Gå til innhold

Fikk kjøkkenmaskin i bursdagsgave!!! :/

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fylte 30 år i går, og fikk kjøkkenmaskin i gave fra samboer og svigermor. Altså, er det mulig? Føler det er i samme kategori som støvsuger. 
Føler meg lite elsket, rett og slett.
Vi har begge snakket om at vi mangler kjøkkenmaskin, og at vi ønsker oss dette. Men den er jo dyr, og vi har liksom ikke unnet oss det.

MEN- å få et husholdningsverktøy i gave til bursdagen, det føles så feil/gammeldags. 

Klarte å skjule skuffelsen, men skal jeg ta det opp, eller bare bite det i meg? 

Anonymkode: 21b39...93c

• Hjerte 5
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde du ønsket deg masse andre greier? 

Anonymkode: ae769...7f8

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg fikk også det i 30-års gave. Elsker den. Er superfornøyd med den. Bruker den masse, og hadde nok ikke unnet meg toppmodellen selv. Syns det er en fin gave. 

Hvis du er kresen på gaver kan ønskeliste være tingen😉

• Liker 19
  • Nyttig 14
AnonymBruker
Skrevet

Men altså! Hallo! Dere har snakket om at dere trenger og har lyst på en kjøkkenmaskin, og nå fikk du en, men det ble feil!? 

Tror du trenger å puste og faktisk sette pris på at du har fått en så flott gave som du faktisk har hatt lyst på.... 

Anonymkode: 860da...a3a

• Liker 30
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Da kan du ta den med deg når du går hehe. Neida, men pressiser at dere begge skal bruke den

Anonymkode: 4d5c2...da2

• Nyttig 4
Skrevet

Da jeg var yngre fikk jeg alltid "ting og tang" til kjøkkenet og ble megaglad. Elsker å jobbe på kjøkkenet og alt som  kunne gjøre arbeidet lettere er jeg fremdeles glad jeg har.
Du hadde kanskje ønsket deg noen flotte smykker i stedet, men vær glad for det du fikk.

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde elsket det!

Hvis det ikke passer deg å få ting du ønsker deg i bursdagsgave, så bør du si tydelig "jeg ønsker meg dette, jeg har ikke råd, men jeg blir snurt om jeg får det i bursdagsgave!'

Anonymkode: d5604...77a

• Liker 17
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi har begge snakket om at vi mangler kjøkkenmaskin, og at vi ønsker oss dette. Men den er jo dyr, og vi har liksom ikke unnet oss det.

Så derfor ble det en bursdagsgave. 

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Føler det er i samme kategori som støvsuger. 

Selv er jeg mann og fikk robot-støvsuger forrige jul.

Greit at du hadde ønsket deg noe annet. Men tror ikke det du fikk var spesielt gammeldags gave.  Alle i min familie fikk lignende gaver da de var på din alder. 

Anonymkode: 353b0...c6d

• Liker 16
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk også en kjøkkenmaskin i bursdagsgave av mannen på rund dag. 

Er kjempe fornøyd

Anonymkode: 98367...72d

• Liker 21
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg så pragmatisk at jeg hadde elsket en slik bursdagsgave. Noe praktisk som jeg ønsket meg?  Full pott, og to tomler opp fra meg. 

MEN, hvis du ikke er av den pragmatiske typen når det kommer til gaver forstår jeg skuffelsen.  Samtidig tenker jeg at du bør svelge den, og tenke at gaven ble gitt i beste mening. 

Anonymkode: 46baa...e95

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Velkommen til «voksen livet « 😜

Anonymkode: a25fb...f74

• Liker 17
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde blitt kjempeglad om jeg fikk noe sånt. Dyr, flott og varig gave. 

Anonymkode: 8e18f...9e8

• Liker 10
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Fylte 30 år i går, og fikk kjøkkenmaskin i gave fra samboer og svigermor. Altså, er det mulig? Føler det er i samme kategori som støvsuger. 

MEN- å få et husholdningsverktøy i gave til bursdagen, det føles så feil/gammeldags. 

Hva pleier du å kjøpe til mannen? For du kan jo ikke kjøpe verktøy etter dette innlegget...

Anonymkode: a23b2...4a2

• Liker 14
  • Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hadde du ikke kjøkkenmaskin fra før? Det er veldig praktisk å ha kjøkkenmaskin. Kan brukes til mye. 

Nå har jeg allerede kjøkkenmaskin, men jeg hadde blitt kjempeglad om jeg hadde fått det. Jeg ønsker meg det faktisk til 40 års dagen for et par år siden. 

Jeg synes du framstår som utakknemlig og sutrete. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

It’s not having what you want, it’s wanting what you’ve got. Bare et lite sitat som - hvis det etterleves - faktisk kan gjøre livet og hvordan man ser på egen situasjon ganske mye bedre!

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg blir veldig glad for sånne praktiske gaver. Jeg har veldig smal smak i smykker (de skal være enkle, lette, diskrete og «rene» og de få statement smykkene jeg har er fordi jeg tenkte WOW DEN da jeg kjøpte den.) når jeg får dyre store tunge smykker blir de liggende i smykkeskrinet, det er veldig synd. Bedre å få kjøkkenmaskin, så kan jeg heller bruke de pengene på smykker selv istedet 😉

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du ønsket deg kjøkkenmaskin, men har ikke kjøpt den selv fordi den var for dyr.  Nå har du fått den i gave av svigermor og samboer, men det er feil ? Er det feil fordi den var fra svigermor? Eller fordi det ikke var riktig «30 års gave» fra samboer ? 
HVA forventet du egentlig?

Anonymkode: 59f5e...425

• Liker 13
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du barn TS, eller planlegger du å få barn? Pass i såfall på at du aldri noensinne gir dine barn noe praktisk, eks klær, i gave - du må heller ikke ønske deg at andre rundt deg gir noe praktisk i gave til barna. Du er utakknemlig og barnslig. 

Anonymkode: 9087c...3e3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...