Gjest Fangirls Skrevet 17. februar 2006 #1 Skrevet 17. februar 2006 Det er en festival i sverige under navn Husfredfestivalen. De har nemlig en avstemming over hvilken band som skal få komme til festivelen. Gjett hva? Nemlig, Dir en grey står som en av dem. Tro det heller ei. Så det du trenger og gjøre er og stemme på dem. De ligger nå på 7. plass med 840 stemmer. De eneste du trenger og gjøre er å hake av ruta vesidena der det står Dir en grey. Så kanskje vi får se dem live i sommer. Høres ikke det bra ut ? Selv om du ikke er fan av de, Kan du vær så snill og stemme likevel? Plis, Da hadde mitt hjerte blitt glad og lykkelig=). Det betyr så veldig mye for meg. Håper dere her på kvinneguiden har litt tid til overs for og stemme;) Vote for Dir en grey! http://www.rockparty.se/content/media/band.asp her er linken for og stemme start og stemme nå ^^ takk takk =D
fiesta Skrevet 17. februar 2006 #2 Skrevet 17. februar 2006 nå har jeg stemt. har nå aldri hørt om de før. men for din skyld. skal du på festivalen.
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2006 #3 Skrevet 17. februar 2006 Såklart jeg skal! Ellers ville jeg ikke bedt om det. Tusen, tusen takk! Det betyr så veldig masse for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå