AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #1 Del Skrevet 28. juli 2024 La oss si han er ute på byen i Oslo eller ferierer utenlands med kompisene. Alle gutta er kjekke, det vil si rundt 1.85, veltrente og ser bra ut på hver sin måte. Sosialt intelligente er de også. Hvor sannsynlig er det at en av disse får med seg en dame hjem utpå kvelden? Anonymkode: 897b8...69a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #2 Del Skrevet 28. juli 2024 Dame? 90%. Bra dame? 20%. Anonymkode: 1b867...92b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #3 Del Skrevet 28. juli 2024 Er han ute etter dame da? Sannsynlighet avhenger også av hvor mange damer som er ute på det samme stedet til samme tid, at han kommer i snakk med noen han får kjemi med, at hun også er åpen for å bli med hjem... Variabler er mange. Sannsynligheten øker også med antall kvelder ute.. med mindre han blir mer og mer pågående i desperasjon etter et ligg. Og om dama har ei venninne som holder henne igjen / snakker fornuft. Har ikke noe sannsynlighetstall til deg. Kanskje vil ikke din beskrivelse stemme overens med hva damene de møter mener. Anonymkode: eabee...1ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #4 Del Skrevet 28. juli 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dame? 90%. Bra dame? 20%. Anonymkode: 1b867...92b 20? Det var raust. 😁 Anonymkode: eabee...1ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 28. juli 2024 #5 Del Skrevet 28. juli 2024 Sikkert enklere for han å få seg en mann med hjem, tenker jeg 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinksten Skrevet 29. juli 2024 #6 Del Skrevet 29. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 28.7.2024 den 16.50): 20? Det var raust. 😁 Anonymkode: eabee...1ae Syntes jeg også. Kanskje 20% dersom han er en av de mest populære, eller har mye penger og spanderer dyre ting. Unntaket er de som er kjendiser, de får seg noe uansett hva. Men la meg si det sånn - om gutter hadde fått så mye damer som vi bare ville, så ville nok mange hatt to damer i uka i perioder av livet. Og "ingen" har en tresifret liggeliste. En gjennomsnittlig gutt vil jeg gjette på må ha seg 30 byturer for å få noen med seg hjem. Bare en wild guess. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå