AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #1 Skrevet 28. juli 2024 Sliter med at jeg får store blåmerker av ingenting, mest på beina, men også noen ganger på armene. I tillegg har jeg "gjennomsiktig" hud som viser alt av blodårer under. Føler ikke helsevesenet tar meg seriøst nok og de sier at det bare skyldes tynn hud. Jernnivået mitt er fint, men jeg har lave nivåer av andre blodceller. Noen som vet hva det kan skyldes eller hva jeg kan gjøre for å få mindre blåmerker? Anonymkode: adfaf...77c
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #2 Skrevet 28. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sliter med at jeg får store blåmerker av ingenting, mest på beina, men også noen ganger på armene. I tillegg har jeg "gjennomsiktig" hud som viser alt av blodårer under. Føler ikke helsevesenet tar meg seriøst nok og de sier at det bare skyldes tynn hud. Jernnivået mitt er fint, men jeg har lave nivåer av andre blodceller. Noen som vet hva det kan skyldes eller hva jeg kan gjøre for å få mindre blåmerker? Anonymkode: adfaf...77c Vaksine? Anonymkode: 42852...917
BobbySocks Skrevet 28. juli 2024 #3 Skrevet 28. juli 2024 Sånn er jeg og. Ingenting galt, men konstant blå. Ikke blir jeg brun heller, så ingenting dekker over. Vi er vel bare sånn. 2
Kaine Skrevet 28. juli 2024 #4 Skrevet 28. juli 2024 Sliter selv med det, er bare fordi jeg er relativt blek naturlig, blir knapt brun også. Og da vises alt sånn irriterende godt. 1
TomSawyer Skrevet 28. juli 2024 #5 Skrevet 28. juli 2024 BobbySocks skrev (1 minutt siden): Sånn er jeg og. Ingenting galt, men konstant blå. Ikke blir jeg brun heller, så ingenting dekker over. Vi er vel bare sånn. Spiller sikkert ingen rolle men jeg synes det er sykt sexy med helhvit hud med synlige blodårer under.. ( er brun og slank selv)
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #6 Skrevet 28. juli 2024 BobbySocks skrev (6 minutter siden): Sånn er jeg og. Ingenting galt, men konstant blå. Ikke blir jeg brun heller, så ingenting dekker over. Vi er vel bare sånn. Kaine skrev (2 minutter siden): Sliter selv med det, er bare fordi jeg er relativt blek naturlig, blir knapt brun også. Og da vises alt sånn irriterende godt. Blir ikke særlig brun jeg heller... er også naturlig nokså blek. Har dere undersøkt at det ikke er noe gale? Anonymkode: adfaf...77c
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #7 Skrevet 28. juli 2024 Det er da helt normalt å ha hud der man kan se det meste av blodårer, spesielt når man er veldig lys. Hos meg kan man se et stort nett av årer fra skuldra og ut på brystet for eksempel, og har ikke tenkt at dette er noe jeg trenger helsehjelp for 😅 Hva mener du de skal gjøre for å endre hudtypen din? Anonymkode: af1ff...6b0
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #8 Skrevet 28. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Blir ikke særlig brun jeg heller... er også naturlig nokså blek. Har dere undersøkt at det ikke er noe gale? Anonymkode: adfaf...77c Det kalles å være norsk. Man trenger ikke undersøke om det er noe galt for det. Anonymkode: af1ff...6b0 1
BobbySocks Skrevet 28. juli 2024 #9 Skrevet 28. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Blir ikke særlig brun jeg heller... er også naturlig nokså blek. Har dere undersøkt at det ikke er noe gale? Anonymkode: adfaf...77c Ja, ba legen sjekke. Fant ingenting.
BobbySocks Skrevet 28. juli 2024 #10 Skrevet 28. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det kalles å være norsk. Man trenger ikke undersøke om det er noe galt for det. Anonymkode: af1ff...6b0 Tja. På et punkt hadde jeg så mange blåmerker at helsepersonell ble bekymret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå