AnonymBruker Skrevet 28. juli #1 Del Skrevet 28. juli Vi går en herlig tid i møte på TV. Masse flotte jenter og gutter i lettkledde aktiviteter. Turn, svømming, stup, sandvolley, friidrett m.m. Blir tent av å se disse topptrente kroppene, nesten uten klær. Anonymkode: bb223...c17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #2 Del Skrevet 28. juli Ok Anonymkode: 6e185...262 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #3 Del Skrevet 28. juli Her er det bare mannen i huset som ser sport. Regner med han kommer til å sitte benket fremover. Men når det er sandvolleyball hender det at jeg setter meg ned en liten stund også 😌 Guilty pleasure. Anonymkode: e48f2...8a2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BerntHulken Skrevet 28. juli #4 Del Skrevet 28. juli Ser på turn, svømming, stuping og sandvolleyball for kvinner🙂 Når jeg vil ha sportslig input så ser jeg på mannfolka samt håndballjentene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #5 Del Skrevet 28. juli Gud a meg da. For noen lett påvirkelige hjerner dere har 😮 Jaja, kos dere - det skal visst ikke mye til 😉👌 Anonymkode: 8f0ff...e58 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #6 Del Skrevet 28. juli Stakkars sandvolleballkvinner, har det blitt noen forbedring med tanke på påkledning, eller blir de fortsatt tvunget til å kle seg minimalt? Anonymkode: 64719...3be 2 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #7 Del Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Stakkars sandvolleballkvinner, har det blitt noen forbedring med tanke på påkledning, eller blir de fortsatt tvunget til å kle seg minimalt? Anonymkode: 64719...3be Hvorfor stakkars? De har jo valgt denne sporten selv. De er på en strand, det er varmt, de har et antrekk som gir optimal bevegelsesfrihet og er pent å se på. De følger "uniformreglene" som i all annen idrett. Anonymkode: e48f2...8a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #8 Del Skrevet 28. juli 5 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor stakkars? De har jo valgt denne sporten selv. De er på en strand, det er varmt, de har et antrekk som gir optimal bevegelsesfrihet og er pent å se på. De følger "uniformreglene" som i all annen idrett. Anonymkode: e48f2...8a2 Men de ønsker ikke disse antrekkene, og mennene får lov å kle seg anstendig (heldigvis). Kun gamle griser i forbundet som vil ha kvinnene mest mulig lettkledt uten noen annen grunn enn at de vil glane. Anonymkode: 64719...3be 7 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #9 Del Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor stakkars? De har jo valgt denne sporten selv. De er på en strand, det er varmt, de har et antrekk som gir optimal bevegelsesfrihet og er pent å se på. De følger "uniformreglene" som i all annen idrett. Anonymkode: e48f2...8a2 https://www.nrk.no/sport/ble-tvunget-til-a-spille-i-truser_-na-demonstrerer-kvinnene-mot-regelen-1.15579528 De norske utøverne har vell klaget på dette før. Anonymkode: 8254e...558 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #10 Del Skrevet 28. juli 1 minutt siden, AnonymBruker said: https://www.nrk.no/sport/ble-tvunget-til-a-spille-i-truser_-na-demonstrerer-kvinnene-mot-regelen-1.15579528 De norske utøverne har vell klaget på dette før. Anonymkode: 8254e...558 Jepp, ser det var et problem så sent som i fjor, https://www.nettavisen.no/sport/norske-ol-hap-mott-med-bikini-krav-av-arrangor-forbundet-krever-forklaring/s/5-95-1433144 Men finner ingenting spesifikt om OL. Kvinnene skal i prinsippet ha lov til å bruke shorts, så forhåpentligvis går det greit i OL. Folk som ser OL for å sikle ser mer enn nok hud uansett. Anonymkode: 64719...3be 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #11 Del Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men de ønsker ikke disse antrekkene, og mennene får lov å kle seg anstendig (heldigvis). Kun gamle griser i forbundet som vil ha kvinnene mest mulig lettkledt uten noen annen grunn enn at de vil glane. Anonymkode: 64719...3be Det er vel bare et lite mindretall som har snakket i mot dette så vidt jeg har fått med meg. De har full frihet til å bruke shorts som går nesten til knærne dersom de ønsker det. På olympisk nivå velger de fleste selvfølgelig heller det som gir best bevegelighet, veier minst og gir minst luftmotstand. Anonymkode: e48f2...8a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #12 Del Skrevet 28. juli 1 minutt siden, AnonymBruker said: Skjønner ikke den sytingen fra sandvolleyballjentene. Ser du på friidrett. Ta feks damene som hopper tresteg og lengde. Når de har hoppet ferdig så er ofte den lille buksa trukket godt opp i rumpesprekken med sand oppi rumpa de prøver å børste vekk. Anonymkode: 97a5d...56a Noe sier meg du har fokus og øyne på feil sted når du ser på idrett. I høydehopp kan en shortskant rive lista, så det blir åpenbart annerledes. Anonymkode: 64719...3be 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #13 Del Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Det er vel bare et lite mindretall som har snakket i mot dette så vidt jeg har fått med meg. De har full frihet til å bruke shorts som går nesten til knærne dersom de ønsker det. På olympisk nivå velger de fleste selvfølgelig heller det som gir best bevegelighet, veier minst og gir minst luftmotstand. Anonymkode: e48f2...8a2 Da lurer jeg på hvorfor mennene ikke spiller i speedo? Eller behandler fysikkens lover menn annerledes, så knelang badeshorts med god vidde ikke er noe problem? Anonymkode: f53aa...623 