AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #1 Del Skrevet 28. juli 2024 Jeg har et par kjoler med knytebelte som jeg ikke får brukt. Jeg synes det er så vanskelig å få kjolen fin med belte. Om jeg tar av belte så blir kjolen helt formløs. Om jeg har belte på så ender jeg opp med en stor sløyfe på magen eller se gravid ut. Jeg er ikke syltynn, og har litt mage. Noen der ute som skjønner hva jeg mener og som har noen gode ideer til hvordan bruke kjolene? Eller skal jeg bare kvitte meg med de? Anonymkode: 3edcd...1d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #2 Del Skrevet 28. juli 2024 Hvis det ikke står på det økonomiske, så ville jeg byttet dem ut med noen nye. Anonymkode: cbfa6...f81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 28. juli 2024 #3 Del Skrevet 28. juli 2024 Bruk et annet belte? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #4 Del Skrevet 28. juli 2024 Hvorfor blir det en stor sløyfe på magen? La knytting være bak, klipp beltet kortere, eller bruk et annet belte. Anonymkode: 1a5c2...6a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #5 Del Skrevet 28. juli 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvorfor blir det en stor sløyfe på magen? La knytting være bak, klipp beltet kortere, eller bruk et annet belte. Anonymkode: 1a5c2...6a9 Ja, hvorfor ender jeg alltid med en stor sløyfe på magen 😅. Vet ikke helt, det blir bare ikke noe fint uansett hva jeg gjør😂 Håper noen har noen supre tips til hvordan style disse kjolene når man har en "vanlig" mage under. Anonymkode: 3edcd...1d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #6 Del Skrevet 28. juli 2024 Jeg har flere kjoler med knytebelte. Jeg knyter ikke så stramt, og lager liten sløyfe, og bytter på om jeg har den foran, bak eller på siden. Anonymkode: 94aef...54d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #7 Del Skrevet 28. juli 2024 Jeg kaster alltid knytebelter og bruker heller et annet fint belte. Anonymkode: dd784...9a5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #8 Del Skrevet 28. juli 2024 Forsone seg med at litt mage er helt naturlig 🤷🏻♀️ Anonymkode: c3b49...99e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #9 Del Skrevet 28. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Forsone seg med at litt mage er helt naturlig 🤷🏻♀️ Anonymkode: c3b49...99e Takk, kanskje det er det jeg trengte 😅 (helt fortvilet her med den "dumme" kjolen) Anonymkode: 3edcd...1d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 28. juli 2024 #10 Del Skrevet 28. juli 2024 (endret) Jeg har ofte knyttet på siden mer, og ikke så stor sløyfe. Bak fungerer også fint. Du kan også heller bruke et belte av de typene som ikke har beltehull, men mer strikk (riktig størrelse er da viktig). Da slipper du den sløyfen, og får en litt annen look også. Skjønner godt den at en stor sløyfe midt i front kan få en til å føle seg som gravid 🤣🫠🫣 Du ser helt sikkert fin ut da! 💚 Knytt bak, eller på siden, og hold sløyfen liten, eller bytt med belte. H&M og sikkert flere har sånne belter. Endret 28. juli 2024 av Daisy-love Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #11 Del Skrevet 28. juli 2024 Daisy-love skrev (1 minutt siden): Jeg har ofte knyttet på siden mer, og ikke så stor sløyfe. Bak fungerer også fint. Du kan også heller bruke et belte av de typene som ikke har beltehull, men mer strikk (riktig størrelse er da viktig). Da slipper du den sløyfen, og får en litt annen look også. Skjønner godt den at en stor sløyfe midt i front kan få en til å føle seg som gravid 🤣🫠🫣 Du ser helt sikkert fin ut da! 💚 Knytt bak, eller på siden, og hold sløyfen liten, eller bytt med belte. H&M og sikkert flere har sånne belter. Takk 😀 Anonymkode: 3edcd...1d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #12 Del Skrevet 28. juli 2024 Jeg knyter aldri på magen, det forstørrer selv en ikke-eksisterende mage. Hvis du ser ovenifra så knyter jeg den på klokken 10 😃 Anonymkode: 48c97...881 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #13 Del Skrevet 28. juli 2024 Kanskje det er hele problemet at jeg knyter for hardt eller på feil sted 🙂. Takk for svar dere. 🙂 Anonymkode: 3edcd...1d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest issoras Skrevet 28. juli 2024 #14 Del Skrevet 28. juli 2024 Bruker alltid vanlig belte i stedet, syns det markerer midjen bedre på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #15 Del Skrevet 28. juli 2024 Knyt ut mot siden av magen, rett før den runder av, og prøv å lage en mindre og flatere knute. Anonymkode: 36a2b...f31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #16 Del Skrevet 28. juli 2024 Ser ofte finere ut med et lærbelte beregnet for midjen. Anonymkode: 367f6...a64 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 29. juli 2024 #17 Del Skrevet 29. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 28.7.2024 den 8.09): Hvis det ikke står på det økonomiske, så ville jeg byttet dem ut med noen nye. Anonymkode: cbfa6...f81 Dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iia Skrevet 2. august 2024 #18 Del Skrevet 2. august 2024 har du prøvd å ikke knyte beltet rundt magen, men heller "snu på siden" og knytte det på ryggen? Da får du litt fasong (alt etter hvor stramt du knytter) uten at magen blir feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #19 Del Skrevet 3. august 2024 Dobbelknute synes jeg er finest, gjerne litt på siden, blir mindre fokus enn med sløyfe Selv om man har mage så er det ofte mer kledelig om man har en kjole som går inn i midjen enn en som henger rett ned fra brystene Anonymkode: 509e9...596 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå