Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2006 #1 Skrevet 17. februar 2006 Når dette kom på tv for flere år siden om at man kunne søke om ekstrem forvandling så tenkte jeg at jaaaa............dette vil jeg være med på. jeg skrev i detaljer hva jeg ville ha fiksa på,hvorfor og knipsa de rette profilbildene som var forlangt. Så leste jeg igjennom hele søknaden min og holdt på å le meg skakk. det eneste jeg var fornøyd med på kroppen min var : ørene (for t.o.m tærne skulle fikses på hos meg skjønner dere ) Jaja søknaden ble aldri sendt,men herregud for et kroppsbilde jeg hadde.
Gjest lilletroll Skrevet 17. februar 2006 #2 Skrevet 17. februar 2006 så godt å høre at du selv lo av det når du leste igjennom, og at du etter hva det virker som har et bedre selvbilde nå
Gjest gjest 0 Skrevet 17. februar 2006 #3 Skrevet 17. februar 2006 Kanskje vi alle burde skrive en sånn fiktiv søknad og se hvor dumme vi er? Jeg forstår jo de som har alvorlige plager, men de fleste av oss henger oss opp i detaljer som ingen andre ser
Knurr Skrevet 17. februar 2006 #4 Skrevet 17. februar 2006 Åh takk, det er flere enn meg! Jeg hadde en aldri så liten stakkars-meg-periode i høst, og det eneste jeg fant var nesa. Dvs. nesa uten hud, den var jo stakkarslig kvisete. Lurte en stund på hvordan det kunne ha snudd slik, har alltid vært fornøyd før, men så... en vakker dag overhørte jeg min yngste lillesøster, 12 år gammel og en skjønnhet, kjefte mamma huden full fordi hun hadde gitt henne for krokete lilletær! Da gav jeg opp gitt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå