AnonymBruker Skrevet 28. juli #1 Del Skrevet 28. juli Noen flere som er lite imponert over OL-sendingene så langt? TVNorge gadd ikke prioritere Casper Ruud, og sendingen på Max skulle starte kl 14. Da jeg skrudde på litt før det var kampen godt igang. Uten kommentarer. Når jeg prøver å bytte fra en øvelse til en annen, må jeg avslutte Max helt og begynne på nytt igjen. Mulig dette siste kan ha med min tv å gjøre, har ikke testet på pc. Etter tenniskampen skrudde jeg på håndball på TVNorge, der gikk det flere minutter før de fikk opp klokke og resultat. Jeg er ikke med i den "alt var bedre på NRK"-gjengen, og forstår at det er konkurranse om å vise. Men nå som ting går på betal-tv synes jeg sendingene burde vært bedre enn dette. Og av det som går på lineær tv synes jeg det er en rar prioritering å PRATE i lange baner om håndball før og etter kamper, heller enn å faktisk vise andre øvelser live. Anonymkode: 3bebc...783 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gogglebox Skrevet 28. juli #2 Del Skrevet 28. juli Har ikke hatt problemer med avspilling på Max. Syns det er digg å slippe reklame, og velger engelsk kommenator/lydspor der det er mulig. Heller ingen problemer med skifte av direktesendinger. Det eneste jeg savner er et lite ikon i thumbnailen som forteller hvilken øvelse det er der det ikke står i teksten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #3 Del Skrevet 28. juli 1 minutt siden, Gogglebox said: Har ikke hatt problemer med avspilling på Max. Syns det er digg å slippe reklame, og velger engelsk kommenator/lydspor der det er mulig. Heller ingen problemer med skifte av direktesendinger. Det eneste jeg savner er et lite ikon i thumbnailen som forteller hvilken øvelse det er der det ikke står i teksten. Jeg har testet på pc nå, og ser at det er lettere å bytte mellom øvelser der. Og at man kan starte en direktesendt øvelse forfra, som ikke fungerte på tv'en. Anonymkode: 3bebc...783 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gogglebox Skrevet 28. juli #4 Del Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har testet på pc nå, og ser at det er lettere å bytte mellom øvelser der. Og at man kan starte en direktesendt øvelse forfra, som ikke fungerte på tv'en. Anonymkode: 3bebc...783 Så bra. Du bruker kanskje smart tv med app til vanlig? Har hørt fra flere (og erfart selv) at smart-tv er dårlige greier. Kan tenke meg at det ikke er helt det samme å se på pc-en. Noen smart-tv'er har innebygd chromecast. Kanskje din har det? Så kan du heller strømme til tv'en fra mobil-appen eller chrome-nettleser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #5 Del Skrevet 28. juli Det er tydeligvis problemer med grafikken i dag, det vises feil resultat i tennisen også. Anonymkode: 3bebc...783 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Connie80 Skrevet 28. juli #6 Del Skrevet 28. juli Gogglebox skrev (2 timer siden): Har ikke hatt problemer med avspilling på Max. Syns det er digg å slippe reklame, og velger engelsk kommenator/lydspor der det er mulig. Heller ingen problemer med skifte av direktesendinger. Det eneste jeg savner er et lite ikon i thumbnailen som forteller hvilken øvelse det er der det ikke står i teksten. Hvor velger du lydspor/kommentator ? Finner det ikke i menyen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gogglebox Skrevet 28. juli #7 Del Skrevet 28. juli Connie80 skrev (46 minutter siden): Hvor velger du lydspor/kommentator ? Finner det ikke i menyen. Er sikkert ikke alle sendingene det er tilgjengelig, men her er fremgangsmåten på pc. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lass4r Skrevet 28. juli #8 Del Skrevet 28. juli Vi får heller ikke til å gå tilbake til menyen når vi først starter en live-sending (på Apple TV), så må shutte ned hele appen og starte på nytt for å spille av noe annet. Åpenbart en bug, siden jeg kan se hjem-menyen til venstre, men det er ingen måte å interagere med den. Både NRK og TV 2 får til OL bedre, men Max/TVNorge gjør en helt grei jobb til nå. Bare teknologien som ikke funker helt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli #9 Del Skrevet 30. juli Jeg synes OL på Max er helt glimrende! Elsker at jeg kan velge mellom så mange ulike grener. Lydspor fungerer supert, det er norsk på noe, og engelsk på det meste. Var veldig overrasket over at det ikke var engelsk lydspor på turn i går, det hadde jeg forventet i en så stor idrett. Anonymkode: 8c722...de6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli #10 Del Skrevet 30. juli Jeg ser på Smart-TV, og har ikke hatt problemer med appen, annet enn at den noen ganger har nektet å åpne enkelte live-sendinger. Anonymkode: 8c722...de6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli #11 Del Skrevet 30. juli On 7/28/2024 at 7:45 PM, Gogglebox said: Er sikkert ikke alle sendingene det er tilgjengelig, men her er fremgangsmåten på pc. Skal testes, trodde de sendte Casper Ruud uten kommentarer jeg. Men det er lite intuivt. Finner kanskje ut av alt innen OL er over 😅 En annen ting jeg misliker er at jeg må grave dypt i menyen for å få opp den idretten jeg er interessert i. Men hvis jeg da ikke velger en kamp på en stund, men bare vil være klar til det begynner, så spretter det tilbake til hovedmenyen igjen. Pluss dette med at tidspunktene ikke stemmer igjen, da. En vanlig ting med tennis at kamper blir forsinket, siden man aldri vet hvor mange sett det blir og tidsbruken kan variere mye. Men at det begynner lenge før tiden har jeg bare opplevd nå i OL. Anonymkode: 3bebc...783 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BerntHulken Skrevet 30. juli #12 Del Skrevet 30. juli Andre som håper Jakob Ingebrigtsen tabber seg ut i OL? Unner ikke han noenting. Ufyselig type. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli #13 Del Skrevet 31. juli Nok en håndballkamp dro igang uten klokke og stillingen 🤔 Anonymkode: 3bebc...783 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli #14 Del Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Nok en håndballkamp dro igang uten klokke og stillingen 🤔 Anonymkode: 3bebc...783 Men herregud det er jo ikke Max sin skyld. Det er de som produserer. Anonymkode: af5e3...df8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli #15 Del Skrevet 31. juli 1 minutt siden, AnonymBruker said: Men herregud det er jo ikke Max sin skyld. Det er de som produserer. Anonymkode: af5e3...df8 De kunne lagt på grafikk, og det gjorde de også etter en stund. Anonymkode: 3bebc...783 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli #16 Del Skrevet 31. juli For et vanvittig drama, endelig har håndballgutta marginene på sin side! Holder på å rote seg bort som vanlig, Bergerud redder og får en assist fra tribunen som gjør at vi drar dette i land 😅 Jeg synes virkelig det er guttas tur nå, jentene har vunnet for mye og blitt dårlige tapere. Så nettopp en sak der de fortsatt survet over et tap i OL for 8 år siden 😛 Anonymkode: 3bebc...783 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BerntHulken Skrevet 31. juli #17 Del Skrevet 31. juli Beach volley for damer er et fantastisk skue😍 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 4. august #18 Del Skrevet 4. august Marcus Rooth- for en fantastisk atlet. Tenk å være så allsidig og ha et vanvittig høyt nivå i ti forskjellige grener. Et vanvittig imponerende gull i en gren som Norge vant sist for 104 år siden, i OL 1920. I mine øyne er det mer imponerende enn å bli spesialist i en gren. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #19 Del Skrevet 4. august 2 minutter siden, DelvisPresley said: Marcus Rooth- for en fantastisk atlet. Tenk å være så allsidig og ha et vanvittig høyt nivå i ti forskjellige grener. Et vanvittig imponerende gull i en gren som Norge vant sist for 104 år siden, i OL 1920. I mine øyne er det mer imponerende enn å bli spesialist i en gren. Helt enig. Det er garantert det beste en norsk utøver gjør dette OL. Mest sansynlig det største som er gjort flere OL bakover, også. Anonymkode: 6d007...082 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #20 Del Skrevet 4. august Er det noen som vet hva han speakeren på alle håndballkampene i OL roper? Høres ut som gnæff gnæff gnæff 😅 ? Sikkert et forsøk på å oppildne publikum, men litt rart for en speaker å rope og skrike under spillets gang. Må innrømme at jeg foretrekker hysjingen fra Roland Garros, selv om den ikke alltid virker. 📣 Anonymkode: 3bebc...783 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå