AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #1 Skrevet 28. juli 2024 Hvis dyrevelferd er grunnen, hvorfor spiser dere ikke viltkjøtt som har hatt et godt liv ute i naturen? Eller storfugl som har levd fritt? Den fisken dere spiser, er det kun villaks og fisk som ikke er fra oppdrett? Når dere strikker, er dere kun på bomullsgarn? Anonymkode: fbcb5...f3f
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #2 Skrevet 28. juli 2024 En vegetarianer spiser selvsagt ikke fisk. En veganer vil selvsagt ikke bruke ullgarn. Du blander begreper så til de grader at det er umulig å ta deg seriøst. Anonymkode: acc0a...c70 4
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #3 Skrevet 28. juli 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvis dyrevelferd er grunnen, hvorfor spiser dere ikke viltkjøtt som har hatt et godt liv ute i naturen? Eller storfugl som har levd fritt? Den fisken dere spiser, er det kun villaks og fisk som ikke er fra oppdrett? Når dere strikker, er dere kun på bomullsgarn? Anonymkode: fbcb5...f3f Siden fisk ikke er en plante så spiser man ikke det som vegetarianer. Anonymkode: 5f4a4...238 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #4 Skrevet 28. juli 2024 En vegeterianer som spiser fisk, kalles for "pescetarianer". En vegeterianer som spiser melkeprodukter, kalles "lacto-ovo-vegetarianer". Anonymkode: 9280f...8e8
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #5 Skrevet 28. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): En vegetarianer spiser selvsagt ikke fisk. En veganer vil selvsagt ikke bruke ullgarn. Du blander begreper så til de grader at det er umulig å ta deg seriøst. Anonymkode: acc0a...c70 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): En vegeterianer som spiser fisk, kalles for "pescetarianer". En vegeterianer som spiser melkeprodukter, kalles "lacto-ovo-vegetarianer". Anonymkode: 9280f...8e8 Ikke enkelt å forstå dette for oss «vanlige» 😂😂 Er så mye tull ute 😂😂 Anonymkode: fbcb5...f3f
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #6 Skrevet 28. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Siden fisk ikke er en plante så spiser man ikke det som vegetarianer. Anonymkode: 5f4a4...238 Jeg trodde man bare utelukket kjøtt. Så da misforsto jeg. Da legger vi den død. Anonymkode: fbcb5...f3f
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #7 Skrevet 28. juli 2024 Fordi ingen dyr vil dø. Ikke de som levde godt i skogen før de ble skutt heller Jeg strikker ikke Anonymkode: 5ddb3...9c2 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #8 Skrevet 28. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi ingen dyr vil dø. Ikke de som levde godt i skogen før de ble skutt heller Jeg strikker ikke Anonymkode: 5ddb3...9c2 Og jeg spiser ikke fisk Anonymkode: 5ddb3...9c2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #9 Skrevet 28. juli 2024 38 minutter siden, AnonymBruker said: En vegeterianer som spiser fisk, kalles for "pescetarianer". En vegeterianer som spiser melkeprodukter, kalles "lacto-ovo-vegetarianer". Anonymkode: 9280f...8e8 Pescetarianere spiser jo alt bortsett fra kjøtt. Anonymkode: f59b9...b3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå