Gå til innhold

Hva feiler det Kristine Helland?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nettopp begynt å følge på snap.

Ser hun er syk? Men hva feiler det henne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Clusterhodepine, også kjent som selvmordshodepine. Noe av den værste smerten man kan ha.

• Hjerte 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Hun har lagt ut en del om det på høydepunkter på Instagram.

Skrevet

Er det ikke denne diagnosen Belinda J. også har? 😇

Skrevet
Paulinetta skrev (37 minutter siden):

Tviler på at hun har det.. men hun Stine fra Moelv påstod vel også at hun hadde det? 😆 

Når det er sagt, fy fader, all respekt for Kristine altså! For en diagnose å måtte leve med💔 Helt rå dame! Tøff som deler det vanskelige, og dødsmorsom når hun deler humor 😅

• Nyttig 8
Skrevet
Paulinetta skrev (2 timer siden):

Tenkte på det samme. At B tør!
«Idag hadde jeg litt begynnende clusterhodepine, men fikk trent litt, og så gikk det over». ( sånn cirka husker jeg det ble sagt) 

• Nyttig 5
Skrevet

*Kristin 😊

• Liker 2
  • 8 måneder senere...
Gjest hei_paa_deg
Skrevet

Kjølemaskene. Er de gode?

Er dette samme opplegg som skjærebrettene i titan? Samme som vi kan kjøpe på Temu?

• 1 måned senere...
Skrevet

Hun er jammen tøff! 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)
Gjest hei_paa_deg skrev (På 26.4.2025 den 14.51):

Kjølemaskene. Er de gode?

Er dette samme opplegg som skjærebrettene i titan? Samme som vi kan kjøpe på Temu?

Ikke samme som de jeg har kjøpt på temu i alle fall. Disse her er skikkelig tykke og gir også en tyngde som er god når hodet holder på å sprenges fra innsiden. 

Og så er de kalde lenger enn 10 min.

Endret av Faina
  • 1 måned senere...
Skrevet

Håper det går fint med hun ❤️ Såg på snap igår at hun hadde noen grusomme anfall! 

Skrevet

Hun virker som en flott dame med bra humor, men jeg bare lurer på hvordan hun klarer å tekste snappene mens hun ligger med voldsomme smerter, og det ene øyet lukket?

Jeg tviler overhodet ikke på at det er grusomt når det står på, men tenker at det må da bli verre av å se på en skjerm og å fokusere på å tekste?

Skrevet
Tough cookie skrev (46 minutter siden):

Hun virker som en flott dame med bra humor, men jeg bare lurer på hvordan hun klarer å tekste snappene mens hun ligger med voldsomme smerter, og det ene øyet lukket?

Jeg tviler overhodet ikke på at det er grusomt når det står på, men tenker at det må da bli verre av å se på en skjerm og å fokusere på å tekste?

Tipper hun tekster og legger ut snappene når anfallene er over. Tviler på det er mulig å gjøre det under et anfall!!

• Nyttig 1
Skrevet
Tough cookie skrev (1 time siden):

Hun gjør det jo ikke under anfall, og det finnes programmer som tekster for en. 

Skrevet
Hallepalle2 skrev (54 minutter siden):

Hun gjør det jo ikke under anfall, og det finnes programmer som tekster for en. 

👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...