AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #1 Skrevet 28. juli 2024 Hei! Noen som har gjort dette før og som kan tipse om produkt og fremgangsmåte? Må jo bli sisalmatte, men jeg er usikker på hvordan jeg fester den på sofaen... Er vel egentlig ikke mulig å fjerne fra sofaen senere? 😬 Anonymkode: 41aca...4c4
aazy Skrevet 1. august 2024 #2 Skrevet 1. august 2024 (endret) Eg har ein fantastisk velursofa som eg verken ville ha katteklør eller hull frå oppheng av slike standard klorebrett for sofa osv i. Katter er visst ikkje glade i velur, men venstresida av sofaen var veldig ueinig i den konklusjonen. Einaste reelle alternativet endte opp med å vere frå temu, typ slik: https://www.temu.com/goods.html?_bg_fs=1&goods_id=601099533722846&sku_id=17592289316833 (type sofa upgrade left/right, ikke matta eller den med lomme). Tok ti dager å lande på dørmatta, men den heng ganske stødig uten skruing/liming. Seff forutsatt at det er snakk om armlene du vil henge opp i. (Når du først er i gang ville eg også skaffa ein av dei dritbillige kattehårfjernerene frå Temu, kjøpte ein til 16kr som er heilt hinsides effektiv. ) Endret 1. august 2024 av aazy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå