AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #1 Skrevet 28. juli 2024 Jeg aner ikke hva som har fått meg til å føle sånn som dette, men det begynner å bli tungt å ha det sånn🥺 Jeg er 30 år og vært sammen med samboer siden jeg var 19. Har 2 barn sammen, minste er 1 år. I løpet av forholdet (og graviditetene) har vekta mi varierert mye, utseendet også. I babyperiodene har jeg vært tykk, sminkeløs og daffet i samme klærne lenge. Har likevel aldri følt på at mannen ikke vil ha meg, han har jevnlig tatt initiativ uansett hvordan jeg har sett ut. Jeg er nå noen kg over det jeg vil være, men ikke fått noen negative tilbakemeldinger på det. Spør jeg, er han ærlig og sier at jeg ikke ser trent ut (det er jo sant), men at jeg ser helt normal ut for å ha to små barn som sover dårlig osv. Han er jo i samme gata selv, med mye nattevåk og litt for mye kos når barna er lagt. Altså svarer ærlig, men sier ikke noe negativt heller. Hadde han sagt jeg var slank osv hadde jeg jo visst at han løy😆 Vi har god sex, og han klager aldri på meg. MEN han gir veldig sjeldent komplimenter. Det er det samme for han om jeg går rundt i en sliten joggebukse eller om jeg legger masse innsats i klær, sminke og hår. Han sier ikke noe uansett. Når jeg tenker meg om har han vel aldri gjort det heller. Etter jeg bikka 30, har jeg følt på et større behov for bekreftelse. Jeg føler at jeg ikke er "ung og deilig" lenger, og har begynt å få tanker om at han egentlig vil ha noen bedre. Dette kommer bare fra mitt eget hode, han kommenterer ikke andres jenter utseende osv til meg. Føler heller ikke han er typen som sikler på andre damer, iallefall ikke når jeg er rundt. Likevel så er dette tanker som trigger meg mer og mer, har også fått mareritt om at han er utro osv. Disse drømmene har ikke rot i virkeligheten. Hva kan jeg gjøre? Forstår at dette handler om meg og min egen usikkerhet. Hjelper heller ikke å lese her på kg at alle menn er "griser" og helst vil ligge med en 18 åring.🥺 er så redd at han fantaserer om andre osv og at han bare tar til takke med meg. Hvordan ta dette opp med han? Det er jo ikke han som gjør noe galt. Anonymkode: 0d976...2fb 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #2 Skrevet 28. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan ta dette opp med han? Det er jo ikke han som gjør noe galt. Si det som du skriver i innlegget. Eller bare vis innlegget til han. Anonymkode: f3577...868
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #3 Skrevet 28. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg aner ikke hva som har fått meg til å føle sånn som dette, men det begynner å bli tungt å ha det sånn🥺 Jeg er 30 år og vært sammen med samboer siden jeg var 19. Har 2 barn sammen, minste er 1 år. I løpet av forholdet (og graviditetene) har vekta mi varierert mye, utseendet også. I babyperiodene har jeg vært tykk, sminkeløs og daffet i samme klærne lenge. Har likevel aldri følt på at mannen ikke vil ha meg, han har jevnlig tatt initiativ uansett hvordan jeg har sett ut. Jeg er nå noen kg over det jeg vil være, men ikke fått noen negative tilbakemeldinger på det. Spør jeg, er han ærlig og sier at jeg ikke ser trent ut (det er jo sant), men at jeg ser helt normal ut for å ha to små barn som sover dårlig osv. Han er jo i samme gata selv, med mye nattevåk og litt for mye kos når barna er lagt. Altså svarer ærlig, men sier ikke noe negativt heller. Hadde han sagt jeg var slank osv hadde jeg jo visst at han løy😆 Vi har god sex, og han klager aldri på meg. MEN han gir veldig sjeldent komplimenter. Det er det samme for han om jeg går rundt i en sliten joggebukse eller om jeg legger masse innsats i klær, sminke og hår. Han sier ikke noe uansett. Når jeg tenker meg om har han vel aldri gjort det heller. Etter jeg bikka 30, har jeg følt på et større behov for bekreftelse. Jeg føler at jeg ikke er "ung og deilig" lenger, og har begynt å få tanker om at han egentlig vil ha noen bedre. Dette kommer bare fra mitt eget hode, han kommenterer ikke andres jenter utseende osv til meg. Føler heller ikke han er typen som sikler på andre damer, iallefall ikke når jeg er rundt. Likevel så er dette tanker som trigger meg mer og mer, har også fått mareritt om at han er utro osv. Disse drømmene har ikke rot i virkeligheten. Hva kan jeg gjøre? Forstår at dette handler om meg og min egen usikkerhet. Hjelper heller ikke å lese her på kg at alle menn er "griser" og helst vil ligge med en 18 åring.🥺 er så redd at han fantaserer om andre osv og at han bare tar til takke med meg. Hvordan ta dette opp med han? Det er jo ikke han som gjør noe galt. Anonymkode: 0d976...2fb Jeg var i et sånt forhold før, kjente at det gjorde noe med meg å aldri få et eneste komplement selv om vi ellers egentlig hadde det ganske bra sammen. Har senere fått høre av en venninne av meg at han har tatt opp dette med at han aldri kunne huske å ha gitt meg et eneste komplement med henne i ettertid og han vet ikke selv hvorfor det ble sånn og han har lurt mye på det, det var aldri meningen fra hans side og han hadde visst veldig dårlig samvittighet for det nå. Han er blitt mer bevisst og er i et langvarig og velfungerende forhold i dag. Jeg sa aldri noe til han mens vi var sammen, så det kan jo være at det hjelper å gjøre din bevisst på det, det er virkelig ikke sikkert han tenker over det eller mener noe med det. Med forbehold om at han ellers er en fin fyr og det ikke er noe psykisk vold eller lignende i bildet, da er det fort verre. 😊 Anonymkode: f1279...6e8
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #4 Skrevet 28. juli 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg aner ikke hva som har fått meg til å føle sånn som dette, men det begynner å bli tungt å ha det sånn🥺 Jeg er 30 år og vært sammen med samboer siden jeg var 19. Har 2 barn sammen, minste er 1 år. I løpet av forholdet (og graviditetene) har vekta mi varierert mye, utseendet også. I babyperiodene har jeg vært tykk, sminkeløs og daffet i samme klærne lenge. Har likevel aldri følt på at mannen ikke vil ha meg, han har jevnlig tatt initiativ uansett hvordan jeg har sett ut. Jeg er nå noen kg over det jeg vil være, men ikke fått noen negative tilbakemeldinger på det. Spør jeg, er han ærlig og sier at jeg ikke ser trent ut (det er jo sant), men at jeg ser helt normal ut for å ha to små barn som sover dårlig osv. Han er jo i samme gata selv, med mye nattevåk og litt for mye kos når barna er lagt. Altså svarer ærlig, men sier ikke noe negativt heller. Hadde han sagt jeg var slank osv hadde jeg jo visst at han løy😆 Vi har god sex, og han klager aldri på meg. MEN han gir veldig sjeldent komplimenter. Det er det samme for han om jeg går rundt i en sliten joggebukse eller om jeg legger masse innsats i klær, sminke og hår. Han sier ikke noe uansett. Når jeg tenker meg om har han vel aldri gjort det heller. Etter jeg bikka 30, har jeg følt på et større behov for bekreftelse. Jeg føler at jeg ikke er "ung og deilig" lenger, og har begynt å få tanker om at han egentlig vil ha noen bedre. Dette kommer bare fra mitt eget hode, han kommenterer ikke andres jenter utseende osv til meg. Føler heller ikke han er typen som sikler på andre damer, iallefall ikke når jeg er rundt. Likevel så er dette tanker som trigger meg mer og mer, har også fått mareritt om at han er utro osv. Disse drømmene har ikke rot i virkeligheten. Hva kan jeg gjøre? Forstår at dette handler om meg og min egen usikkerhet. Hjelper heller ikke å lese her på kg at alle menn er "griser" og helst vil ligge med en 18 åring.🥺 er så redd at han fantaserer om andre osv og at han bare tar til takke med meg. Hvordan ta dette opp med han? Det er jo ikke han som gjør noe galt. Anonymkode: 0d976...2fb Hvotdan du ser ut er jo ikke viktig i hans liv. Akkurat nå er det vel andre ting i livet som krever sitt. Anonymkode: 8391e...f3a
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #5 Skrevet 28. juli 2024 Gjør noe for å ha det gøy eller tanker vare på deg selv. Ikke nødvendig for å beholde ham, men for å ivareta deg. Anonymkode: 1f53c...b08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå