Gå til innhold

Studier på si! Tips til hva man kan ta uten obligatorisk oppmøte?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har fullt studielån, og jeg får ikke tatt opp mer. Det er en liten logisk brist med tanke på ev. videre studier.

Hvis jeg skal studere noe mer, må jeg ta det ved siden av jobb. Det er uaktuelt å studere på heltid grunnet alderen min.

Hvilke studier kan man ta uten at man må ha obligatorisk oppmøte? En samling i helgene og eksamen regner en jo med, men det hadde vært supert med innspill på dette!

Endret av Hoia
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er deltid barnehagelœrerutdanning på NLA Høgskolen i Oslo. Det går over nett og er samlingsbasert, og sist jeg sjekket hadde de fortsatt ledige studieplasser 😊

Anonymkode: 3dc55...b37

AnonymBruker
Skrevet

Hva kunne du tenke deg å studere, da? Enkeltemner? Mastergrad? Bachelorgrad? Årsstudium? Hva skal du bruke graden til? Hva har du studert fra før?

Det mest nærliggende er å finne studier eller emner som er 100% nettbaserte. Jeg tok for eksempel 20 studiepoeng i forrige semester, ved siden av full jobb og tre barn. 

Anonymkode: 8ea31...c6d

AnonymBruker
Skrevet

Informatikk på UiO har ikke noe obligatorisk oppmøte, annet enn aller første dag + eksamen. Opptak av forelesningene legges stort sett ut.

Det vil være noen gruppeoppgaver, men avhengig av emne vil det være mulig å enten gjøre dem alene, eller komme på gruppe med andre som jobber på dagtid slik at dere kan møtes på kvelden for å gjøre dem.

Anonymkode: 50566...a3f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...