AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #1 Del Skrevet 28. juli 2024 Jeg er TV kunde hos Telenor og har valgt inn TV 2 play som en av mine gratis kanaler. Jeg har vært borte to uker og nå når jeg kom tilbake og skulle logge meg inn på TV 2 play, får jeg beskjed om at jeg skal logge meg inn enten med å scanne qr-kode med mobilkamera, få lenke på sms eller skrive lenke selv i en nettleser. Hvorfor må jeg logge meg inn når kanalen ligger inne som en av mine valgte kanaler? Har forøvrig prøvd å logge meg inn uten hell😕 Hjelp Anonymkode: 8e311...42b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #2 Del Skrevet 28. juli 2024 Skjønner ikke problemet, kan du ikke bare logge inn med qr, er jo enkelt og greit det. Av og til blir man logget ut. Anonymkode: 16e17...fcb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #3 Del Skrevet 28. juli 2024 Ts her Fikk det til nå😊 Anonymkode: 8e311...42b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå