Gå til innhold

Menn som avtaler dater og ghoster

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg opplevd det for fjerde gang på to uker og jeg skjønner ikke greia.

Møter menn på nett som jeg chatter med og de tar initativet til en date og vi avtaler tidspunkt. De virket særdeles ivrige og planlegger detaljer. Før dateavtalen chatter og snapper de meg, men plutselig ghoster de uten noe beskjed. Noen svarer ikke, andre sletter snapvennskapet plutselig.

Ganske kjipt når man fikser barnevakt og er pyntet og klar.

Kan noen forklare meg hvorfor dette skjer?

Anonymkode: babdd...2d9

• Liker 3
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje de får kalde føtter? Men det er skikkelig dårlig gjort. 

Anonymkode: b47b0...399

• Liker 3
Skrevet

Har også hatt den opplevelsen. 

Men opplevde også en gang at fyren dukket opp til avtalt treff, kikket på meg og sa: Og dette droppet jeg fotballtreningen med gutta for?

Sånn i ettertid såret det mer enn han som "bare" ghostet meg. 

D53

• Liker 4
  • Hjerte 9
AnonymBruker
Skrevet

Fire ganger på to uker? Her er det du som gjør noe feil. 

Anonymkode: 28ac7...51e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, Janina1 said:

Men opplevde også en gang at fyren dukket opp til avtalt treff, kikket på meg og sa: Og dette droppet jeg fotballtreningen med gutta for?

D53

:klem3:

Anonymkode: 80a8d...88a

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

4 ganger på 2 uker? Du kjenner jo ikke mennene i det hele tatt. Luk ut ugresset før du gidder å møte de. 

Aldri opplevd å bli ghostet eller at han ikke møter opp. Og jeg møtte MANGE fra tinder

Anonymkode: e676c...b5a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mann her. Har opplevd det et par ganger, visste ikke at det var vanlig at menn holdt på sånn også. Trodde det var en dame-greie.

Det er usivilisert oppførsel.

Men en ting jenter, hvorfor trykker dere ‘like’ på menn, som dere matcher med, og lar være å svare.

Anonymkode: e3424...05f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

4 ganger på 2 uker? Du kjenner jo ikke mennene i det hele tatt. Luk ut ugresset før du gidder å møte de. 

Aldri opplevd å bli ghostet eller at han ikke møter opp. Og jeg møtte MANGE fra tinder

Anonymkode: e676c...b5a

Dette. 🙂 For å være litt brutal, men her må du ta ansvar for deg selv og passe på deg selv så slipper du å gjennomgå dette! Du vet ikke hva slags menn det er fra Tinder, om det er noen som bruker deg for å jakte etter en følelse og oppmerksomheten eller om de egentlig bare er idioter. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Mann her. Har opplevd det et par ganger, visste ikke at det var vanlig at menn holdt på sånn også. Trodde det var en dame-greie.

Det er usivilisert oppførsel.

Men en ting jenter, hvorfor trykker dere ‘like’ på menn, som dere matcher med, og lar være å svare.

Det der handler ikke om kjønn, men om individet. Jeg har opplevd det der selv mange ganger som kvinne 🙂 og det blir litt slitsomt tilslutt! 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Janina1 skrev (1 time siden):

D53

WTF?! Og den mannen har omsorg for barn? Tarvelig menneske

Anonymkode: 77a66...67a

• Liker 5
Skrevet

På Tinder er det mange antisosiale tilfeller. Men det er et klart svar da? Du kjenner jo ikke vedkommende, så det er kun forhåpning om flere dater som blir en skuffelse for deg. Du vet jo at det er plenty av andre dater som treffer bedre for deg? Så ikke bruke tid på det.

AnonymBruker
Skrevet

Problemet er jo når de kaster bort tiden din. Er ikke ok at folk oppfører seg sånn.

AnonymBruker
Skrevet

Og kaster bort energien til folk. Hvorfor matche med folk, og gi dem ‘silent threatment’

• Liker 3
Skrevet (endret)

De kaster vel mer bort tiden din hvis de bruker år og dag på å svare? Har en datet i flere måneder er det god skikk og bruk å sende en avsluttende melding.

Endret av Hoia
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ghosta en jeg skulle på date med. Så han på avstand på møtestedet og tenke "Oh no, han var ikke som jeg trodde, dette gidder jeg ikke bruke qqtid på"

Anonymkode: 6a018...051

Skrevet

Har opplevd det sammen et par ganger i vinter, jeg et mann, så det går ikke på kjønn. Men jeg har vært heldig med datene tidligere og i sommer da, så jeg håper det i vinter var et forbigående fenomen.

AnonymBruker
Skrevet

når det skjer 4 ganger på rad så ville jeg begynt å se på om det er noe du selv gjør galt, dvs at du velger useriøse menn. Jeg gidder aldri å møte menn uten at de har vist interesse for meg som person, vist at de virkelig ønsker å bli kjent med meg.  Kommenterer de mye på utseendet så er det bare å glemme dem. Jeg sørger også for å ha fullt navn slik at jeg kan sjekke at de er den de sier de er (har avslørt 2 stk som ikke var single på den måten). Har aldri opplevd at de jeg har avtalt å møte ikke har møtt opp, så jeg tenker jeg gjør noe riktig med å sortere vekk sånne tidlig.

Anonymkode: 3ccf1...a2a

Skrevet
21 hours ago, Janina1 said:

D53

Bilder som ikke matcher virkeligheten?

Kan ikke se for meg at jeg kunne sagt noe så stygt til et annet menneske, selv om det viser seg at bildene ikke rettferdiggjør virkeligheten. Da får man ta daten, oppføre seg adekvat hyggelig og fortelle etterpå at det ikke ble noen reell match.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Blir du ghostet av en mann så er det en mann som kan få bedre kvinner enn deg, og dermed ikke er så interessert i å treffe deg utover kanskje et casual knull. 

Forsøk heller å matche med menn på ditt eget nivå som faktisk er interessert i deg.

Anonymkode: 71311...392

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Nå har jeg opplevd det for fjerde gang på to uker og jeg skjønner ikke greia.

Møter menn på nett som jeg chatter med og de tar initativet til en date og vi avtaler tidspunkt. De virket særdeles ivrige og planlegger detaljer. Før dateavtalen chatter og snapper de meg, men plutselig ghoster de uten noe beskjed. Noen svarer ikke, andre sletter snapvennskapet plutselig.

Ganske kjipt når man fikser barnevakt og er pyntet og klar.

Kan noen forklare meg hvorfor dette skjer?

Anonymkode: babdd...2d9

Det er av samme grunn som at mange menn sveiper på 80 prosent av damer på Tinder. De dater/sveiper i "bulk", sånn at de kan skrelle av de mindre interessante når noe bedre dukker opp. 

Anonymkode: 535f8...355

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...