Gå til innhold

Fikk kjøkkenmaskin i bursdagsgave!!! :/

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Må ta med denne vitsen: En dame kom inn i en gullsmedbutikk og ville se på flotte diamantringer. Den som er bak disken spør om det er til en spesiell anledning? Ja, svarer damen. Min mann fyller 50 år.
Din mann?, sier den bak disken. Ja svarer damen. Da jeg fylte 50 år, fikk jeg et maleri som han syntes var så flott!

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Ts her. Er nettopp det, hadde ønsket meg et flott smykke eller armbånd, ikke et kjøkkenredskap. Men hadde typisk nok ikke sagt dette, håper liksom han skulle skjønne det. Maks lite romantisk med denne gaven.. og at han gir den sammen med moren sin, topper liksom kaka. 

Anonymkode: 21b39...93c

Her har du sviktet i kommunikasjonen. Hvis du ønsker deg noe, så må du faktisk ytre deg, han er ikke tankeleser heller. Det virker faktisk som han har både lyttet, tenkt, og anstrengt seg for å kjøpe en gave som du har snakket om.

Du burde ha sagt noe på forhånd i retning av hva du ønsker deg.

Prøv å gled deg over at han faktisk har anstrengt seg, og bli mer konkret i ønskene dine framover.

Anonymkode: f3c63...c78

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker

Men, ts! Vær litt takknemlig. Å skrive at du ikke føler deg elsket er dramatisk. Du fikk det du ønsket. For et par år siden fikk jeg en pølse tskjorte fra Biltema og en vase fra Europris og en boks med kjeks 🤣🤣🤣🤣🤣... Kjeksen spiste guttene opp, sa klart ifra de var jeg ikke fan av så de kunne spise det 🤣. Men var veldig takknemlig og elsket t-skjorten. Brukt den mye 🥰! I 18 års dagen til noen av ungene har vi gitt 800 kroner og en sixpack med øl eller cider. 1000 kroner er presang beløp til jul eller bursdag, og hvis det ønskes noe dyrere spleises det på.. gaver er ikke all verdens ! Det er tanken og kjærligheten bak det. Selv har jeg ene og alene spart opp til gaming pc til mannen. Som bursdag og jul og bryllups gave. Kosta meg mer enn det smakte. Men absolutt verdt det.. de yngre barna har vi spleiset på enten trafikalt grunnkurs, eller xboks som både jul og bursdag. Så da jul/bursdag kommer før de kun kort og sånt. Da har de allerede fått gave.  Tenk deg om. Spar opp, kjøp deg noe til deg selv. 

Anonymkode: c92d6...854

• Nyttig 1

Hadde selv blitt skuffet. At man velger å ikke kjøpe julegave til hverandre et år men å heller spleise på en kjøkkenmaskin er noe annet. Jeg har stort sett kjøpt fotballturer til min mann når han har hatt rund og halvrunde dager. Og ellers noe som bare er til han. Kanskje til jul har han fått noe verktøy i tillegg til personlige gaver, men da har det ikke vært hovedgave. 

Men jeg hadde nevt det da, for det er noen som er veldig klønete med gaver og oppriktig tror du blir glad for det. Så unngår du samme "tabben" neste gang. 

• Nyttig 2

Annonse

Jeg forstår deg. Dere hadde snakket om å kjøpe et felles hjelpemiddel, så får du det i gave. Hadde han blitt blad om han fikk det i gave? Hadde vært noe annet om dere sammen hadde bestemt at den var bursdagsgave til begge i år f.eks. 

AnonymBruker

Jeg fikk (robot-)støvsuger av min mann til bursdagen for to år siden. Elsker den! Og selv om det ikke var veldig romantisk så velger jeg å tro at min mann kjøpte den i beste mening 🙂

