Gå til innhold

Kan noen intuitive trekke kort?

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om jeg og kjæresten kommer til å flytte sammen på et tidspunkt, og om noen av dere klarsynte får opp noen bilder i den forbindelse? Hvilken type bolig og omgivelser o.l? Tusen takk til de av dere som vil prøve😊

Anonymkode: 94c31...dd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trekker kun et kort om gangen. 

Fire sverd.

Ro, avslapning og refleksjon. For meg betyr dette kortet det motsatte av handling. Ta et steg tilbake, tenk, mediter og la hodet hvile. Ut av tankekjør, ut av tankegangen om at mye handling må til for å få det bra og heller sette pris på hva man har. 

(Til opplysning så tror jeg ikke at kortene viser meg ting som vil skje, eller ikke skje i fremtiden. Jeg «ser» hva som er situasjonen her og nå, og tror at kortene leder meg til innsikter som til sammen vil føre meg fremover på sikt. Du kan si at jeg leser for at jeg eller de jeg leser for skal finne ut av fremtiden - altså hvilke handlinger som leder til den fremtiden man ønsker seg, og ikke som en fasit på hva den fremtiden innebærer). 

Anonymkode: 73471...dcd

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg trekker kun et kort om gangen. 

Fire sverd.

Ro, avslapning og refleksjon. For meg betyr dette kortet det motsatte av handling. Ta et steg tilbake, tenk, mediter og la hodet hvile. Ut av tankekjør, ut av tankegangen om at mye handling må til for å få det bra og heller sette pris på hva man har. 

(Til opplysning så tror jeg ikke at kortene viser meg ting som vil skje, eller ikke skje i fremtiden. Jeg «ser» hva som er situasjonen her og nå, og tror at kortene leder meg til innsikter som til sammen vil føre meg fremover på sikt. Du kan si at jeg leser for at jeg eller de jeg leser for skal finne ut av fremtiden - altså hvilke handlinger som leder til den fremtiden man ønsker seg, og ikke som en fasit på hva den fremtiden innebærer). 

Anonymkode: 73471...dcd

Tusen takk❤️ Ja jeg forstår hva du mener og hva kortene prøver å si, jeg forstår det på den måten at jeg ikke skal overtenke dette med å flytte sammen og hvordan det evt vil bli, det ligger uansett et godt stykke fremover, hvis det blir. Rådet er bare å lene seg litt tilbake da? Slippe tak i grublingen og i å prøve å legge til rette for det man ønsker skal skje, og bare la livet skje litt av seg selv? 

Anonymkode: 94c31...dd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...