egnesha Skrevet 28. juli #1 Del Skrevet 28. juli Overbevist om egne evner? Overbevis meg også ved å fortelle meg hvor jeg skal lete etter passet mitt. 😅 ikke overbevist over egne ever?bare kom med en god gjett, jeg vil lete og svare!😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #2 Del Skrevet 28. juli Bak kommoden i gangen. Anonymkode: c61b1...ea5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #3 Del Skrevet 28. juli I en bil du brukte sist du gjorde noe med passet. Anonymkode: c61b1...ea5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #4 Del Skrevet 28. juli Øverste hylle i skapet, enten gang eller soverom. Ligger i en bag/veske Anonymkode: 6fdc3...497 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #5 Del Skrevet 28. juli Sammen med vanlige Sammen med vaksinasjonspapirer I lokket på kofferten du brukte sist. Anonymkode: c61b1...ea5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #6 Del Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sammen med vanlige Sammen med vaksinasjonspapirer I lokket på kofferten du brukte sist. Anonymkode: c61b1...ea5 Sammen med bank id skulle det stå øverst. Anonymkode: c61b1...ea5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #7 Del Skrevet 28. juli I roteskuffen din eller i skapet over vifta Anonymkode: 4a69a...fd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #8 Del Skrevet 28. juli Kontorpult eller skrivebord gjerne trefarget. Venstre side ved noen ark i sorteringen Anonymkode: 44eb4...928 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
egnesha Skrevet 28. juli Forfatter #9 Del Skrevet 28. juli Rydder og kikker litt diffust rundt nå, går gjennom ALLE forslag kl 19.00👌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #10 Del Skrevet 29. juli Den har falt ned og ligger bak bøker i bokhylla. Anonymkode: bbbcd...9df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 29. juli #11 Del Skrevet 29. juli Der du har penger og prevensjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
egnesha Skrevet 29. juli Forfatter #12 Del Skrevet 29. juli Jeg fant jeg Fant! I en kasse oppå kjøleskapet!😅 så ingen som ledet meg helt rett, men takk for hjelpen, gjorde det litt kjekkere og mindre panisk å lete! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå