AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #1 Del Skrevet 28. juli 2024 Jeg har selv både lagt kort og vært i stand til å kommunisere med åndeverden, men på grunn av livssituasjon (små barn) har jeg stengt meg helt av. Ønsker heller ikke åpne opp på nåværende tidspunkt. MEN, jeg har en forretningsidé som jeg har lyst til å gå all in for. Den er såpass god at selv min mann mente den var verdt å satse på.. men.. hva sier kortene? Burde jeg satse? Anonymkode: 7a5ff...0c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #2 Del Skrevet 30. juli 2024 Trakk kort på deg, jeg. Fikk først kortet 4 of pentacles (upright) Det som ligger til dette kortet er generelt planlegging, liksom bygge fundament, sparing. Få kontroll over ideen. Lag et tankekart, skriv liste eller noe så du får oversikt over planprosessen og lettere kan se ideens ferdige resultat og lettere få til å jobbe med forretningsideen så den blir bra. Dette kortet kan å tilsi at forretningsideen din kan sikre deg god inntekt og er en langvarig finansiell investering som økonomisk sett kan by på mye. Tarot kan aldri vite om du bør satse eller ei. Alle ideer kreves det arbeid på og at du legger ned tid til å få ideen klargjort. Det du heller istede for å spørre om du bør satse, er om du selv er villig til å jobbe på ideen og hvor mye arbeid er du villig til å gi av deg selv? Vær likavel forsiktig så du ikke blir for høy på deg selv og har altfor mye fokus på de materialistiske verdiene fordi livet rommer så mye mer. Se på forholdet ditt til penger. Vær forsiktig med penger. Ikke bruk penger du ikke har, selv ikke på ideer. Ha kontroll, da kan det gå bra. Fikk etter dette videre kortet 6 of cups (upright). Det er på tidligere barndomsminner, glede, osv. ? Til ditt spm angående dette kortet leser jeg bare at denne ideen vil gi deg mye glede. Det får frem ditt indre barn og kreativitet. Kortet etter dette knight of cups bekrefter at ideen vil gi deg mye glede og kreativitet bare du setter i gang og får kontroll på ideen, eks. gjennom et tankekart eller hva enn du foretrekke. Lag en plan og ha kontroll på penger du satser / bruker. Anonymkode: e0f19...2a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #3 Del Skrevet 30. juli 2024 Start i det små. Anonymkode: 67662...1d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #4 Del Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Trakk kort på deg, jeg. Fikk først kortet 4 of pentacles (upright) Det som ligger til dette kortet er generelt planlegging, liksom bygge fundament, sparing. Få kontroll over ideen. Lag et tankekart, skriv liste eller noe så du får oversikt over planprosessen og lettere kan se ideens ferdige resultat og lettere få til å jobbe med forretningsideen så den blir bra. Dette kortet kan å tilsi at forretningsideen din kan sikre deg god inntekt og er en langvarig finansiell investering som økonomisk sett kan by på mye. Tarot kan aldri vite om du bør satse eller ei. Alle ideer kreves det arbeid på og at du legger ned tid til å få ideen klargjort. Det du heller istede for å spørre om du bør satse, er om du selv er villig til å jobbe på ideen og hvor mye arbeid er du villig til å gi av deg selv? Vær likavel forsiktig så du ikke blir for høy på deg selv og har altfor mye fokus på de materialistiske verdiene fordi livet rommer så mye mer. Se på forholdet ditt til penger. Vær forsiktig med penger. Ikke bruk penger du ikke har, selv ikke på ideer. Ha kontroll, da kan det gå bra. Fikk etter dette videre kortet 6 of cups (upright). Det er på tidligere barndomsminner, glede, osv. ? Til ditt spm angående dette kortet leser jeg bare at denne ideen vil gi deg mye glede. Det får frem ditt indre barn og kreativitet. Kortet etter dette knight of cups bekrefter at ideen vil gi deg mye glede og kreativitet bare du setter i gang og får kontroll på ideen, eks. gjennom et tankekart eller hva enn du foretrekke. Lag en plan og ha kontroll på penger du satser / bruker. Anonymkode: e0f19...2a4 Hadde du kunnet trekke kort for meg også? Lurer på om jeg og kjæresten holder sammen på lang sikt og om vi kommer til å flytte sammen en gang i fremtiden? Noen råd til forholdet vårt? På forhånd tusen takk hvis du vil legge kort😊 Anonymkode: feeb8...736 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #5 Del Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Trakk kort på deg, jeg. Fikk først kortet 4 of pentacles (upright) Det som ligger til dette kortet er generelt planlegging, liksom bygge fundament, sparing. Få kontroll over ideen. Lag et tankekart, skriv liste eller noe så du får oversikt over planprosessen og lettere kan se ideens ferdige resultat og lettere få til å jobbe med forretningsideen så den blir bra. Dette kortet kan å tilsi at forretningsideen din kan sikre deg god inntekt og er en langvarig finansiell investering som økonomisk sett kan by på mye. Tarot kan aldri vite om du bør satse eller ei. Alle ideer kreves det arbeid på og at du legger ned tid til å få ideen klargjort. Det du heller istede for å spørre om du bør satse, er om du selv er villig til å jobbe på ideen og hvor mye arbeid er du villig til å gi av deg selv? Vær likavel forsiktig så du ikke blir for høy på deg selv og har altfor mye fokus på de materialistiske verdiene fordi livet rommer så mye mer. Se på forholdet ditt til penger. Vær forsiktig med penger. Ikke bruk penger du ikke har, selv ikke på ideer. Ha kontroll, da kan det gå bra. Fikk etter dette videre kortet 6 of cups (upright). Det er på tidligere barndomsminner, glede, osv. ? Til ditt spm angående dette kortet leser jeg bare at denne ideen vil gi deg mye glede. Det får frem ditt indre barn og kreativitet. Kortet etter dette knight of cups bekrefter at ideen vil gi deg mye glede og kreativitet bare du setter i gang og får kontroll på ideen, eks. gjennom et tankekart eller hva enn du foretrekke. Lag en plan og ha kontroll på penger du satser / bruker. Anonymkode: e0f19...2a4 Tusen hjertelig for god og grundig lesning! 🥰 Kjenner meg veldig igjen i det med glede, kreativitet og indre barn! Har kjørt meg lutt fast i en tørr kontorjobb og kjenner at denne ideen gir meg en ny gnist! Godt poeng med planlegging både av selve ideen, men også økonomisk. Lurt å ikke bare hoppe med begge beina først! Ellers oppfatter jeg det som positivt, så tror jammen ideen skal få lov til å få et ærlig forsøk på å leve ut sitt potensial 😄 ts Anonymkode: 7a5ff...0c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå