AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #1 Skrevet 28. juli 2024 Hei. Jeg er 19 år og har egentlig holdt meg rundt samme vekt de siste årene. Men i det siste har jeg begynt å lagt på meg rundt magen. Buksene mine passer rundt hofter og lår, men strammere rundt magen. Spiser normalt og jobber en del der jeg er aktiv. Vet noen hvorfor dette skjer? Og hvorfor det bare er rundt magen? Noen tips til hva jeg kan gjøre? Anonymkode: 2ac68...6e2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #2 Skrevet 28. juli 2024 Hva er "normalt"? Jeg legger på meg rundt magen (samt blir oppblåst) av for mye korn og raske karbohydrater. Dvs jeg kan ikke spise særlig med brød, pasta, osv. Anonymkode: 99066...dd4
Warrior Skrevet 28. juli 2024 #3 Skrevet 28. juli 2024 Høyt kortisol? Vi vet ikke hva som feiler deg.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #4 Skrevet 28. juli 2024 Legger på meg mer rundt magen hvis jeg spiser mer sukker/raske karbohydrater enn vanlig. Kutter jeg disse, blir jeg mindre rundt magen igjen. Hvis du spiser sukker/enkle karbs, prøv å reduser/kutt ned litt en periode å se om det har effekt. Anonymkode: 68f30...7e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå