AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #1 Skrevet 28. juli 2024 Er det mange av dere som bruker bh med blonder til hverdags? Eller bruker dere bher uten blonder? Er det best å droppe blonder under tskjorte? Siste spørsmål: Hva slags farger bruker du mest av til hverdags? Anonymkode: 79d5d...a44
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #2 Skrevet 28. juli 2024 Jeg bruker noen ganger blonder, men hvis du er redd for at det skal synes under T-skjorte er det vel bedre med en tshirt bra. på sommeren bruker jeg mest rødt og pudder ( bruker mye hvite og lyse klær ) , på vinteren oftere sort. Anonymkode: f1551...95f
Daisy-love Skrevet 28. juli 2024 #3 Skrevet 28. juli 2024 Jeg bruker t-skjorte-bh til hverdags. Helt glatt, og formpresset. Det er litt blonder på båndet rundt. Den jeg bruker heter Lissi, og er da t-skjorte utgaven av serien med det navnet hos Change. Brystene mine har vært igjennom så pass mye at de helt klart trenger formpressede skåler for at jeg skal føle meg mer vel, og få finere fasong på dem. Jeg bruker hudfarget til det meste, men har også sort. Jeg har kun disse BH-ene samt sports-bh. Jeg ser ingen problem med blonder til vanlig, også under t-skjorter, om du føler deg vel med det. Noen liker at det ikke er mulig å se bh-en igjennom (meg) og da er blonder ofte litt dumt, andre synes ikke det gjør noe. Jeg synes ikke det er så pent med bh som synes veldig godt under klærne, enten det er pga fargen eller blonder. Om litt vises tenker jeg ikke over det. Hva føler du deg vel med? Det er jo det som betyr mest 😊
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #4 Skrevet 28. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det mange av dere som bruker bh med blonder til hverdags? Eller bruker dere bher uten blonder? Er det best å droppe blonder under tskjorte? Siste spørsmål: Hva slags farger bruker du mest av til hverdags? Anonymkode: 79d5d...a44 Har omtrent bare BH-er med blonde. Hvorfor skal man ikke være pent kledd i undertøyet til hverdags? Ingen grunn til å spare på eller bruke dårlig undertøy, med mindre man er økonomisk vanskeligstilt. Bruker farge på bh tilpasset tøyet utenpå, uansett dag eller årstid. Anonymkode: 6d5ee...de4 1
Kniv & gaffel Skrevet 28. juli 2024 #5 Skrevet 28. juli 2024 Jeg er mest opptatt av at en BH skal løfte og støtte godt, og vært behagelig å ha på. Farge, blonder og annen pynt har mindre å si lå lenge BHen gjør jobben sin med å støtte brystene. Hvis jeg likevel kan velge fritt, foretrekker jeg lite pynt siden det lett synes gjennom klærne utenpå, men gjerne noen fine farger. Bruker mest BHer i sort og hudfarget, men jeg har også BHer i blått, rødt, lilla og gul. Nå om sommeren hvor jeg bruker topper eller kjoler uten ermer, liker jeg å bruke BH i samme farge slik at BH-stroppene blir mindre synlige. 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #6 Skrevet 28. juli 2024 Til t-skjorter og lignende klær hvor jeg ikke vil at blondine skal synes dropper jeg blonde bh og bruker helt glatt bh. Blonde bh bruker jeg til litt mer utfordrende klær hvor selve bh vil synes litt. Har noen bluser med dyp utringning. Da matcher jeg bh til underdelen f.eks også synes litt blonder av samme nyanse som skjørte/buksen. Samme med kjoler med dyp utringning under armene. Sørger for å ha en bh som ser pen ut på siden så stilen ser bevist ut. Har også blonde bh med lukking foran og som går ned bak som på sports bh. Slike bruker jeg til dyp utringning bak da det ser pent ut med blonder som går nedover ryggen. Anonymkode: e8b1e...f4a
fredgirl Skrevet onsdag kl. 18:54 #7 Skrevet onsdag kl. 18:54 Jeg er en mann og jeg bruker bare blonde bh-er nesten. Jeg synes at blonde bh-er er så vakre å se på og føler meg vel når jeg bruker de. Bruker blondetruser i tillegg, og spesielt fargene rosa og rødt når det kommer til undertøy.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå