Gå til innhold

Trist å ikke være god nok for kvinnene jeg liker

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg kommer nesten ikke i kontakt med kvinner. Er på alle dating appene, men matcher stort sett med kvinner fra langt borte. Særlig i Bergen (bor 3 timer unda). Noen er ganske pene, men stort sett matcher jeg med kvinner som er såpass lite attraktive at jeg bare ikke greier å bli interessert i dem. Slik føler nok de fleste kvinner om meg også.

Så jeg sier til meg selv; at du må bli den mannen du ønsker å være. Bli en mann verden respekterer. Bli normalvektig, stresse ned, få god selvfølelse og gjøre det bra økonomisk. Nå er jeg i lvre sjikt av normalvekt, men bør nok bli tynnere og i alle fall få større muskler. Jeg har høy utdanning og en grei jobb, men det teller ikke mye for å tiltrekke en partner. Jeg bør nok ha en mye bedre jobb og økonomi å vise til, men selvtillit, humor, godhet og utseende betyr nok mest.

Nå er jeg 32 år og sjansene mine er nok små om jeg ikke flytter til en storby. Andre som har det slik?

Anonymkode: deeca...bc1

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hva er i veien med å på dater med en av de vakre damene du visst har sjans på i Bergen? Eller møtes et sted på halvveien? 

Anonymkode: fbc0a...b84

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sånn er vel livet for de fleste av oss langtids/evig single? 

Anonymkode: 57db7...73b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du er jo ekstremt overfladisk, med et voldsomt fokus på utseende og status. Skal kvinner bli interessert i deg som person er det faktisk væremåten din du må endre. Og den er det ikke mulig å vis frem på en app. Gå ut i virkeligheten, treff kvinner på naturlige arenaer og vær sjarmerende. Verre er det ikke. Datingapps kommer for all fremtid til å være et sted for overfladiske mennesker som er over middels attraktive, og det er jo ikke så rart når det eneste man har å vurdere noen ut fra er bilder.

Anonymkode: 753f4...4c8

• Liker 32
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du er jo ekstremt overfladisk, med et voldsomt fokus på utseende og status. Skal kvinner bli interessert i deg som person er det faktisk væremåten din du må endre. Og den er det ikke mulig å vis frem på en app. Gå ut i virkeligheten, treff kvinner på naturlige arenaer og vær sjarmerende. Verre er det ikke. Datingapps kommer for all fremtid til å være et sted for overfladiske mennesker som er over middels attraktive, og det er jo ikke så rart når det eneste man har å vurdere noen ut fra er bilder.

Det er noe som er synd og. Det er veldig vanskelig å komme i kontakt med kvinner i virkeligheten. Jeg finner i alle fall ikke arenaen.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det er ingen tvil om at det er en stor overvekt av kvinner i storbyene, og at det er en stor overvekt av menn på bygdene.

Kvinner er i tillegg såpass opptatt av status og økonomisk velbehag at dersom de selv har høyere utdanning, så skal det for de fleste av dem brenne godt i helvete før de finner seg en mann med lavere utdanning enn dem selv. Da roter de heller rundt i restekassa og drar opp en ti år eldre, fraskilt lege som kommer med særkullsbarn og eks på kjøpet.

Løsningen? Vel, menn må rett og slett lære seg å trives alene med karriere,   hobbyer og sosialt nettverk. De fleste menn er jo skapt for fysiske jobber som tømrer, maler, murer, elektriker og rørlegger, og de vil ikke overvekten av norske kvinner ha. Norske kvinner kan ikke lenger tvinges inn i ekteskap med noen de ikke vil ha, slik som for 50 år siden, og godt er det. Men det vil naturligvis gå på bekostning av alle mennene som ikke klarer å finne seg en kone for egen maskin.

Anonymkode: 6aaf9...413

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg kommer nesten ikke i kontakt med kvinner. Er på alle dating appene, men matcher stort sett med kvinner fra langt borte. Særlig i Bergen (bor 3 timer unda). Noen er ganske pene, men stort sett matcher jeg med kvinner som er såpass lite attraktive at jeg bare ikke greier å bli interessert i dem. Slik føler nok de fleste kvinner om meg også.

Så jeg sier til meg selv; at du må bli den mannen du ønsker å være. Bli en mann verden respekterer. Bli normalvektig, stresse ned, få god selvfølelse og gjøre det bra økonomisk. Nå er jeg i lvre sjikt av normalvekt, men bør nok bli tynnere og i alle fall få større muskler. Jeg har høy utdanning og en grei jobb, men det teller ikke mye for å tiltrekke en partner. Jeg bør nok ha en mye bedre jobb og økonomi å vise til, men selvtillit, humor, godhet og utseende betyr nok mest.

Nå er jeg 32 år og sjansene mine er nok små om jeg ikke flytter til en storby. Andre som har det slik?

Du tiltrekker jo flere, men du vil ikke ha dem. Du vil, på lik linje med mange andre menn, ha de peneste av de pene. Vel. Disse kan velge og vrake, og de velger ikke en mann som heller mot overvekt og har lite muskler. Sånt er livet. Tror du det er annerledes for kvinnene? 

Anonymkode: 9fe27...ab2

• Liker 29
  • Hjerte 2
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er ingen tvil om at det er en stor overvekt av kvinner i storbyene, og at det er en stor overvekt av menn på bygdene.

Kvinner er i tillegg såpass opptatt av status og økonomisk velbehag at dersom de selv har høyere utdanning, så skal det for de fleste av dem brenne godt i helvete før de finner seg en mann med lavere utdanning enn dem selv. Da roter de heller rundt i restekassa og drar opp en ti år eldre, fraskilt lege som kommer med særkullsbarn og eks på kjøpet.

Løsningen? Vel, menn må rett og slett lære seg å trives alene med karriere,   hobbyer og sosialt nettverk. De fleste menn er jo skapt for fysiske jobber som tømrer, maler, murer, elektriker og rørlegger, og de vil ikke overvekten av norske kvinner ha. Norske kvinner kan ikke lenger tvinges inn i ekteskap med noen de ikke vil ha, slik som for 50 år siden, og godt er det. Men det vil naturligvis gå på bekostning av alle mennene som ikke klarer å finne seg en kone for egen maskin.

Eller senke kravene sine og ikke gå for kun de yngste, peneste og slankeste hele gjengen.

• Liker 15
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er noe som er synd og. Det er veldig vanskelig å komme i kontakt med kvinner i virkeligheten. Jeg finner i alle fall ikke arenaen.

Hvis du aldri kommer i kontakt med mennesker i virkeligheten tror jeg du har større problemer i livet enn dating.

• Liker 11
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

stort sett matcher jeg med kvinner som er såpass lite attraktive at jeg bare ikke greier å bli interessert i dem.

Hvorfor i alle dager har du sveipet høyre på disse da?? Det blir ikke match uten at begge gjør det...

Anonymkode: 7c6f6...a7f

• Liker 17
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Eller senke kravene sine og ikke gå for kun de yngste, peneste og slankeste hele gjengen.

Men hvis menn i likhet med kvinner ikke vil senke kravene sine (kvinner velger jo heller å gjenbruke eldre, fraskilte menn med statusyrke enn å måtte gå for en jevnaldrende og barnløs mann med fagbrev), så får de heller finne glede i jobb, venner og  hobbyer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bedre jobb og økonomi er helt irrelevant med mindre det er en golddigger som kun er ute etter penger du ønsker deg. At du har lite muskler er heller ikke grunnen til at du ikke får dame. Råtne holdninger og dårlig personlighet er grunnen til at menn blir evig single i 100 % av tilfellene.

Anonymkode: 3fc56...114

• Liker 15
  • Hjerte 2
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo veldig spesielt at de skal komme og matche når du ikke selv faktisk viser du bryr deg om egen helse og velvære. Det er jo få ting som er mindre attraktivt.  Du må selv være god nok, det blir ikke du med fårlig holdning.

Så er det kun du som kan vurdere hva som er viktig for deg. Finner du ikke den du vil ha for å oppnå ditt liv der du bor nå, så flytt på deg.

Endret av Anonysoum
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvorfor i alle dager har du sveipet høyre på disse da?? Det blir ikke match uten at begge gjør det...

Anonymkode: 7c6f6...a7f

Ikke sant? Jeg blir alltid overrasket over menn som sløser kvinnenes tid ved å sveipe til høyre på absolutt alt, for så å unmatche. For en idiotisk taktikk.

• Liker 21
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men hvis menn i likhet med kvinner ikke vil senke kravene sine (kvinner velger jo heller å gjenbruke eldre, fraskilte menn med statusyrke enn å måtte gå for en jevnaldrende og barnløs mann med fagbrev), så får de heller finne glede i jobb, venner og  hobbyer.

Jeg er sammen med yngre (fraskilt, men det er vanlig i vår alder) mann. Ikke har han statusyrke. Han har barn, det har jeg også. Noe som også er vanlig i vår alder. Mine to eldste barn har møtt barnløse, jevnaldrende partnere på studiene sine. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bedre jobb og økonomi er helt irrelevant med mindre det er en golddigger som kun er ute etter penger du ønsker deg. At du har lite muskler er heller ikke grunnen til at du ikke får dame. Råtne holdninger og dårlig personlighet er grunnen til at menn blir evig single i 100 % av tilfellene.

Anonymkode: 3fc56...114

Kvinner blir hvert fall ikke sammen med 10 år eldre, fraskilte leger pga utseende eller tilstedeværelse. Jeg jobber innen thoraxkirurgi og så og si alle kirurgene er på kone nr 2. De er stort sett sure og arrogante på jobb, krangler med ekskona pga samværsavtaler og jobber 60 timers uker mens kone nr 2 (stort sett en sykepleier) oppdrar hans særkullsbarn alene.

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vil bare gi litt medfølelse. Det er vondt når de vi liker ikke liker oss tilbake.

Jeg vil også absolutt anbefale å være aktiv i byene og være klar for å flytte på deg. Det er mange damer i byene som har tatt lang utdanning, og gjerne er single i tredve årene. Det er definitivt færre av den kombinasjonen på bygda.

Lykke til!

Anonymkode: 3ebc8...615

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er sammen med yngre (fraskilt, men det er vanlig i vår alder) mann. Ikke har han statusyrke. Han har barn, det har jeg også. Noe som også er vanlig i vår alder. Mine to eldste barn har møtt barnløse, jevnaldrende partnere på studiene sine. 

Jeg var nok utydelig; jeg snakker om de 25 prosentene med norske, barnløse menn over 40 som ikke klarer å finne seg en partner. 3 av 4 norske menn ser foreløpig ut til å klare å finne seg noen. Men blant de siste 25 % så finner vi stadig flere ensomme og bitre menn som hater kvinner, og som har veldig mye å lære av lykkelige, selvvalgte enslige kvinner.

For det må alle kvinner huske; det er 25 % sjanse for at sønnen deres forblir ufrivillig enslig og barnløs.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Møt folk i virkeligheten. Tinder er bortkastet tid for 80% av menn.

Anonymkode: dfe65...ced

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...