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #14 Del Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Da lurer jeg på hvorfor mennene ikke spiller i speedo? Eller behandler fysikkens lover menn annerledes, så knelang badeshorts med god vidde ikke er noe problem? Anonymkode: f53aa...623 Eller det KAN tenkes at det er mer vanlig enn enkelte tror at utøverne SELV faktisk ikke har noe imot å se bra ut, og FRIVILLIG velger det fineste antrekket. Anonymkode: e48f2...8a2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #15 Del Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Eller det KAN tenkes at det er mer vanlig enn enkelte tror at utøverne SELV faktisk ikke har noe imot å se bra ut, og FRIVILLIG velger det fineste antrekket. Anonymkode: e48f2...8a2 Finest for hvem? For kåte gubbjævler som deg? Anonymkode: f53aa...623 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #16 Del Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Finest for hvem? For kåte gubbjævler som deg? Anonymkode: f53aa...623 Jeg er ikke mann. Det er faktisk ikke noe perverst over å like kropp. Heller ikke å selv ønske å fremstå attraktiv for andre. Men interessant at det virker så umulig for deg å forstå. At du automatisk må forklare et sexy antrekk med at det må være noe som skitne menn har tvunget dem til å bruke. Har du noen gang vært på en strand? Har du sett hvordan folk går kledd der? Er det også fordi menn tvinger dem til det? Anonymkode: e48f2...8a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BerntHulken Skrevet 28. juli #17 Del Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Her er det bare mannen i huset som ser sport. Regner med han kommer til å sitte benket fremover. Men når det er sandvolleyball hender det at jeg setter meg ned en liten stund også 😌 Guilty pleasure. Anonymkode: e48f2...8a2 Digg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #18 Del Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg er ikke mann. Det er faktisk ikke noe perverst over å like kropp. Heller ikke å selv ønske å fremstå attraktiv for andre. Men interessant at det virker så umulig for deg å forstå. At du automatisk må forklare et sexy antrekk med at det må være noe som skitne menn har tvunget dem til å bruke. Har du noen gang vært på en strand? Har du sett hvordan folk går kledd der? Er det også fordi menn tvinger dem til det? Anonymkode: e48f2...8a2 Men når vi vet at flere har protestert mot det, i flere idretter der minimalt antrekk har vært ig er normen, så er det åpenbart ikke hverken det fineste eller mest praktiske for mange utøvere. Og når det i flere av disse idrettene har vært en kamp, så sier det seg vel egentlig selv at det er sterke krefter bak som presser på, og som ikke alltid bryr seg så hardt om hva utøverne selv ønsker. Og om det å vise mest mulig kropp er en greie for så mange utøvere som du ser ut til å tro, så er det jo veldig rart at ikke de mannlige spillerne kjemper for å få spille i minimal badetruse. For mannekropp er da også kropp? Jeg er drittlei av at i forbindelse med idrett så blir det ofte sånn at menn er seriøse utøvere, mens kvinner er kropp. Denne tråden vitner også om det. Det er å nedvurdere kvinner og deres idrettslige prestasjoner. Anonymkode: f53aa...623 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #19 Del Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men når vi vet at flere har protestert mot det, i flere idretter der minimalt antrekk har vært ig er normen, så er det åpenbart ikke hverken det fineste eller mest praktiske for mange utøvere. Og når det i flere av disse idrettene har vært en kamp, så sier det seg vel egentlig selv at det er sterke krefter bak som presser på, og som ikke alltid bryr seg så hardt om hva utøverne selv ønsker. Og om det å vise mest mulig kropp er en greie for så mange utøvere som du ser ut til å tro, så er det jo veldig rart at ikke de mannlige spillerne kjemper for å få spille i minimal badetruse. For mannekropp er da også kropp? Jeg er drittlei av at i forbindelse med idrett så blir det ofte sånn at menn er seriøse utøvere, mens kvinner er kropp. Denne tråden vitner også om det. Det er å nedvurdere kvinner og deres idrettslige prestasjoner. Anonymkode: f53aa...623 Jeg mente ikke å nedvurdere det disse jentene får til. Det er det aller siste jeg ville. Og jeg syns det er kjipt at denne sporten ikke gir full valgfrihet til vanlig. Men i OL får i hvert fall jentene selv velge om de ønsker å spille i bikinitruse eller shorts, og det er da en begynnelse? Tror også penger spiller inn. Bekymring for om sporten vil bli mindre populær dersom de går bort fra de tradisjonelle antrekkene, og dermed gi mindre sponsorinntekter o.l. Men jeg vet ikke. Anonymkode: e48f2...8a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BerntHulken Skrevet 28. juli #20 Del Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg mente ikke å nedvurdere det disse jentene får til. Det er det aller siste jeg ville. Og jeg syns det er kjipt at denne sporten ikke gir full valgfrihet til vanlig. Men i OL får i hvert fall jentene selv velge om de ønsker å spille i bikinitruse eller shorts, og det er da en begynnelse? Tror også penger spiller inn. Bekymring for om sporten vil bli mindre populær dersom de går bort fra de tradisjonelle antrekkene, og dermed gi mindre sponsorinntekter o.l. Men jeg vet ikke. Anonymkode: e48f2...8a2 Så på Brasil- Egypt nå. Brasil spilte i shorts, mens egypterne hadde hijab og langbukser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå