Lorelai80 Skrevet 13. november 2002 #1 Skrevet 13. november 2002 Jeg lurte på om det går ann å flytte mensen selv om en ikke bruker p-piller? Har hørt at det går ann å få noen piller hos legen. Stemmer dette ? I såfall hvordan virker de på kroppen? Tenker da på eventuelle bivirkninger.
Gjest Zalomine Skrevet 14. november 2002 #2 Skrevet 14. november 2002 Det er mulig å flytte mensen ute å bruke p-piller ja. Du kan lese litt om dette her: http://lommelegen.no/svar/svar_s08ary140.htm Angående bivirkninger står det ikke så mye, selv har jeg ikke prøvd det (bruker p-piller, utsetter med dem) men jeg har hørt om folk som mener mens-plagene (smerter) blir sterkere når mensen "endelig" kommer, samt mens-murringer etc mens den utsettes. Dette vet jeg ikke hvorvodt det stemmer. Ta en prat med legen.
Gjest Starya Skrevet 14. november 2002 #3 Skrevet 14. november 2002 men jeg har hørt om folk som mener mens-plagene (smerter) blir sterkere når mensen "endelig" kommer, samt mens-murringer etc mens den utsettes. Dette vet jeg ikke hvorvodt det stemmer. Jeg har ingen erfaringer med det å utsette mensen. Men: jeg har en skrudd syklus som gjør at jeg kan gå måneder uten mens. Da opplever jeg av og til slike murringer som gjør meg usikker på om den kommer eller ei, i tillegg til at mensen er sterkere og vondere når den kommer. Kanskje kroppen tar i litt ekstra når den omsider får "rensket opp"?
Gjest Zalomine Skrevet 14. november 2002 #4 Skrevet 14. november 2002 Ikke retter hun opp tastefeilene mine når hun siterer meg engang.... Hehe. Men hvem vet, kroppen er rar, den gjør så mangt. Før hadde jeg svært urelmesig mens, og mye mer smerter enn nå, men det er nok heller fordi "mensen" er mye mildere nå som jeg tar p-piller. *telle litt på kalender* Lurer nesten på om det ikke bør flyttes litt en dag eller to her også... virker som om mensen ellers kommer 1. juledag... og det er så upraktsik, for da er jeg hos svigers, og der finnes ikke noen søppelbøtte på do/bad! (hvordan klarer noen å leve slik??) Jaja... Ha en fin kveld
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå