AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #1 Del Skrevet 28. juli 2024 De har endret ingrediensene på solkremen jeg har brukt i over 5 år. Dette har vært den eneste solkremen som ikke har gitt meg flere kviser, men roet ned huden i ansiktet. Jeg har prøvd flere som skal passe til aknehud, men jeg får kviser av alle jeg har prøvd så langt. Hvilken solkrem bruker du i ansiktet? Anonymkode: f202e...780 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 28. juli 2024 #2 Del Skrevet 28. juli 2024 Nå bruker jeg cosrx ultra light invisible sunscreen, funker bra den, liker også cosrx aloe soothing suncream, litt usikker på hvem at de jeg syntes er best.. mulig den siste er mer holdbar i solen enn den første, og gir mer fukt. Den siste hjelper dog de kvisene jeg evt har, så ikke kun at den ikke gir meg nye kviser men hjelper de jeg har når jeg nærmer meg mensen eller har spist for mye sjokolade.. noe som ofte går hånd i hånd.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #3 Del Skrevet 28. juli 2024 ZO skinhealth broad spectrum sunscreen og Noon aestehetics brush & go (puddersolkrem) Begge er nokså dyre men synes de er verdt det, de ble anbefalt på hudklinnikken jeg går til. Alt annet jeg har prøvd har føltes ut som et ekstra lag på huden og gjort den fete huden min enda fetere. Ingen av de gjør at jeg får utbrudd. Anonymkode: 9a606...74b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #4 Del Skrevet 28. juli 2024 En tinted mineral solkrem som ikke selges i Norge. Merke EmerginC Noen ganger bruker jeg ansikt solkrem fra eucerin. De har flere typer også en for oily skin. Også bruker jeg den ene solkremen fra skin1004. Madegascar Cantella Water-Fit osv. Anonymkode: dcedf...b03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #5 Del Skrevet 29. juli 2024 Cliniderm light and mattyfying eller hva nå den heter. Brukt den i flere år. I sommer har jeg også brukt sticken deres litt uten at huden min har reagert på det Anonymkode: 8d0ea...f7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #6 Del Skrevet 29. juli 2024 Jeg bruker Vichy Capital Soleil Dry Touch Protective Face Fluid SPF30 Er veldig fornøyd med den og har brukt den i flere år. Før det brukte jeg en annen av samme merke beregnet på akne, men den ble vanskelig å få tak i i norge og veldig dyr fra utlandet med de nye tollreglene. Synes denne funker like greit og gir meg ikkeutbrudd. Anonymkode: 17eb5...321 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #7 Del Skrevet 29. juli 2024 Jeg er ikke plaget meg kviser, men får alltid kviser og irritasjon av solkrem. Men, solkremen til LaRochePosay fra apoteket, er helt vidunderlig. Jeg har ikke fet hud, så jeg bruker den som er lotion. Men den finnes i gel variant også. Anonymkode: c149e...29a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #8 Del Skrevet 29. juli 2024 Cosrx Anonymkode: b6b54...78a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #9 Del Skrevet 29. juli 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Cliniderm light and mattyfying eller hva nå den heter. Brukt den i flere år. I sommer har jeg også brukt sticken deres litt uten at huden min har reagert på det Anonymkode: 8d0ea...f7a Det er denne jeg har brukt i mange år, med SPF25. De har endret noe på den, kjenner det på konsistensen. Jeg fant også en ingrediens på lista som tetter porer. Den med SPF50 har jeg alltid fått kviser av. TS Anonymkode: f202e...780 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #10 Del Skrevet 29. juli 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det er denne jeg har brukt i mange år, med SPF25. De har endret noe på den, kjenner det på konsistensen. Jeg fant også en ingrediens på lista som tetter porer. Den med SPF50 har jeg alltid fått kviser av. TS Anonymkode: f202e...780 Jeg har også merket at de har endret den. Ikke fått vært så mye ute i sola i år, så da blir det færre runder med solkrem, mulig det er derfor jeg har sluppet unna noe store plager. Anonymkode: 8d0ea...f7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 1. august 2024 #11 Del Skrevet 1. august 2024 Bioregena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå