Gå til innhold

Er det noe feil med Ving sin hjemmeside?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg prøver å bestille fly 1 vei men det går ikke. Men når jeg søker t/r så kommer det opp merkelig nok. Trenger bare 1 vei til Tyrkia, går det bare an å bestille t/r? Det er jo teit.. 

Det er ledig på den flighten jeg skal ha. Men litt dumt å bestille en retur som ikke blir brukt. Chatboten kunne ikke svare, helt håpløst. 

Anonymkode: 18895...fb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Bestill heller på flyselskapets side. Mer å velge i.

Anonymkode: fcd4e...662

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men da gjør det du til flyselskapet? Ikke ving. Dem selger jo pakkeløsning. Altså tur retur. du skal jo bare ha en flybillett ikke sant?

Anonymkode: c02b9...00a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Men da gjør det du til flyselskapet? Ikke ving. Dem selger jo pakkeløsning. Altså tur retur. du skal jo bare ha en flybillett ikke sant?

Anonymkode: c02b9...00a

Ving har sitt eget flyselskap, Sunclass Airlines. Jeg har bestilt enveisbilletter med charterfly mange ganger før, og det har alltid gått fint. Ving har også det tilbudet.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Pawn Hearts skrev (4 timer siden):

Ving har sitt eget flyselskap, Sunclass Airlines. Jeg har bestilt enveisbilletter med charterfly mange ganger før, og det har alltid gått fint. Ving har også det tilbudet.

Nettopp, dette er ikke vanlig rutefly, men Sunclass som er eid av Ving. Og alle bestillinger må gjøres via Ving. Er bare så merkelig at jeg får til å legge inn 4 billetter t/r Antalya, men ikke 1 vei? Jeg kan så klart bestille t/r men er jo synd om det skal stå 4 seter tomme som noen andre kunne brukt. 

Får prøve å ringe Ving i morgen. 

Anonymkode: 18895...fb2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...