Gå til innhold

Bøker som er spennende

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg trenger tips til bøker som virkelig er spennende og som fenger ganske fort. Jeg blir fort lei og de fleste bøker avslutter jeg før bok er ferdig. Kan lese også over halve boka, men kjeder meg.

Noen tips? 

Anonymkode: bc86a...cea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg trenger tips til bøker som virkelig er spennende og som fenger ganske fort. Jeg blir fort lei og de fleste bøker avslutter jeg før bok er ferdig. Kan lese også over halve boka, men kjeder meg.

Noen tips? 

Liker forøvrig ikke noe sci-ficiton. Noe virkelighetsnært. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CSe0gvmY2b

De syv søstre, hadde aldri trodd den bok serien ville passe meg, men hjelpes.. helt fantastiske, så bra skrevet, vi er med til alle verdens hjørner, lærer mye om ekte historier osv 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To anbefalinger fra meg: John Marrs og Linwood Barclay. To av mine "go tos" for fengende spenning uten særlig "døtid", lange skildringer eller unødvendige komplikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Klarer man virkelig ikke å lete litt og finne en bok idag uten å måtte starte tusen tråder om dette?

Det virker simpelthen som om folk i våre dager har sluttet å bruke hjernen, og vil ha alt servert ferdig på et fat; et patetisk resultat av overdreven skjermbruk.

Anonymkode: e97e7...8b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sarek av Ulf Kvensler var en spenningsroman jeg ble dratt inn i med en gang, og som jeg syntes var spennende hele veien gjennom

Anonymkode: 754b4...a3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...