Gå til innhold

Okkult og JESUS

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tror jeg har et morsommere liv enn deg med litt mer spøk, latter, glede, humør kontra å bare gå rundt å være "gravalvorlig". Du får det ikke til å høres fristende ut å være deg. Men du om det

Anonymkode: 768de...7e3

Dommens dag kommer og du må stå til rette for alt du har sagt og gjort… Så det spiller ingen rolle. Vi alle får lik dom. 

Anonymkode: dcb98...c17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Evolusjons teorien er en TEORI. Den er ikke fakta basert. Ingen «vitenskapsmenn» kan heller forklare hvor «eksplosjonen» skjedde. Hvordan kan the big bang skje- når det ikke fantes NOE. Hvordan kan intelligent liv komme fra ingenting? Det gir ingen mening.

Tyngdekraften er bare en teori, det også. Du må lære deg hva en vitenskapelig teori er. 

Vi vet ikke hva som var før big bang, og vi kommer aldri til å vite det heller, men det var ikke ingenting, det er det bare religiøse som tror. 

Man kan ikke bare fylle inn det man ikke forstår for så å forklare det med "gud". 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dommens dag kommer og du må stå til rette for alt du har sagt og gjort… Så det spiller ingen rolle. Vi alle får lik dom. 

Helt greit. Tror jo ikke på det uansett så da er det heller ingenting å dømme. Jeg er mer opptatt av å leve før jeg dør jeg 👍 Du burde prøve det, det er ganske bra skjønner du

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meowmere skrev (Akkurat nå):

Tyngdekraften er bare en teori, det også. Du må lære deg hva en vitenskapelig teori er. 

Vi vet ikke hva som var før big bang, og vi kommer aldri til å vite det heller, men det var ikke ingenting, det er det bare religiøse som tror. 

Man kan ikke bare fylle inn det man ikke forstår for så å forklare det med "gud". 

Leser du Bibelen kan man forklare alt med Gud. Vitenskapelig teori er en bløff laget og produsert av den Khazariske Mafiaen. For at menneske skal tro at dem selv er Gud og at Gud ikke eksisterer. 

Gud finnes, the big bang er en løgn. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit. Tror jo ikke på det uansett så da er det heller ingenting å dømme. Jeg er mer opptatt av å leve før jeg dør jeg 👍 Du burde prøve det, det er ganske bra skjønner du

Ellers takk. Jeg lever for Jesus, ingen andre 🙏🏼🤍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Leser du Bibelen kan man forklare alt med Gud. Vitenskapelig teori er en bløff laget og produsert av den Khazariske Mafiaen. For at menneske skal tro at dem selv er Gud og at Gud ikke eksisterer. 

Gud finnes, the big bang er en løgn. 

Jeg tror du er spik spenna gærn

Endret av Meowmere
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meowmere skrev (1 minutt siden):

Jeg tror du er spik spenna gærn

I verdens øyne vil jeg alltid være gærn. Det står i Bibelen det også 🤍🤌🏽

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lorieen skrev (33 minutter siden):

Det er bare svake mennesker som trenger å tro på en gud.

Noen tror på det selv om de ikke trenger det også. Fri vilje, vettu😊

Anonymkode: 5c95f...019

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Da er det jo greit. Lik dom uansett hva en har gjort🥳.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Bare det at du får er svar og tilbakemeldingen er le emoji. Forteller mer om deg enn noe annet.

Jeg elsker disse "sier mer om deg" svarene😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det jo greit. Lik dom uansett hva en har gjort🥳.

Mente lik *rettferdig dom fra Gud. I forhold til hva man sier og hva man gjør. Rettferdighetens dom- er lik for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Noen tror på det selv om de ikke trenger det også. Fri vilje, vettu😊

Ja for all del. Hvis alle kristne bare kunne holdt sin tro og sin frie vilje for seg selv, og ikke vært så himla opptatt av å presse den på alle andre, hadde alt vært greit.

Det er helt greit å ha er behov for/et ønske om å tro på at det finnes en allmektig gud. Det er også helt greit å ikke ha det behovet/ønsket. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker disse "sier mer om deg" svarene😂😂

Å gjøre narr av andre pga hva de tror sier jo absolutt hvordan du er som menneske. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lorieen skrev (Akkurat nå):

Ja for all del. Hvis alle kristne bare kunne holdt sin tro og sin frie vilje for seg selv, og ikke vært så himla opptatt av å presse den på alle andre, hadde alt vært greit.

Det er helt greit å ha er behov for/et ønske om å tro på at det finnes en allmektig gud. Det er også helt greit å ikke ha det behovet/ønsket. 

Hadde ikke du villet forklare til hele verden om friheten, freden og kjærligheten for Vår Frelser hvis du hadde kjent den?

Det er egoistisk å IKKE dele de nyhetene med andre. Når det handler om å vinne menneskesjeler. Du behøver ikke å høre. Men vi skal kunne forkynne uten at du skal bli sur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hvis du tror kristne kan tro på evolusjonsteorien og være kristen. Så ER DE IKKE KRISTEN. Det står i Bibelen at Gud skapte himlene og jord på 7 dager. Tror du ikke det- da tror du heller ikke på Gud. Så enkelt.

Korleis var det svar på spørsmålet mitt?

Anonymkode: 41287...50d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korleis var det svar på spørsmålet mitt?

Anonymkode: 41287...50d

Du skrev What?

Hvor jeg er i fra og hvor jeg bor er ikke relevant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Å gjøre narr av andre pga hva de tror sier jo absolutt hvordan du er som menneske. 

Viss noen tror de er en øgle hadde jeg gjort narr av de ja. Tro er ikke hevet over humor. Mange kjente komikere har gjort narr av religiøse ledere og troende i alle år slik de har fortalt en dead baby joke eller trans vitser. At du som kristen tror du er så viktig at ingen kan spøke om livet ditt sier mer om deg. Da har du satt deg selv oppe på en meget høy pidestall og det er det ingen grunn for at du skulle gjøre eller at noen andre i denne verden skulle gjøre heller. Alt kan tøyses med, alt! Også religion og religiøse mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss noen tror de er en øgle hadde jeg gjort narr av de ja. Tro er ikke hevet over humor. Mange kjente komikere har gjort narr av religiøse ledere og troende i alle år slik de har fortalt en dead baby joke eller trans vitser. At du som kristen tror du er så viktig at ingen kan spøke om livet ditt sier mer om deg. Da har du satt deg selv oppe på en meget høy pidestall og det er det ingen grunn for at du skulle gjøre eller at noen andre i denne verden skulle gjøre heller. Alt kan tøyses med, alt! Også religion og religiøse mennesker.

Uvitenhet gjør deg ikke smart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uvitenhet gjør deg ikke smart.

Hvor er jeg uviten i mitt svar? Sånn bortsett fra at jeg ikke tror på en imaginær  tøyse karakter av en gud i dine øyne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hadde ikke du villet forklare til hele verden om friheten, freden og kjærligheten for Vår Frelser hvis du hadde kjent den?

Det er egoistisk å IKKE dele de nyhetene med andre. Når det handler om å vinne menneskesjeler. Du behøver ikke å høre. Men vi skal kunne forkynne uten at du skal bli sur.

Nei. Dere kan dele gleden deres over det dere tror på, med andre som deler deres syn. Så kan vi andre leve som vi ønsker, uten å få hallelujakoret deres tredd ned over ørene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...