Gå til innhold

Møttes noen ganger, ta initiativ til å slette dating app?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde du blitt glad hvis daten din etter et par tre dates, sa til deg at «nå sletter jeg dating app»?

Tinder eller hvilken som helst app det måtte være.

Anonymkode: 05bfa...fc4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hadde du blitt glad hvis daten din etter et par tre dates, sa til deg at «nå sletter jeg dating app»?

Tja, jeg hadde kanskje tatt en prat om det, sånn at begge hadde slettet. 

Hvis den ene ikke vil slette, vet jeg hva jeg hadde gjort om jeg var "den andre". 

Anonymkode: 13032...beb

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Et par tre dater? Nei, alt for tidlig

Anonymkode: 5009f...c63

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Det kommer jo helt an på. Hvis jeg også hadde kjent at jeg også virkelig ville satse, hadde jeg blitt glad. Hvis jeg fremdeles tenkte at "vi får se hva som skjer"  angående daten, hadde jeg tenkte at det var alt for tidlig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Nei, jeg hadde løpt. Enten er vedkommende en løgner og lovebomber, eller så er hen psyko 😂👋👋

Anonymkode: 3d04e...dbb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, venter til vi velger å bli sammen, men bruker ikke appen etter andre date.

Anonymkode: a5343...6b2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at det er fullstendig unødvendig å "ta praten" eller si fra om appsletting. Normalt oppegående folk sletter profilen (og ikke bare appen, med mindre de er helt blåst) når det er tydelig at det er snakk om et seriøst forhold uansett.

Anonymkode: ff057...e0c

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ts her:

ja, kan jo vente til man blir sammen med å slette. Det er kanskje litt mindre «creepy».

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Et par tre dater? Nei, alt for tidlig

Anonymkode: 5009f...c63

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nei, jeg hadde løpt. Enten er vedkommende en løgner og lovebomber, eller så er hen psyko 😂👋👋

Anonymkode: 3d04e...dbb

Såpass ja.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Ts her:

ja, kan jo vente til man blir sammen med å slette. Det er kanskje litt mindre «creepy».

Såpass ja.

Har dere i det hele tatt snakket om hvor dere ønsker å ta relasjonen? Har dere etablert at dere er ekslusive?

Anonymkode: 164c6...516

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har dere i det hele tatt snakket om hvor dere ønsker å ta relasjonen? Har dere etablert at dere er ekslusive?

Nei, ikke snakket om det, men indirekte at begge vil ha kids og begge vil ha forhold. 

AnonymBruker
Skrevet

Ville avklart at man er eksklusiv, det bør være en selvfølge etter 2-3 dater.  Men å snakke om å slette appen så tidlig er i overkant. Etter 3-4 mnd så kanskje. Sjansen for at det havarere før det har gått 6 mnd er stor, da er det litt håpløst å ha slettet appen og måtte starte helt på nytt.

Anonymkode: aeba1...155

Skrevet

Wow. For en kynisk verden. Vente 3-4 mnd med å slette app?? 

Her slettet vi appene etter 4 date. Etter 6-7 uker eller så var vi kjærester. Ville aldri ha vært aktuelt for meg å date en mann i så lang tid uten sikkerhet. 

Folk må ha dårlige instinkter hvis man trenger så mye tid på å bestemme seg. Har hatt tre langvarige relasjoner, og 2-3 mindre seriøse opplegg, men da har man vært avklart på det også. Takk gud for at jeg er i 40-åra og traff blink tidlig på Tinder, for dette datinggamet hadde jeg ikke fikset i det lange løp! 😂

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sa jeg slettet Tinder etter noen dater.. så spurte jeg han om han hadde tenkt å slette Tinder etter ett par måneder, nei det hadde han ikke og hadde heller ikke tenkt til å gjøre for han var ikke forelsket. 

Så ja.. da var det jo ikke noe å bygge videre på om ikke jeg hadde lyst til å være ventepølse mens han lette videre etter kjærligheten. 

Anbefaler derfor å snakke om det mer direkte enn å bare hinte, håpe og anta. 

Er de interessert i deg så mister de ikke interessen fordi du spør om hva de mener om det. 

Anonymkode: 08b01...a54

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Nei, ikke snakket om det, men indirekte at begge vil ha kids og begge vil ha forhold. 

Da bør du vente med å ta opp praten om sletting av app til dere snakker om eksklusivitet.

Skrevet

Dere kan snakke om det samtidig som dere snakker om å være eksklusive.

AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Ville avklart at man er eksklusiv, det bør være en selvfølge etter 2-3 dater.  Men å snakke om å slette appen så tidlig er i overkant. Etter 3-4 mnd så kanskje. Sjansen for at det havarere før det har gått 6 mnd er stor, da er det litt håpløst å ha slettet appen og måtte starte helt på nytt.

Æhh... Du skal være ekslusiv men fortsatt ha Tinderprofilen aktiv i flere måneder.? 

Dobbeltmoralforeningen ønsker sånne som deg som gjesteforelesere. 

Hvis man skal fortsette å date seriøst, så avtaler man å være ekslusive så snart som mulig og sletter disse dating appene. 

Skal man date seriøst, så må man kvitte seg med distraksjoner og behandle daten seriøst. 

Anonymkode: 677c9...833

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis man er eksklusiv, hva har man appene for da? Jeg pleier å avklare eksklusivitet etter maks 3-4 dater, og det vanlige er vel å deaktivere sin profil der det lar seg gjøre, eller sende melding til andre aktuelle kandidater at man gir en annen person er forsøk.

Anonymkode: 4fb46...41f

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Æhh... Du skal være ekslusiv men fortsatt ha Tinderprofilen aktiv i flere måneder.? 

Dobbeltmoralforeningen ønsker sånne som deg som gjesteforelesere. 

Hvis man skal fortsette å date seriøst, så avtaler man å være ekslusive så snart som mulig og sletter disse dating appene. 

Skal man date seriøst, så må man kvitte seg med distraksjoner og behandle daten seriøst. 

Anonymkode: 677c9...833

Selvfølgelig er man ikke aktiv på Tinder, burde vel presisert det. Deaktiverer alltid brukeren når jeg begynner å treffe noen. men hvis jeg skulle slettet hver gang så måtte jeg opprettet ny bruker 2-3 ganger i året, og må da bla gjennom alle jeg har avvist, har datet tidligere osv på nytt. Det gidder jeg ikke. Erfaring er dessverre at det er sjeldent en tinderdate blir til et varig forhold, har kun opplevd en gang at det varte mer enn en halvt år. Det tar tid å bli kjent med hvernadre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...