Gå til innhold

Blåmerker og gjennomsiktig hud

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sliter med at jeg får store blåmerker av ingenting, mest på beina, men også noen ganger på armene. I tillegg har jeg "gjennomsiktig" hud som viser alt av blodårer under. Føler ikke helsevesenet tar meg seriøst nok og de sier at det bare skyldes tynn hud. Jernnivået mitt er fint, men jeg har lave nivåer av andre blodceller. Noen som vet hva det kan skyldes eller hva jeg kan gjøre for å få mindre blåmerker?

Anonymkode: adfaf...77c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sliter med at jeg får store blåmerker av ingenting, mest på beina, men også noen ganger på armene. I tillegg har jeg "gjennomsiktig" hud som viser alt av blodårer under. Føler ikke helsevesenet tar meg seriøst nok og de sier at det bare skyldes tynn hud. Jernnivået mitt er fint, men jeg har lave nivåer av andre blodceller. Noen som vet hva det kan skyldes eller hva jeg kan gjøre for å få mindre blåmerker?

Vaksine?

Anonymkode: 42852...917

Skrevet

Sånn er jeg og. Ingenting galt, men konstant blå. Ikke blir jeg brun heller, så ingenting dekker over. 

Vi er vel bare sånn.

• Liker 2
Skrevet

Sliter selv med det, er bare fordi jeg er relativt blek naturlig, blir knapt brun også. Og da vises alt sånn irriterende godt. 

• Liker 1
Skrevet
BobbySocks skrev (1 minutt siden):

Sånn er jeg og. Ingenting galt, men konstant blå. Ikke blir jeg brun heller, så ingenting dekker over. 

Vi er vel bare sånn.

Spiller sikkert ingen rolle men jeg synes det er sykt sexy med helhvit hud med synlige blodårer under.. ( er brun og slank selv)

AnonymBruker
Skrevet
BobbySocks skrev (6 minutter siden):

Vi er vel bare sånn.

Kaine skrev (2 minutter siden):

Sliter selv med det, er bare fordi jeg er relativt blek naturlig, blir knapt brun også. Og da vises alt sånn irriterende godt. 

Blir ikke særlig brun jeg heller... er også naturlig nokså blek. Har dere undersøkt at det ikke er noe gale?

AnonymBruker
Skrevet

Det er da helt normalt å ha hud der man kan se det meste av blodårer, spesielt når man er veldig lys. Hos meg kan man se et stort nett av årer fra skuldra og ut på brystet for eksempel, og har ikke tenkt at dette er noe jeg trenger helsehjelp for 😅 Hva mener du de skal gjøre for å endre hudtypen din?

Anonymkode: af1ff...6b0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Blir ikke særlig brun jeg heller... er også naturlig nokså blek. Har dere undersøkt at det ikke er noe gale?

Det kalles å være norsk. Man trenger ikke undersøke om det er noe galt for det. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja, ba legen sjekke. Fant ingenting.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det kalles å være norsk. Man trenger ikke undersøke om det er noe galt for det. 

Tja. På et punkt hadde jeg så mange blåmerker at helsepersonell ble bekymret. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...