Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sikkert litt rar problemstilling😂 men kjøpte flere kopper med sugerør fra lillego (kjøpt på kiwi), men får ikke sugerøret til å passe oppi lokket. Hullet er for trangt for at sugerøret går gjennom🫨 Er det noen triks for å få det til? Kjedelig å kaste flere flasker 

Anonymkode: 52c86...ce9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sugerøret skal plasseres inni koppen. Så gå under ifra? Er det ikke med bruksanvisning slik at du ser hvordan det gjøres. 

Anonymkode: f50bb...12f

AnonymBruker
Skrevet

Det går oppi jo, du må bare lirke. 

du må tulle sant? Du har ikke drevet og kjøpt flere flasker av samme typen også kastet de fordi du ikke klarer montere de igjen? 😅

Anonymkode: 41854...61f

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar, fikk det til under i fra👏 ikke kastet nei, derfor jeg spurte om råd her🤩

AnonymBruker
Skrevet

Man må bare bruke makt. Men de flaskene suger. Så fort barnet klemmer litt på de så kommer drikken opp sugerøret. 

Anonymkode: cd984...f9d

AnonymBruker
Skrevet

Avent sine drikkeflasker med sugerør er veldig bra.

Anonymkode: 47d7a...75d

AnonymBruker
Skrevet

Ta sugerøret på undersiden av toppet og lirke den inni. Synes ikke det er noe problem, og fornøyd med koppen vi har 

Anonymkode: 15507...33d

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.7.2024 den 10.58):

Takk for svar, fikk det til under i fra👏 ikke kastet nei, derfor jeg spurte om råd her🤩

Jeg gjorde akkurat samme som du - fikk det bare ikke til, også var det så enkelt 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...