Gå til innhold

Støvsuger uten pose

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg dritt lei disse posene som skal skiftes, går i stykker, er for store og for små... nå vil jeg ha en støvsuger uten den forb### posen! Jeg vet de finnes, men siden jeg er litt lat orker jeg ikke å stelle meg i kø på Elkjøp.

Noen som vet hva de kalles?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anerikke
Skrevet

Vår er uten pose, rød og lekker, og heter Dirt Devil. Kjøpt på EL-kjøp.

Gjest Anerikke
Skrevet

Glemte å si at den kostet en tusenlapp!

Skrevet
Vår er uten pose, rød og lekker, og heter Dirt Devil. Kjøpt på EL-kjøp.

Fant ingen Dirt Devil, men er det denne?

Støvsuger

Gjest Anerikke
Skrevet

Nei, ikke den. Hmmmm..... Ble litt i tvil om det var elkjøp nå. :sjenert:

Gjest -eline-
Skrevet
Er det Hepa- filter det kalles?

Nope, Hepa-filter er ekstra filter som filtrerer finstøvet slik at ikke alt bare blir sendt ut i rommet igjen. Så ikke noen støvsugere uten pose på Elkjøp-siden, men jeg sjekka ikke veldig nøye.

Skrevet (endret)

Hepa filter er et ekstra filter, som er allergivennlig, fordi det slipper ut minimalt med mikrostøvpartikler fra støvsugeren. De fleste støvsugere i dag har Hepa filter. Jeg fant denne fra Wilfa.

Og Dirt Devil hos Jernia.

Endret av vimselims
Skrevet

Jeg tror jeg vil ha den Dirt Devil.

*sette på ønskelista*

Gjest Anerikke
Skrevet

Ooooops...! Var nok på Jernia jeg kjøpte den, ja!

Funker kjempebra!

Skrevet

Jeg og vil ha!

Men når det står sånn, kan man feste slangen bakpå så den ikke må ligge på gulvet? Synes det er veldig nyttig funksjon.

Gjest Anerikke
Skrevet

Skjønner ikke HELT hva du mener nå...

Men hvis du mener når den ikke er i bruk, så kan man feste slangen bakpå, ja. Sånn at den står rett opp.

Skrevet

Jernia har 2 typer av Dirt Devil.

Den røde/blå (er i 2 farger.. helt like.. litt avhenig av leveranse fra Tyskland). Denne er på 1600W.

Den andre er på 1800 W (den det er bilde av i linken over), på den følger det også med parkettmunnstykke og teppebanker/turbomunnstykke (dvs sånn munnstygge som får opp all dritten opp av teppet ditt). Dersom du trenger dette-- eller vil trenge det en gang i fremtiden anbefaler jeg deg å kjøpte den på 1800W.. da disse 2 munnstykkene alene vil gjøre at den billigste (den på 1600w vil koste like mye/mer enn den på 1800w.. (med prisen jernia solgte den til før jul.. 799kr kom den på 1600 w og den på 1800w likt ut prismessig dersom man hadde bestil de ekstra munnstykkene til maskinen)

Violtta. Du mener et slik lite hull i selve støvsuger delen som man liksom trer stanga innpå.. (alså støvsugerstanga/slangen) slik at når støvsugereren står oppresit så henger slangen fast?) Det mener jeg å huske at går ann.. Er ikke 100% sikker .... men ganske

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg har kjøpt en Dirt Devil 1800 W!!! :klappe:

Den er så fin!

Gjest Gjest
Skrevet

kjempefin er den dirt devilen

og må bare si at butikkene yter meget god service på den..

var noe tull med slangen på min.. (kan ha vært min feil) og jeg fikk ny på stedet :)

Skrevet

Er dere virkelig så glade i disse støvsugerne uten pose? Kjæresten kjøpte seg en slik en, men han klager over at ham må rengjøre den hele tiden og savner den gamle med pose som bare måtte skiftes en gang i blant. Husker ikke hvilken han kjøpte, det fins kanskje forskjellige løsninger?

Gjest Gjest
Skrevet
Er dere virkelig så glade i disse støvsugerne uten pose? Kjæresten kjøpte seg en slik en, men han klager over at ham må rengjøre den hele tiden og savner den gamle med pose som bare måtte skiftes en gang i blant. Husker ikke hvilken han kjøpte, det fins kanskje forskjellige løsninger?

Var det jeg tenkte også. Hvordan får man støvet ut av støvsugeren? Snur man støvsugeren på hodet og heller det i en plastpose? Det er vel ganske støvete - eller så kan man jo gjøre det utendørs, men det blir vel mer pesete enn å raskt sette i en ny pose.
Skrevet

Det er bare å ta beholderen og tømme den, rist filteret og sett det inn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...