Anonymkode: 15f17...cb1

• Liker 2
  • Nyttig 2

Skjønner deg litt,men nå fikk du det du ønsket deg og slipper å kjøpe det selv.Hva med å kjøpe seg noe fint til seg selv som en slags bursdagsgave? 
For mange år siden da jeg fylte 30 fikk jeg en ps2 av mannen min som jeg hadde ønsket meg og ble så glad😅 Han er ikke god på gaver og ja,jeg har fått kjøkkenutstyr til jul og bursdag også deriblant en popcornmaskin (spiser ikke popcorn) og en sukkerspinnmaskin. Prøver å si at jeg heller vil ha penger el gavekort uansett hvor gammel jeg blir,men han hører aldri etter! Og det er heller ikke hvert år jeg får noe heller.Vært sammen i 23 år så verre blir det😂
Syns du skal prøve å fortelle han at du er glad,men at du ønsket noe mer personlig så kanskje det dukker opp noe mer😊 

• Nyttig 2
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Så heldig du er jeg misunner deg 🤩 jeg fikk badevekt til 30 årsdagen så spørs om han ikke vil at jeg ta et hint  å slanke meg. Selv om jeg vil si 165 og 55 kg er helt ok 🙈

Anonymkode: af1d6...34c

Jeg hadde kastet ut gubben OG badevekta.

Anonymkode: a1aae...701

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker

🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️ 

Utakknemlig much? 🤷‍♀️ Hadde blitt super glad om det var det jeg fikk i 30årsgåve ifjor!! Jeg fikk derimot et utslitt smykke fra bruktbutikken(som ikke engang var min stil)... det er noe å bli skuffa over. En kjøkkenmaskin er jo bare SUPERT å få i gåve. 

Anonymkode: 4cadf...4d0

Annonse

AnonymBruker

Jeg hadde blitt kjempeglad, men jeg uttrykker ofte til min mann at jeg ønsker meg sånne type ting. Og om jeg sier jeg ønsker meg noe annet som er til «bare meg» så får jeg gjerne deg. Syns det er litt rart om du ikke har ønsket det det til bursdagen men noe annet, og så har du fått noe som liksom er «til dere». Men ville ikke sagt noe, bare tenkt på det når jeg skulle kjøpe mannen bursdagsgave 😊 og nå kan du jo bruke pengene du måtte brukt på kjøkkenmaskin på noe fint til deg selv 

Anonymkode: 3c7d6...b96

• Nyttig 1
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 28.7.2024 den 19.18):

Gaver til meg skal være personlig gave når det er fra han.

Og han vet at gaver er min kjærlighetsspråk.

Anonymkode: 388cc...c83

Liten bortskjemt prinsesse også i voksen alder?

Anonymkode: a0325...ecc

AnonymBruker

Det er jo en kjempefin gave, men skjønner det er litt kjedelig med praktiske ting også. Jeg fikk luftrenser en bursdag av samboeren, da fikk han robotstøvsuger av meg til sin bursdag 😅 vi ønsket oss begge deler så da han ga praktisk ting til meg fikk han det tilbake. Etter det har jeg ikke fått praktiske gaver for han ble litt skuffa selv 🙈 

Anonymkode: afe62...285

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Liten bortskjemt prinsesse også i voksen alder?

Anonymkode: a0325...ecc

Hvorfor er nordmenn så slemme? Hvorfor må alle ønske seg de mest kjedelige gavene, ha 365 hverdager per år og så videre? Det er helt vanlig å gi partner personlig gave.

Anonymkode: a1aae...701

• Liker 3
  • Hjerte 1

Dump ham!

TS burde åpenbart vært med en tankeleser/medium/klarsynt, og han bør være med noen litt mer takknemlig.

Det overprisede gullsmedjuggelet blir vel mesteparten av tiden liggende i en skuff uansett tenker jeg.

I-landskjerlighet skal jaggu ikke være lett!

Velkommen til voksenlivet! Jeg fikk en fin, dyr kjøkkenmaskin til 20-års dagen av mamma, og jeg elsker den, har den fortsatt og bruker den mye. ❤️

Til jul i fjor fikk jeg overlock symaskin av mannen, og ble kjempeglad! Den var et perfekt tilskudd til symaskinen jeg har tatt over fra mamma, som hun fikk av pappa i bryllupsgave! ❤️

Til 30-årsdagen min bestilte jeg sydentur til familien, da jeg har lyst til å feire på stranda i år, og da forventer jeg ikke å få en gave engang.

En ordentlig kjøkkenmaskin er en flott gave, vær takknemlig! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...