Skal jeg reise og møte ham?

Anonymkode: 0e1a1...bbe

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA! Ta sjansen og hopp i det. 

Hva har du/dere å tape?

Kanskje kommer følelsene fossende innover dere igjen. Skulle det ikke være tilfelle, så er detsillert hyggelig å møtes og så blir det med det.

Lykke til!

• Liker 2
Skrevet

Så spennende 🤩. Håper dere finner ut av det sammen. Ta en sjans! Du lever bare en gang ❤️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

IKKE MØT HAM

Dette blir det nok ikke noe av

Mem, da mister du også det spennende elementet ved å vite at han er der ute et sted

Anonymkode: 0d587...b92

Skrevet

Det vil i så fall ikke være første gang noen treffes igjen etter mange år og blir kjærester!

Gammel kjærlighet ruster ikke.

Hva har du å tape?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Møt han viss han er singel.

Anonymkode: c4ca1...878

AnonymBruker
Skrevet
petterm skrev (11 timer siden):

Det vil i så fall ikke være første gang noen treffes igjen etter mange år og blir kjærester!

Gammel kjærlighet ruster ikke.

Hva har du å tape?

Ts sin har jo rustet, hun føler det ikke lenger sier hun. 

Anonymkode: 35b24...873

Skrevet

Det ville jeg ikke ha gjort. Det blir aldri det samme igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Kast deg ut i det? Hva er det verste som kan skje?

Jeg hadde et kort og fint forhold når jeg var 20. det ble ikke oss av praktiske årsaker. Vi mistet kontakten helt. Møttes tilfeldigvis igjen for et år siden. Da hadde vi ikke pratet på 15 år. Det var full klaff denne gangen også, og vi planlegger resten av livet sammen😊

Anonymkode: 8822f...b92

• Hjerte 1
Skrevet

Synes du skal reise og møte ham. Du har jo ikke noe å tape, og hvis du ikke gjør det, vil du nok angre på det i ettertid. Det blir en sånn "Tenk om jeg ..." som henger over deg. Hvis møtet er vellykket, er ingenting bedre enn det, hvis det blir mislykket, kan du gå videre og vite at du sjekket ut muligheten.

AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg ville gjort det. 

Til holdningen noen uttrykker her om at det ikke er verdt å miste en drøm/fantasi - det finnes vel en del av dem - du kan begynne å spille lotto.

Anonymkode: 75cca...ec7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Vi møttes noen ganger i løpet av en helg og det var en intens kjærlighet ved første blikk opplevelse. For begge(vi snakket om det senere). Jeg var gift den gang, ingenting ble sagt eller gjort den gang. Nå er begge single og vi har lyst til å møtes.

Jeg føler ikke de følelsene nå.  Kan de være der enda? Vi har bare møttes den ene helgen, aldri siden.

Skal jeg reise og møte ham?

Anonymkode: 0e1a1...bbe

Åh, ja det ville jeg gjort!

Anonymkode: 53125...93e

AnonymBruker
Skrevet

Hvor langt må du reise? 

Anonymkode: 24d50...d23

AnonymBruker
Skrevet

Oppdater oss, da ❤️

Anonymkode: 53125...93e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...