AnonymBruker Skrevet 27. juli #1 Del Skrevet 27. juli Kommer man ikke utenom? Har så lite sansen for det. Ikke fordi jeg er så mye bedre, men føler den som baksnakker bare går videre med alt jeg måtte ha sagt til neste vedkommende. Anonymkode: 62ce1...60c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #2 Del Skrevet 28. juli Du kommer utenom, du må bare skaffe deg bedre venner (og bli bedre selv). Anonymkode: 256b7...a24 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #3 Del Skrevet 28. juli Det finnes mange som ikke holder på med baksnakking! Men for veldig mange er vel det noe som connecter dem til andre mennesker. Det er noe med å ha en felles fiende. Anonymkode: 80487...54c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 28. juli #4 Del Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kommer man ikke utenom? Har så lite sansen for det. Ikke fordi jeg er så mye bedre, men føler den som baksnakker bare går videre med alt jeg måtte ha sagt til neste vedkommende. Anonymkode: 62ce1...60c Bare slutt med baksnakking. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #5 Del Skrevet 28. juli Jeg unngår folk som baksnakker så godt det går. Det drar ned energien min. Ikke like enkelt på jobb, dessverre, cluet er å bytte tema så smooth og raskt som mulig. Anonymkode: 9985b...de1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #6 Del Skrevet 28. juli Jeg hadde fått meg bedre venner. Orker ikke være med i en gjeng som baksnakker. Anonymkode: 52d8c...4b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #7 Del Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (18 timer siden): Kommer man ikke utenom? Har så lite sansen for det. Ikke fordi jeg er så mye bedre, men føler den som baksnakker bare går videre med alt jeg måtte ha sagt til neste vedkommende. Anonymkode: 62ce1...60c Hver gang min leder baksnakket andre til meg så kom det også frem hvor mye bedre hun syns jeg var enn de. Det er en form for manipulering. Uansett hva jeg svarte eller ikke svarte så brukte hun det i mot meg senere. Hun kunne si at jeg sa det og det om kollega eller at jeg mente slikt eller at jeg sa meg enig. Ikke en eneste gang tok hun ansvar for sine egne ord. Det eneste jeg opplevde at hjalp var da jeg begynte å si i mot henne hver gang hun forsøkte å snakke om andre. Hver gang forlot hun samtalen og stedet. I blant reiste hun fra jobb før dagen var ferdig fordi jeg nektet på alle punkter i baksnakkingen hennes. Det verste var de gangene jeg gikk etter henne for å spørre hva hun mener når jeg kunne motbevise hennes ord. Så etter det tok det mer av for henne. Hun sørget for å få meg med på flere av sine prosjekter, om det skjedde en feil fra hennes kant så la hun opp til at jeg tok støyten. Hun fikk ikke manipulert meg, så da skulle hun bruke meg til annet? Det ble til at jeg sørget for å holde alle arbeidsoppgaver fordelt langt vekk fra hennes. Og jeg sørger for å aldri ha samtaler med henne alene uten å ha lydopptak. Det ble en stor greie her da, fullt kjør med sjef og fagforening. Hun ble sykemeldt så fort det kom frem at jeg har gått til de riktige instansene for hjelp mot henne. Anonymkode: d4980...24f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym482 Skrevet 28. juli #8 Del Skrevet 28. juli Be the change you want to see in the world💙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå