Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det med å være litt for ærlig innimellom, men...

Min mann har ingen fantasier eller tanker som kan gjøre sex litt mer spennende og variert. Hans seksuelle spenn er at jeg har tre hull han kan få tilfredsstillelse av og et svært begrenset antall stillinger. (3) Hadde han styrt dette alene ville 9/10 ganger vi hadde sex foregått på samme måte. Utførelse og stilling nøyaktig den samme uansett om det var vaginal sex eller analsex. Han hadde valgt vaginal i hovedsak, og den 1 av 10 ganger som skilte seg ut ville han enten knullet i doggy eller hatt analsex. Det samme igjen og igjen hele tiden. Variasjon som knapt kunne kalles variasjon.

Jeg hadde mistet lysta av kjedsomhet etter kort tid om han fikk styre dette. For at det ikke skal skje finner jeg jevnlig på nye ting, og det setter han pris på. Selv om han ikke kommer på slikt selv kan han gjerne være med på alt, mer eller mindre. Å prate med ham om hva han liker ekstra godt eller fantaserer om er likevel umulig, så noe innspill fra han til hvordan vi kan variere sexliv er glemmesak. Det jeg vil og "alt et godt" er all informasjon jeg isåfall får, eller han kan nevne analsex, fordi det er så langt som hans fantasi strekker. Da er man visst vill og gal, selv om det utføres nøyaktig på samme måte, bare er et annet hull. 🙄😴 Jeg må i hovedsak tolke respons for å vite om han liker mine påfunn eller ikke. Verbalt får jeg svært lite til ingen innspill eller tilbakemeldinger utover godlyder i akten. Han kan si at han synes vi har et veldig deilig sexliv, men spør jeg om hva som får ham til å tenke det får jeg svar som "Ja du vet... liksom alt ved det." (🤔???)

Jeg holder ut det at han er så ordknapp angående alt som har med variasjoner og seksuelle ønsker fordi han trossalt pleier å delta ivrig i det meste jeg vil prøve og tar initiativ/styring angående. Han er grei slik, og også angående å si fra om han absolutt ikke vil noe. Noe jeg alltid respekterer. 

Uansett, det som skjedde i går var at jeg var kåt og lette etter en butplugg, fordi det prøvde jeg å ha i meg for en stund siden, og mitt klare inntrykk var at han likte det godt. Den pluggen var dårlig og slo vibrasjonen av hele tiden, og han startet den igjen og igjen. Så absolutt mitt inntrykk at han likte det, med vibrasjoner på. Jeg lette derfor etter en annen bedre og sa det da han kom inn på rommet og spurte hva jeg drev med. Hans respons på det var "Du prater for mye. Vil du ha noe i analen har jeg det du trenger." Han var ikke ertende/humoristisk. Tonen var nedlatende, som at dette var teit og unødvendig av meg. 

Altså der har han tydelig en kone som ønsker sex og å prøve noe litt utover standard. Noe hun hadde notert at han digget. Kona har i årevis respektert at han har lite å bidra med angående ideer og variasjon (men liker det når han slipper å tenke/ta initiativ til det), og har egentlig gitt opp å prate om slikt. (Jeg har gjentatte ganger forklart ham at jeg trenger variasjon i sexlivet, men har bare måtte innse at isåfall må jeg sørge for det selv.) Og så svarer han så ugreit og nedlatende. Da smalt det fra meg "Du er så kjedelig innimellom. Du har ingen tanker om sex utover at jeg har tre hull du kan putte kuken inni. Kjøp i det minste noe nytt leketøy til meg om du ikke klarer å ta noe  initiativ til å variere litt." 

Lyst og lekenhet var som blåst av meg, og han ble stille og furten. Litt senere hadde vi likevel sex, men det ble ikke noe bra sex. Det var som at dette lå mellom oss og at vi egentlig hadde sex hver for oss på en måte. Jeg var ærlig talt bare opptatt av å få orgasme, fordi jeg trengte det. Jeg følte på at han var idiot, men han var i det minste en idiot med en deilig pikk. 

Bør jeg si unnskyld, eller er sannheten jeg sa innafor når han ble nedlatende i forhold til at jeg vil ha andre opplevelser enn hans standard og svært begrensede prosedyrer? Jeg føler at jeg strekker meg langt i å respektere at han er som han er, men jeg forventer også tilsvarende respekt tilbake.

Han kommer ikke til å nevne dette om jeg ikke tar det opp. 

Anonymkode: f1587...66c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns faktisk ikke du skal si unnskyld, la han fundere på utblåsningen din. 

Anonymkode: fb80d...2f1

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å møtes på midten? Si unnskyld for måten du sa det på, men at det er slik du føler det, og at du også blir frustrert når du opplever han som nedlatende mot deg?

Anonymkode: 2d918...e53

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg har det med å være litt for ærlig innimellom, men...

Min mann har ingen fantasier eller tanker som kan gjøre sex litt mer spennende og variert. Hans seksuelle spenn er at jeg har tre hull han kan få tilfredsstillelse av og et svært begrenset antall stillinger. (3) Hadde han styrt dette alene ville 9/10 ganger vi hadde sex foregått på samme måte. Utførelse og stilling nøyaktig den samme uansett om det var vaginal sex eller analsex. Han hadde valgt vaginal i hovedsak, og den 1 av 10 ganger som skilte seg ut ville han enten knullet i doggy eller hatt analsex. Det samme igjen og igjen hele tiden. Variasjon som knapt kunne kalles variasjon.

Jeg hadde mistet lysta av kjedsomhet etter kort tid om han fikk styre dette. For at det ikke skal skje finner jeg jevnlig på nye ting, og det setter han pris på. Selv om han ikke kommer på slikt selv kan han gjerne være med på alt, mer eller mindre. Å prate med ham om hva han liker ekstra godt eller fantaserer om er likevel umulig, så noe innspill fra han til hvordan vi kan variere sexliv er glemmesak. Det jeg vil og "alt et godt" er all informasjon jeg isåfall får, eller han kan nevne analsex, fordi det er så langt som hans fantasi strekker. Da er man visst vill og gal, selv om det utføres nøyaktig på samme måte, bare er et annet hull. 🙄😴 Jeg må i hovedsak tolke respons for å vite om han liker mine påfunn eller ikke. Verbalt får jeg svært lite til ingen innspill eller tilbakemeldinger utover godlyder i akten. Han kan si at han synes vi har et veldig deilig sexliv, men spør jeg om hva som får ham til å tenke det får jeg svar som "Ja du vet... liksom alt ved det." (🤔???)

Jeg holder ut det at han er så ordknapp angående alt som har med variasjoner og seksuelle ønsker fordi han trossalt pleier å delta ivrig i det meste jeg vil prøve og tar initiativ/styring angående. Han er grei slik, og også angående å si fra om han absolutt ikke vil noe. Noe jeg alltid respekterer. 

Uansett, det som skjedde i går var at jeg var kåt og lette etter en butplugg, fordi det prøvde jeg å ha i meg for en stund siden, og mitt klare inntrykk var at han likte det godt. Den pluggen var dårlig og slo vibrasjonen av hele tiden, og han startet den igjen og igjen. Så absolutt mitt inntrykk at han likte det, med vibrasjoner på. Jeg lette derfor etter en annen bedre og sa det da han kom inn på rommet og spurte hva jeg drev med. Hans respons på det var "Du prater for mye. Vil du ha noe i analen har jeg det du trenger." Han var ikke ertende/humoristisk. Tonen var nedlatende, som at dette var teit og unødvendig av meg. 

Altså der har han tydelig en kone som ønsker sex og å prøve noe litt utover standard. Noe hun hadde notert at han digget. Kona har i årevis respektert at han har lite å bidra med angående ideer og variasjon (men liker det når han slipper å tenke/ta initiativ til det), og har egentlig gitt opp å prate om slikt. (Jeg har gjentatte ganger forklart ham at jeg trenger variasjon i sexlivet, men har bare måtte innse at isåfall må jeg sørge for det selv.) Og så svarer han så ugreit og nedlatende. Da smalt det fra meg "Du er så kjedelig innimellom. Du har ingen tanker om sex utover at jeg har tre hull du kan putte kuken inni. Kjøp i det minste noe nytt leketøy til meg om du ikke klarer å ta noe  initiativ til å variere litt." 

Lyst og lekenhet var som blåst av meg, og han ble stille og furten. Litt senere hadde vi likevel sex, men det ble ikke noe bra sex. Det var som at dette lå mellom oss og at vi egentlig hadde sex hver for oss på en måte. Jeg var ærlig talt bare opptatt av å få orgasme, fordi jeg trengte det. Jeg følte på at han var idiot, men han var i det minste en idiot med en deilig pikk. 

Bør jeg si unnskyld, eller er sannheten jeg sa innafor når han ble nedlatende i forhold til at jeg vil ha andre opplevelser enn hans standard og svært begrensede prosedyrer? Jeg føler at jeg strekker meg langt i å respektere at han er som han er, men jeg forventer også tilsvarende respekt tilbake.

Han kommer ikke til å nevne dette om jeg ikke tar det opp. 

Kan det være han mente det i en ertende tone og han ikke skjønte hva du egentlig gjorde?

Men ja har en som er kjedelig her selv , men hva skal du si når du prøver å si mye eller kjøpe og prøve men vanlig kjedelig vaniljesex er det som er greit.. Noen klarer å snakke om dette men de fleste ikke. Sårt tema! Sexolog?

Anonymkode: 6109e...065

AnonymBruker
Skrevet

I en ertende tone som i, jeg har det du vil ha ;)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg syns faktisk ikke du skal si unnskyld, la han fundere på utblåsningen din. 

Anonymkode: fb80d...2f1

Jeg er enig egentlig. Jeg pleier ikke ha problemer med å si unnskyld, men jeg er litt lei av at han ikke engang prøver å komme meg i møte med et bittelite initiativ til noe som helst annet, bare en sjelden gang iallefall, og med slik nedlatende kommentar på toppen av det, da ble jeg helt reelt lei meg og synes utblåsningen var på sin plass. Jeg har egentlig ikke lyst til å si unnskyld. 

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva med å møtes på midten? Si unnskyld for måten du sa det på, men at det er slik du føler det, og at du også blir frustrert når du opplever han som nedlatende mot deg?

Ok om han sa det først. Noe som ikke skjer. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kan det være han mente det i en ertende tone og han ikke skjønte hva du egentlig gjorde?

Men ja har en som er kjedelig her selv , men hva skal du si når du prøver å si mye eller kjøpe og prøve men vanlig kjedelig vaniljesex er det som er greit.. Noen klarer å snakke om dette men de fleste ikke. Sårt tema! Sexolog?

Nei det var ingen ertende tone, og ingen glimt i øyet. Ingen humor eller humør. Det hadde jeg respondert fullstendig annerledes på. Tonen og blikket var nedlatende/negativt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Han ville aldri gå med på å snakke med sexolog. Han synes vi har et topp sexliv, og dessuten at slikt er privat. 

Jeg har ingen problemer med å prate om sex. Han har ikke det heller, så lenge det ikke utfordrer ham på noen måter. Han kan si og vise at han er kåt, han kan snakke og tulle om knulling, og slike ting, men spør jeg om tanker, følelser, fantasier, ønsker og hvordan vi kan utvide vårt repertoar og sexliv, da er det taust og ubekvemt. Jeg føler at han kan snakke om sex på nivå med en tenåring. Være kul liksom, men det er det. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Han ville aldri gå med på å snakke med sexolog. Han synes vi har et topp sexliv, og dessuten at slikt er privat. 

Jeg har ingen problemer med å prate om sex. Han har ikke det heller, så lenge det ikke utfordrer ham på noen måter. Han kan si og vise at han er kåt, han kan snakke og tulle om knulling, og slike ting, men spør jeg om tanker, følelser, fantasier, ønsker og hvordan vi kan utvide vårt repertoar og sexliv, da er det taust og ubekvemt. Jeg føler at han kan snakke om sex på nivå med en tenåring. Være kul liksom, men det er det. 

Forstår deg godt, har det på samme måten. Det er slitsomt!

Vi trenger forandringer, vi trenger å være åpne om det, men ikke lett når det ikke går.  Kan du skrive ned tankene dine på en ok måte å vise han det?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Forstår deg godt, har det på samme måten. Det er slitsomt!

Vi trenger forandringer, vi trenger å være åpne om det, men ikke lett når det ikke går.  Kan du skrive ned tankene dine på en ok måte å vise han det?

Ja det er slitsomt. Det er trolig hvorfor jeg reagerte så sterkt. Jeg har jo følt på dette å årevis, men virkelig jobbet med å være innstilt på å takle at vi er ulike på best mulig måte. Akseptere at han er som han er, og alene ta ansvaret for at vi har såpass variasjon i sexlivet at jeg ikke mister lysta på sex med ham. Dette er likevel noe kjipt og langt fra optimalt for meg, og krever velvilje og innsats fra meg for å takle det med positiv holdning. Den positive innstillingen til å akseptere ham som han er (Kjedelig! Rett frem fantasiløs og kjedelig!) falt helt sammen når han viste en så tydelig ikke- aksept for meg og mine behov for variasjon ved å være nedlatende. 

Jeg har snakket med ham om dette så mange ganger at jeg tviler på at det hjelper. Han vet jo om dette. 

AnonymBruker
Skrevet

Dere har jo misforstått noe viktig her.

Det er mannen som skal ha but plug. Det er han som skal bli tatt analt av deg. Det er han som får sterkere orgasme av det.

Du er kvinne. Du får ikke sterkere orgasmer av dette tullet hans. Han må finne veien til klitoris. 

Anonymkode: 67e94...784

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Dere har jo misforstått noe viktig her.

Det er mannen som skal ha but plug. Det er han som skal bli tatt analt av deg. Det er han som får sterkere orgasme av det.

Du er kvinne. Du får ikke sterkere orgasmer av dette tullet hans. Han må finne veien til klitoris. 

Anonymkode: 67e94...784

Ja takk! For min del kan vi gjerne begge ha butplug,  enten samtidig eller hver vår omgang, og jeg tar ham gjerne analt. Jeg er åpen for det meste egentlig, bare ikke for å ha forspill og sex på nøyaktig samme måte hver #@€## gang. Men en liten vri en sjelden gang bare. Jeg blir ikke kåt da om jeg kan tenke "Nå tar han meg der, så der og så...", fordi alt er så standard. Jeg kan takle det opptil 5/10 ganger, maks, men det er etter å ha jobbet veldig mye med meg selv angående å koble bort "Så kjedelig!"- tanker, og lære meg å bare bruke sansene uten å tenke. Jeg klarer det imidlertid ikke om det bare blir likt, eller overvekt av repetisjoner, for jeg må helt faktisk koble bort hodet for å ikke gå på veggene av at han varierer så lite. 

Jeg får gode og sterke orgasmer så lenge jeg faktisk er kåt. Så temmelig vesentlig at jeg ikke kjeder meg slik at jeg ikke lenger blir kåt. Jeg er ikke redd for å lede ham til klitoris. Den vet han forsåvidt hvor er også, men... ja repertoaret er ikke imponerende. Jeg vet steg for steg gangen i det han gjør om jeg lar ham styre det seksuelle. 

Jeg synes jeg gjør en såpass innsats for å bevare vårt sexliv ok, til tross for våre svært ulike behov for variasjon, så at han ikke er direkte nedlatende angående mine behov for variasjon synes jeg ikke er for mye å forlange. Skulle gjerne skrudd på en knapp og så ble det som du skriver. Pluss pluss. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Sleivete kommentar, si unnskyld

Anonymkode: 6f772...553

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Sleivete kommentar, si unnskyld

Anonymkode: 6f772...553

Jeg sa en sannhet etter at han oppførte seg ugreit. Spør her fordi jeg normalt har lett for å si unnskyld dersom jeg oppførte meg ugreit, men denne gangen føler jeg virkelig ikke for å si unnskyld. Isåfall hadde jeg bare gjort det. Setter pris på tilbakemeldinger i tilfelle jeg bare har gått urimelig i lås fordi jeg er oppgitt over situasjonen, men setter selvfølgelig også pris på at du er første som mener at jeg bare bør si unnskyld uansett. 

Jeg strekker meg langt for å forstå og akseptere at han er som han er, men synes at slikt bør gå begge veier. Jeg føler oppriktig at jeg ikke var mer ufin her enn han var, og jeg ville ikke vært ufin dersom han ikke var det først. Så denne gangen har jeg ikke egentlig lyst til å si unnskyld. Jeg er/var bare litt usikker på om jeg da er urimelig, selv om det ikke føles slik. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ok om han sa det først. Noe som ikke skjer. 

Om dere skal sitte på hver deres tue og nekte si unnskyld før den andre gjør det, så er forholdet dødsdømt.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Om dere skal sitte på hver deres tue og nekte si unnskyld før den andre gjør det, så er forholdet dødsdømt.

Nei det er det ikke. Vi er såpass oppi alder og modenhet at vi ikke går til grunne av litt grums oss to mellom. Det er år siden små tuer veltet hele lasset en periode. Vi er kommet dit at vi har aksept for at alt ikke er perfekt bestandig. Det som skjer dersom ingen av oss sier unnskyld er at dette gnager oss begge litt et par dager, og så renner det ut i sanden, og livet går videre. Dette her er ikke i nærheten av kriser vi har kommet oss gjennom. Det er mer en kvise enn en amputasjon for å si det slik. 

Vanligvis har jeg likevel ingen utfordringer med å si unnskyld for selv bare grums, men jeg føler ikke for det denne gangen. Det forundrer meg kanskje litt, men noe dødsdom vet jeg at det ikke er. Vi er sterkt vevd sammen fra isse til tær, selv om vi er litt ulike og kan vingle litt ut av at alt er perfekt/optimalt innimellom. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere passer tydeligvis ikke sammen seksuelt.

Du snakker som om du forakter ham og ser ned på "kjedelige" ham. Din holdning påvirker garantert ham, og din holdning kan drepe enhvers ønske om å ta initiativ, fordi du på forhånd allerede er negativ til ham som person, hans personlighet og hans seksuelle preferanser.

Du bør velge en mann som er nærmere deg selv seksuelt.

Anonymkode: e059d...283

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dere passer tydeligvis ikke sammen seksuelt.

Du snakker som om du forakter ham og ser ned på "kjedelige" ham. Din holdning påvirker garantert ham, og din holdning kan drepe enhvers ønske om å ta initiativ, fordi du på forhånd allerede er negativ til ham som person, hans personlighet og hans seksuelle preferanser.

Du bør velge en mann som er nærmere deg selv seksuelt.

Anonymkode: e059d...283

Vi er ikke helt like seksuelt sett, men passer i det store og hele godt nok sammen til at vi har holdt sammen halve livet ved å ha respekt for at vi er litt ulike slik generelt sett. 

Jeg vil heller påstå at jeg er positiv til ham som person, hans personlighet og hans seksuelle preferanser, og at det er hva som har fått dette til å fungere i så mange år, trossalt, men at jeg i går vaklet litt på min positivitet siden han ikke viste meg samme velvilje og respekt. En glipp av ham tenker jeg mest, men har likevel ikke lyst til å si unnskyld, siden han var den som vippet dette ut av grei stilling. Stort sett er han positiv til mine initiativ. Liker nok også at jeg finner på mye ulikt. Det er nok mye av årsaken til at han mener vi har et veldig bra sexliv. 

Jeg bytter ikke mann nå. Da prater jeg heller en gang til med ham jeg har om at han OGSÅ må møte meg med velvilje og respekt, for at dette skal fortsette med å fungere bra. Det er jo vanskelig å gi respekt og forståelse når man ikke får det. 

Min erfaring med tidligere menn er at de var nøyaktig like låst i rutiner og sine faste måter å ha sex på og ikke hadde bedre fantasi , så nei jeg gambler ikke med et ellers godt forhold for å trolig ende opp med samme utfordring. Som stort sett lar seg løse med denne mannen, fordi han pleier å være åpen for alt jeg finner på. Han klarer bare ikke å ta initiativ til noe nytt selv. Tenker ikke på det, fordi han ikke har det behovet for variasjon i samme grad, selv om han stort sett liker at jeg sørger for at sexlivet vårt ikke går seg fast i et spor. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...