AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #1 Skrevet 28. juli 2024 Har egentlig alltid blitt trist etter vi har vært sammen Vi ses sjeldent, men jeg er veldig glad i de og skulle ønske vi var en familie som hadde tette bånd som ønsket å være sammen. Føler når jeg ber de, eller at vi er sammen at de er med meg bare på plikt. Det er anstrengt, og flere er faktisk litt grinete. Jeg kan ikke fortelle om noe i livet mitt, barna mine ser de få ganger. Likevel tror de at de kjenner de. Jeg ser andre deler av min familie som vi ikke har noe særlig kontakt med er så fine sammen, de opplever ting sammen og er ikke sammen bare fordi dem må av plikt, men for de ønsker det. Burde kommet over det, men det stikker liksom hver gang vi er sammen. Dere med dysfunksjonelle familier, har dere lært dere å leve med det uten å bli påvirket? Skulle spesielt vært nærmere mine søsken, men føler de bare kommer når de trenger meg og når jeg trenger de får jeg bare beskjed om å ta meg sammen, vi har vært der vi også. Jeg er minst å blir fortsatt behandlet som minst. Anonymkode: c0e74...f9d
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #2 Skrevet 28. juli 2024 Er ikke dette normalen? Hilsen en i samme sko. Anonymkode: 3fcee...4a6
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #3 Skrevet 28. juli 2024 Kjenner meg veldig igjen. Klarer ikke å være meg selv sammen med familien, og føler meg mindreverdig og deppa hver gang vi ses selv om ingen er slemme med hverandre. Har bare ikke kjemien jeg har sammen med andre, da er jeg glad, pratsom og sprudlende. Med familien er jeg mer innelukket og stille og føler ikke for å dele noe om meg selv. Vet ikke helt hvorfor det har blitt sånn. Er også minst, og evig singel mens mine søsken er godt etablerte med barn og det hele. Anonymkode: 4c0e5...774
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #4 Skrevet 28. juli 2024 Jeg er også minst og godt voksen og mine eldre søsken behandler meg merkelig nok som jeg knapt er 21. Jeg har en høy utdanning og mye ansvar i jobben, og på et vis har de jo tillit til at jeg kan mye der, samtidig som de behandler meg som at jeg ikke kan henge opp et bilde selv, kle på meg selv o.l. Jeg kan maks være sammen med den 2 netter eller 5 sammenhengende timer før jeg blir pottesur. Så begrenser kontakten og foretrekker å overnatte på hotell heller enn hjemme hos familie. Anonymkode: 022d2...2f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå