Gå til innhold

Jeg har alltid vert usikker på om jeg bifil eller Lesbisk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid visst jeg har tent enormt på begge kjønn,men nå senere tid, har jeg følt meg mer tiltrekket til jenter, sex frister veldig lite dessverre for tiden,men blir kliss våt når jeg ser 2 jenter sammen eller leser noe erotisk mellom 2 damer.

Tenner veldig på jenter , særlig brunetter og synes for eksempel Nora Mørk er sikkelig kone emne ❤️

jeg er så usikker,men samtidlig lykke om hva jeg er om jeg er bifil eller lesbisk spiller vel ingen stor rolle.

men vil du beskrive meg som Lesbisk eller Bifil?

Anonymkode: 2dc1e...83c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har alltid visst jeg har tent enormt på begge kjønn

Du er bifil.

Ikke noe å lure på.

Anonymkode: ea4bc...3fa

Skrevet

Hvordan kan du alltid ha vært usikker, når du skriver at du tenner enormt på begge kjønn? 

AnonymBruker
Skrevet

Spiller det noen rolle? Du må uansett finne en partner du elsker og matcher med.

Anonymkode: 1f97e...9f1

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

takk for svar

er bare veldig usikker på meg selv dessverre, har bare hatt guttekjærester,men vil gjerne date ei jente denne gangen

Anonymkode: 2dc1e...83c

• Hjerte 1
Skrevet

Er det så viktig å sette deg i en bås? Ikke tenk på om du er det ene eller det andre. Bare gjør det som passer deg og kos deg. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i huleste heiteste skal du sette en mærkelapp på deg selv? Men du skriver at du alltid, bortsett fra nå?, har tent enormt på begge kjønn, da tenderer du i det minste mot å være bisexuell, at du har hatt guttekjærester tilsier at du antageligvis er bifil. At du først og framst tenner på lesbisk seks for tiden kan jo være så enkelt forklart at du sier at gjerne vil date ei jente denne gangen. Om du først og fremst ser på sex som noe som tilhører et forhold, er det ikke rart om du først og fremst tenner på sex som kan skje i det forholdet du ønsker deg. 

Anonymkode: 13ebf...b6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...