AnonymBruker Skrevet 28. juli #1 Del Skrevet 28. juli Hva synes dere passer best? Anonymkode: a974f...38d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #2 Del Skrevet 28. juli Ane er et nydelig navn alene. Liker ikke navnet Ine, men passer kanskje bedre hvis du må ha med Olivia. Anonymkode: 23c76...832 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 28. juli #3 Del Skrevet 28. juli Ane Olivia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #4 Del Skrevet 28. juli Ina. Anonymkode: 3c92d...e0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 28. juli #5 Del Skrevet 28. juli Jeg syns Ine Olivia klinger best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarinetta Skrevet 28. juli #6 Del Skrevet 28. juli (endret) AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hva synes dere passer best? Anonymkode: a974f...38d I uttale blir det Anolivia eller Inolivia. Definitivt Ane Olivia, Ine Olivia har liksom for mange i-er. Ane Olivia klinger bedre siden det både begynner og slutter med a. Men unasett kommer ingen til å uttale det som to navn. Endret 28. juli av klarinetta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #7 Del Skrevet 28. juli Ane Olava Anonymkode: 32179...8b5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie Maria Skrevet 28. juli #8 Del Skrevet 28. juli (endret) AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hva synes dere passer best? Anonymkode: a974f...38d Olivia eller Ine😉 begge to sammen syns jeg hørtes litt langt/kronglete ut. nb. har selv mellomnavn, men eneste som har brukt det er bestemoren min så teknisk sett ubrukelig i hverdagen hehe.. Endret 28. juli av Sofie Maria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #9 Del Skrevet 28. juli Synes Olivia står best alene, i grunn. Men av disse to, Ine. Anonymkode: 695bf...b67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #10 Del Skrevet 28. juli blir dobbelnavn. Ane er vel det som er favoritten her,men er usikker på det, fordi jeg er redd hun vil bli kalt Anne hele tiden og må si fra hele tiden at det kun er en n Anonymkode: a974f...38d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #11 Del Skrevet 28. juli Synes alle navnene er fine, men ingen av kombinasjonene. Det blir for mye vokaler, rett og slett. Hvis det er Ane som er favoritten, ville jeg valgt et navn med mer konsonanter som navn nummer to. Anonymkode: b3f4e...440 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #12 Del Skrevet 29. juli Ine Olivia er enklere å si ordentlig som to klare navn, synes Ane Olivia fort blir anno-livia eller i beste fall An-olivia en del steder... Men nå er ikke jeg fan av Ingrid Olava og navn med lignende klang heller... Noe annet du liker å kombinere med Ane? Anonymkode: 695bf...b67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #13 Del Skrevet 29. juli Bare Olivia😅 hvis det absolutt på være dobbeltnavn så liker jeg Ane Olivia best Anonymkode: eda9d...8b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #14 Del Skrevet 29. juli blir ikke bare Olivia, heller mest mot Ane Olivia,men er bare redd hun må si bare en N resten av livet, kjenner flere som heter Anne Anonymkode: a974f...38d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #15 Del Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (23 timer siden): blir dobbelnavn. Ane er vel det som er favoritten her,men er usikker på det, fordi jeg er redd hun vil bli kalt Anne hele tiden og må si fra hele tiden at det kun er en n Anonymkode: a974f...38d Det tror jeg ikke blir et problem, Ane har vært et populært jentenavn lenge nå, så folk tenker ikke automatisk "Anne". Jeg syns Ane Olivia klang best. Anonymkode: 9bcf0...c15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarinetta Skrevet 29. juli #16 Del Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (På 28.7.2024 den 17.18): Ane Olava Anonymkode: 32179...8b5 "Anolava" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #17 Del Skrevet 29. juli Hadde kalt jenta Ane, Olivia ligger på topp av navnestatistikken. https://www.ssb.no/befolkning/navn/statistikk/navn Anonymkode: 5ac6d...e28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #18 Del Skrevet 29. juli Ine Olivia 🥰 Nydelig navn Anonymkode: 35f23...742 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli #19 Del Skrevet 30. juli Ine uten Olivia Anonymkode: 3a13e...d7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå