Gå til innhold

Venner som syntes det er rart at jeg blir hjemme med mann med brukket ben.

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For noen uker siden brakk mannen benet på flere steder. Langt sykehus opphold og to operasjoner. 
Han er nå hjemme og det går bedre, men han er fortsatt på krykker og ikke særlig mobil. 
Vi er blitt invitert på fester, men han føler seg ikke klar for det enda (selvfølgelig tenker vi å ikke drikke) da han syntes det er kjedelig å bare sitte der. Dessuten går han på smertestillende enda som han lan bli litt trøtt av. 
Jeg jobber som normalt, så dagene hjemme blir jo litt lange for han. Ikke at han klager, men det er jo forståelig. 
Men, altså så velger jeg 100% selv å være hjemme med mannen min og ikke gå på disse festene. Det er naturlig for meg å ra hensyn til han nå disse ukene. 
Vennene våre kan absolutt ikke forstå dette, de mener jeg har godt av å komme meg ut osv. De kaller med underkuet som blir hjemme osv. Mannen har sagt at jeg bare må gå, men vet jo at det blir kjedelig for han i lengden. 

Er det ikke vanlig å ønske å være hjemme med den en er glad i når hen er skadet og ikke særlig mobil? 

Anonymkode: b168f...845

• Liker 1
  • Hjerte 15
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du bestemmer jo selv, men det hørtes litt nitrist ut for meg. 

Jeg hadde ikke problemer med å være mobil med krukker. Det største problemet var å komme til folk, men lure forskjell på å krykke seg rundt hjemme eller hos folk

Anonymkode: ecdda...672

• Liker 19
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det var deg som var skadet, hadde mannen blitt sittende hjemme med deg da? 

Anonymkode: ee285...ef3

• Liker 11
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner deg godt. Hadde lett droppet fester for å sitte hjemme med mannen i den situasjonen 

Anonymkode: 34166...758

• Liker 14
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):