AnonymBruker Skrevet 28. juli #61 Del Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvor er jeg uviten i mitt svar? Sånn bortsett fra at jeg ikke tror på en imaginær tøyse karakter av en gud i dine øyne. Anonymkode: 768de...7e3 Du ser på deg selv som Gud. Da er du indoktrinert til å tro at Gud ikke eksisterer. Men han er der hver dag og venter på at du skal åpne ditt hjerte. Anonymkode: dcb98...c17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #62 Del Skrevet 28. juli Lorieen skrev (2 minutter siden): Nei. Dere kan dele gleden deres over det dere tror på, med andre som deler deres syn. Så kan vi andre leve som vi ønsker, uten å få hallelujakoret deres tredd ned over ørene. Da er man egoistisk. Jeg skal behage min GUD, ikke deg. Anonymkode: dcb98...c17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #63 Del Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du ser på deg selv som Gud. Da er du indoktrinert til å tro at Gud ikke eksisterer. Men han er der hver dag og venter på at du skal åpne ditt hjerte. Anonymkode: dcb98...c17 Nei jeg er menneske Anonymkode: 768de...7e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 28. juli #64 Del Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du ser på deg selv som Gud. Da er du indoktrinert til å tro at Gud ikke eksisterer. Men han er der hver dag og venter på at du skal åpne ditt hjerte. Anonymkode: dcb98...c17 For noe vrøvl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 28. juli #65 Del Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Da er man egoistisk. Jeg skal behage min GUD, ikke deg. Anonymkode: dcb98...c17 Fint det. Gjør det stille, i ditt lønnkammer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #66 Del Skrevet 28. juli 1 hour ago, AnonymBruker said: Nei. Det er svake mennesker som ikke tror på noe enn seg selv. Hvem skapte jorden og menneskene? Er alt tilfeldig? Kjempe trist å tro at alt som skjer er tilfeldigheter. Anonymkode: dcb98...c17 Du har gått på skolen og lært om evolusjon eller? Anonymkode: 4167c...ba4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #67 Del Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du har gått på skolen og lært om evolusjon eller? Anonymkode: 4167c...ba4 Dessverre. Anonymkode: dcb98...c17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #68 Del Skrevet 28. juli 1 hour ago, AnonymBruker said: Selvom du har vokst opp med kristne besteforeldre- betyr ikke det at de er kristen i sitt hjerte. Vi alle har begjær- du også. Vi alle er syndere. Men man blir ikke kristen før man åpner sitt hjerte til Jesus Kristus som sin frelser. Den «eventyrboken» har over 1000 profetier som har gått i oppfyllelse. Bibelen er bevist av dødehavsrullene. Jesus levde, LEVER OG er GUD. Amen Anonymkode: dcb98...c17 Det er så jævlig deilig å være en "synder" , etter å ha vært kristen og fått påtvunget kristendommen helt siden barndommen. Jeg bor samme med en mann uten å være gift. Har masse sex, kan være "umoralsk" uten å være redd for å havne i helvete!!! Dødsangsten min er nesten borte etter at jeg sluttet å tro på Gud. Jeg har fått et helt nytt liv. Så du kan ta den jævla guden din å trykke den lang opp i ræva for min del. 😅 49 minutter siden, AnonymBruker said: Leser du Bibelen kan man forklare alt med Gud. Vitenskapelig teori er en bløff laget og produsert av den Khazariske Mafiaen. For at menneske skal tro at dem selv er Gud og at Gud ikke eksisterer. Gud finnes, the big bang er en løgn. Anonymkode: dcb98...c17 Du framstår som litt psykisk syk egentlig.... Anonymkode: 4167c...ba4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #69 Del Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er så jævlig deilig å være en "synder" , etter å ha vært kristen og fått påtvunget kristendommen helt siden barndommen. Jeg bor samme med en mann uten å være gift. Har masse sex, kan være "umoralsk" uten å være redd for å havne i helvete!!! Dødsangsten min er nesten borte etter at jeg sluttet å tro på Gud. Jeg har fått et helt nytt liv. Så du kan ta den jævla guden din å trykke den lang opp i ræva for min del. 😅 Du framstår som litt psykisk syk egentlig.... Anonymkode: 4167c...ba4 Heller psykisk syk enn å leve etter denne verdens umoralske holdninger. Synd lever til død. Men det vet du vel. Anonymkode: dcb98...c17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå