Gå til innhold

Topic menn som er nesten 40 år og jomfru, burde ikke håpe på å miste dyden

AnonymBruker

Ja eller nei?  

11 stemmer

1. 1. Ja eller nei

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Altså synes spørsmålet var uklart, hva blir ja og hva blir nei her? 

Anonymkode: ef951...316

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis menn på 40+ som er jomfru ønsker sex synes jeg ikke de skal gi opp håpet. 

Hadde sex med en 39 år gammel jomfru. Skjønn, sjenert og en helt fantastisk mann. Dessverre fikk vi ikke det til å fungere pga jobbtilbud i utlandet. Han var ikke noe bitter eller kvinnehater og det har alt å si. 

Anonymkode: ef951...316

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ja eller nei?

Anonymkode: 4091f...cd5

Om man skal gi opp å prøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke å håpe på noe gir resultater, men man må gjøre noe om man har et mål. Jeg tror på små delmål, da det er flere ting som avgjør om man finner en å ha sex med, som vil ha sex med deg. Jeg ville startet med å etablere relasjoner med kvinner og øve på å flørte. Jeg ville hatt som første delmål at daten har en hyggelig opplevelse sammen med deg, og etter hvert funnet ut av hvilke type damer du passer sammen med. Det trenger ikke ende opp i et langvarig forhold, men målet bør være at dere begge nyter hverandres selskap og ikke en transaksjon av sex. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Helene1982 skrev (5 minutter siden):

Jeg ville startet med å etablere relasjoner med kvinner og øve på å flørte.

Det er ikke lov lenger det vet du.

#VilleBareSnakkeLitt

Anonymkode: 3aa74...b65

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er ikke lov lenger det vet du.

#VilleBareSnakkeLitt

Hvis du ikke respekterer at ikke alle vil snakke litt, blir det vanskelig, ja. Jeg ville begynt med å snakke med naboen, en gammel dame på bussen eller en du står i kø sammen med om helt vanlige temaer som vær, veibeskrivelse eller lignende. Om personen du snakker med, svarer kort eller snur seg vekk, prøv igjen med en annen person. Og utvid nettverket. Inviter venner og venners venner for å bli kjent med nye folk. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Helene1982 skrev (1 time siden):

Jeg ville begynt med å snakke med naboen, en gammel dame på bussen eller en du står i kø sammen med om helt vanlige temaer som vær, veibeskrivelse eller lignende.

Er du gal? Jeg vil da ikke bli hengt ut på alskens medier som en gris som #VilleBareSnakkeLitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er du gal? Jeg vil da ikke bli hengt ut på alskens medier som en gris som #VilleBareSnakkeLitt

Det skjer bare om du kontakter media etter at naboen ikke ville snakke, men du ville det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som ikke får sex i Norge,og har et sterkt ønske om dette,og ikke ønsker å betale for det. De bør reise ut av vesten. Vesten er mer og mer for de aller mest vellykkede. 

Det siste de bør tenke på er hva samfunnet hjemme mener om dette. Tenk på dere selv. Men bli godt kjent. Ikke gå for første og beste "bargirl" som gir deg oppmerksomhet. Å er du 60+,så er det gjerne ikke så lurt å se etter de på 20,selv om de tilsynelatende viser interesse

Endret av Fant80
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (9 minutter siden):

Menn som ikke får sex i Norge,og har et sterkt ønske om dette,og ikke ønsker å betale for det. De bør reise ut av vesten. Vesten er mer og mer for de aller mest vellykkede. 

Det siste de bør tenke på er hva samfunnet hjemme mener om dette. Tenk på dere selv. Men bli godt kjent. Ikke gå for første og beste "bargirl" som gir deg oppmerksomhet. Å er du 60+,så er det gjerne ikke så lurt å se etter de på 20,selv om de tilsynelatende viser interesse

Jeg mener åpenbart at man bør ha like mye respekt for kvinner uansett hvilket land man kommer fra. Jeg har ingen problemer med at mennesker finner kjærligheten over landegrensene, heller ikke at man har ulik alder. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Fant80 skrev (26 minutter siden):

Visste du at Hepatitt og HIV utbredelsen er skyhøyt mye høyere i Øst-Asia enn her i vesten? Og at mye av økningen vi har sett de senere år skylles menn på ferie i Thailand, eller som tar med seg koner derfra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Visste du at Hepatitt og HIV utbredelsen er skyhøyt mye høyere i Øst-Asia enn her i vesten? Og at mye av økningen vi har sett de senere år skylles menn på ferie i Thailand, eller som tar med seg koner derfra?

Hiv-smitte i fjor var mye på grunn av flyktninger fra Ukraina, som ikke visste at de var smittet. Heterofile menn må bli flinkere til å teste seg for sykdommer - og bruke kondom når de har sex med tilfeldige partnere. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, AnonymBruker said:

Så må man jo ta seg til lære om ansvar og ikke minst beskyttelse. Men også ikke gå for barjentene. Ellers er det jo opp til hver enkelt om man ønsker denne risikoen. For mange menn som sitter hjemme å tvinner tommeltotter,tenker jeg de tar en slik risiko. 

Svaret mitt er bare et alternativ for menn som ikke ser løsninger ellers. Som har prøvd "alt" for å få seg ei Norsk dame. Jeg tenker at før eller senere løser det seg for de aller fleste. Men mange menn gir bare opp,og blir bitter på alt og alle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 28.7.2024 den 4.17):

Man kan knapt se på noe, uten å bli stemplet som gris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...