Gå til innhold

Utrolig att det finnes fascister i Norge som støtter Putin og Trump.


isakmann

Anbefalte innlegg

Putin har allerede klart å gjøre Russland til en rendyrket fascist stat. Trump ønsker å gjøre det samme med USA. Han vil gjøre som Hitler gjorde, ta bort demokratiske valg. 

Hvorfor dyrker noen, til og med i Norge, disse "sterke" menn? Har vi ikke brent oss nok på slike ting før? Det eneste disse mennene er sterke på, er løgn og bedrag. Akkurat som Hitler og Göring. Vi så hvordan det gikk. 

  • Liker 12
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Overdreven motreaksjon på de andre udugelige politikerne vi har.

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mange som støtter Putin.

Hvorfor tror du Trump vil fjerne valg?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

isakmann skrev (9 minutter siden):

Putin har allerede klart å gjøre Russland til en rendyrket fascist stat. Trump ønsker å gjøre det samme med USA. Han vil gjøre som Hitler gjorde, ta bort demokratiske valg. 

Hvorfor dyrker noen, til og med i Norge, disse "sterke" menn? Har vi ikke brent oss nok på slike ting før? Det eneste disse mennene er sterke på, er løgn og bedrag. Akkurat som Hitler og Göring. Vi så hvordan det gikk. 

Hvorfor overrasker det deg at det finnes Putin og Trump-supportere, fascister, pedofile, psykopater og lignende i Norge? Har du prentet inn i hodet ditt at alle nordmenn er gode og redelige mennesker? Kom deg ned på jorda. Breivik er også norsk. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Angry Man

Det finnes galninger over alt. :( 

Det sørgerlige er at det ser ut til å bli flere og flere av dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosalilje84 skrev (1 time siden):

Hvorfor overrasker det deg at det finnes Putin og Trump-supportere, fascister, pedofile, psykopater og lignende i Norge? Har du prentet inn i hodet ditt at alle nordmenn er gode og redelige mennesker? Kom deg ned på jorda. Breivik er også norsk. 

Har jeg skrevet overrasket? 🤔 Desverre er jeg ikke det. Det er bare så utrolig at noen går på disse løgnene. Men overrasket? Nei.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

isakmann skrev (6 timer siden):

Har jeg skrevet overrasket? 🤔 Desverre er jeg ikke det. Det er bare så utrolig at noen går på disse løgnene. Men overrasket? Nei.. 

Hvorfor er det utrolig at det dumme mennesker i Norge? Har du sett hva mange mennesker her i landet gjør som eneste fritidsaktivitet? Jo, trening av kropp, TikTok, YouTube og Netflix. Mange skriver verre enn femåringer i kommentarfelt til VG osv. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angry Man skrev (6 timer siden):

Det finnes galninger over alt. :( 

Det sørgerlige er at det ser ut til å bli flere og flere av dem. 

Særlig her på KG 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste i Norge er normale, men høyreradikale og religiøse konservative er et problem.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kat-e skrev (7 timer siden):

Ikke mange som støtter Putin.

Hvorfor tror du Trump vil fjerne valg?

Han ønsker å kansellere grunnloven og bli diktator, som han selv har sagt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, isakmann said:

Trump ønsker å gjøre det samme med USA. Han vil gjøre som Hitler gjorde, ta bort demokratiske valg. 

Kan du vise til hvor dette fremkommer?

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg støtter ikke Putin og er heller ikke spesielt begeistret for Trump, men det er helt feil å kalle folk med andre meninger enn deg for fascister.

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, isakmann said:

Her kan vi slå fast 3 ting.

1. Han er heller ubehøvlet i sine formuleringer.

2. At han utifra dette fronter seg selv som diktator er grov spekulasjon.

3. Mediene utnytter enhver mulighet til å sverte han, noe han delvis legger opp til selv.

 

  • Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mer overrasket over at ikke folk innser at halve Amerika stemmer på Trump helt frivillig? Hva vi i Norge synes er mye farget av media. Er ikke spesielt fan men innser at mange i usa er det. Og det er jo de som eventuelt stemmer på ham.

Endret av Justlooking
Flernet dobbelt ord
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommer2464 skrev (2 timer siden):

Jeg støtter ikke Putin og er heller ikke spesielt begeistret for Trump, men det er helt feil å kalle folk med andre meninger enn deg for fascister.

Folk kan ha sine "andre" meninger enn meg, det respekterer jeg fullt ut. Men spesifikt, å fronter Putin og Trump, det er fascisme. Det er noe helt annet enn å ha andre meninger innenfor demokratiet. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

isakmann skrev (3 minutter siden):

Folk kan ha sine "andre" meninger enn meg, det respekterer jeg fullt ut. Men spesifikt, å fronter Putin og Trump, det er fascisme. Det er noe helt annet enn å ha andre meninger innenfor demokratiet. 

 

Justlooking skrev (6 minutter siden):

Jeg er mer overrasket over at ikke folk innser at halve Amerika stemmer på Trump helt frivillig? Hva vi i Norge synes er mye farget av media. Er ikke spesielt fan men innser at mange i usa er det. Og det er jo de som eventuelt stemmer på ham.

Halve Tyskland stemte på Hitler i 1933 også... 

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste jeg vet om som støtter Trump er en særdeles radikal kristen som setter Israel og GT foran alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duff skrev (6 minutter siden):

Den eneste jeg vet om som støtter Trump er en særdeles radikal kristen som setter Israel og GT foran alt.

Også et paradoks. Trump, som bryter stort sett alt som står i de ti bud, blir hyllet av disse konservative kristne. Snakk om skinnhellighet. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jegern Puahate skrev (13 timer siden):

Kan du vise til hvor dette fremkommer?

Project 25 (Det offisielle nettstedet).

(Effektivt oppheving av maktfordelingsprinsippet ved å gi utøvende makt/presidenten og administrasjonen vetorett, og ved å erstatte sakkyndige med ukritiske tilhengere). Fristende å trekke paralleller til det som skjedde i Tyskland 23 mars i '33.  

Endret av Lurium
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...