AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #1 Del Skrevet 28. juli 2024 Jeg klarte å sende melding til en fyr jeg liker i natt, han har ikke åpnet den. Burde jeg slette? Så kleint. Anonymkode: a0fe0...84b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 28. juli 2024 #2 Del Skrevet 28. juli 2024 På messenger eller? På min telefon popper meldinga opp selv om jeg ikke åpner den. Du kan altså ha risikert at han allerede har sett den likevel. Men er jo bare å slette hvis du vil. Det også kommer opp som en beskjed, da. Da ser han at noe er slettet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #3 Del Skrevet 28. juli 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg klarte å sende melding til en fyr jeg liker i natt, han har ikke åpnet den. Burde jeg slette? Så kleint. Anonymkode: a0fe0...84b Jeg hadde sletta. Anonymkode: 0534c...20e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #4 Del Skrevet 28. juli 2024 Ei deit i å slette, det er ikke så alvorlig å sende en melding i fylla. Anonymkode: e934c...178 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå