AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #1 Del Skrevet 28. juli 2024 Hei Jeg ser etter en vekkeklokke med høy lyd og da gjerne en som har en lyd over 80 desibel. Hvilken vekkeklokke anbefaller dere? Jeg foretrekker at vekkeklokka koster under 1500 kr, så budsjettet er bra. Likevel er det jo fint, men ikke et must, om vekkeklokka koster under 600 kr. Ha en god helg folkens. 🙂 Anonymkode: 6a6e2...524 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 28. juli 2024 #2 Del Skrevet 28. juli 2024 Jeg er et B menneske med lav toleranse for morninger generelt men denne fra Clas Olsen https://www.clasohlson.com/no/Vekkerklokke-11,5-cm/p/36-7654?srsltid=AfmBOoq3EBqG8j0Js7sbT8OTzymogq4XzsairMS0XYY93-MP9DjRoMfNN30 kan vekke de døde. Jeg prøvde å finne desibel men det fant jeg dessverre ikke, men høy lyd over 80 kan jeg garantere. Det er en billig klokke da, det skal sies og den er analog men den har vært min reddende engel i mange år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #3 Del Skrevet 29. juli 2024 Takk for forslagene. Anonymkode: 6a6e2...524 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 29. juli 2024 #4 Del Skrevet 29. juli 2024 skreppamedleppa skrev (22 timer siden): Jeg er et B menneske med lav toleranse for morninger generelt men denne fra Clas Olsen https://www.clasohlson.com/no/Vekkerklokke-11,5-cm/p/36-7654?srsltid=AfmBOoq3EBqG8j0Js7sbT8OTzymogq4XzsairMS0XYY93-MP9DjRoMfNN30 kan vekke de døde. Jeg prøvde å finne desibel men det fant jeg dessverre ikke, men høy lyd over 80 kan jeg garantere. Det er en billig klokke da, det skal sies og den er analog men den har vært min reddende engel i mange år. Den kjøpte jeg til sønnen… den vekker halve blokka her (og sønnen heldigvis). Den er fryktelig! 😵💫 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #5 Del Skrevet 29. juli 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hei Jeg ser etter en vekkeklokke med høy lyd og da gjerne en som har en lyd over 80 desibel. Hvilken vekkeklokke anbefaller dere? Jeg foretrekker at vekkeklokka koster under 1500 kr, så budsjettet er bra. Likevel er det jo fint, men ikke et must, om vekkeklokka koster under 600 kr. Ha en god helg folkens. 🙂 Anonymkode: 6a6e2...524 På loppemarked kostet klokken min som også kan vekke døde (av samme type som den på Clas Ohlson, bare til å trekke opp slik at man er uavhengig av batteri og elektronikk) kr.10, så prisen du opererer med, virker noe høy. Anonymkode: 5ed84...e01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #6 Del Skrevet 29. juli 2024 Har du prøvd en philips donut? https://www.philips.no/c-p/HF3672_01/smartsleep-tilkoblet-sleep-and-wake-up-light Anonymkode: 51a65...807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #7 Del Skrevet 30. juli 2024 Leter selv etter en god vekkerklokke. Pr nå blir jeg vekket av to vekkerklokker + mobilen men blir alltid til at jeg snoozer en halvtimestid før jeg står opp. Trenger en kraftigere klokke tror jeg slik at jeg våkner. Anonymkode: 629f7...07a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 30. juli 2024 #8 Del Skrevet 30. juli 2024 Fjugur skrev (15 timer siden): Den kjøpte jeg til sønnen… den vekker halve blokka her (og sønnen heldigvis). Den er fryktelig! 😵💫 Ja den er virkelig et torturredskap😅 For meg (og for andre).. Men effektiv det skal jaggu ha for at den er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #9 Del Skrevet 30. juli 2024 Clas ohlson. Umulig å overhøre denne. Den vekker også nabone. https://www.clasohlson.com/no/Vekkerklokke-11,5-cm/p/36-7654?srsltid=AfmBOoq3EBqG8j0Js7sbT8OTzymogq4XzsairMS0XYY93-MP9DjRoMfNN30 Anonymkode: d447b...da4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #10 Del Skrevet 30. juli 2024 Clas ohlson over: Får legg til at jeg foretrekker å unngå hjerteattakk når jeg våkner, så har kun clas ohlson som backup. Bruker mobilen til vanlig, men må ha en reserveløsning de gangene jeg ikke kan forsove meg og ha da på bråkebøtta 10 min etter mobilen. Når man våkner av denne, så er man VÅKEN for å si det sånn. Trenger heller ikke kaffe de dagene. Må huske å slå den av igjen da, elles vekker man halve bygda. Anonymkode: d447b...da4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå