AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #1 Del Skrevet 28. juli 2024 Jeg trenger tips til bøker som virkelig er spennende og som fenger ganske fort. Jeg blir fort lei og de fleste bøker avslutter jeg før bok er ferdig. Kan lese også over halve boka, men kjeder meg. Noen tips? Anonymkode: bc86a...cea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #2 Del Skrevet 28. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg trenger tips til bøker som virkelig er spennende og som fenger ganske fort. Jeg blir fort lei og de fleste bøker avslutter jeg før bok er ferdig. Kan lese også over halve boka, men kjeder meg. Noen tips? Anonymkode: bc86a...cea Liker forøvrig ikke noe sci-ficiton. Noe virkelighetsnært. Anonymkode: bc86a...cea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CSe0gvmY2b Skrevet 28. juli 2024 #3 Del Skrevet 28. juli 2024 De syv søstre, hadde aldri trodd den bok serien ville passe meg, men hjelpes.. helt fantastiske, så bra skrevet, vi er med til alle verdens hjørner, lærer mye om ekte historier osv 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 28. juli 2024 #4 Del Skrevet 28. juli 2024 To anbefalinger fra meg: John Marrs og Linwood Barclay. To av mine "go tos" for fengende spenning uten særlig "døtid", lange skildringer eller unødvendige komplikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #5 Del Skrevet 28. juli 2024 Klarer man virkelig ikke å lete litt og finne en bok idag uten å måtte starte tusen tråder om dette? Det virker simpelthen som om folk i våre dager har sluttet å bruke hjernen, og vil ha alt servert ferdig på et fat; et patetisk resultat av overdreven skjermbruk. Anonymkode: e97e7...8b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #6 Del Skrevet 28. juli 2024 Sarek av Ulf Kvensler var en spenningsroman jeg ble dratt inn i med en gang, og som jeg syntes var spennende hele veien gjennom Anonymkode: 754b4...a3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå