anonymjente00 Skrevet 27. juli #1 Del Skrevet 27. juli Heisann! Jeg er en 24 år gammel kvinne fra det nydelige Østlandet! Jeg trivest helt ok, bortsett fra at jeg ikke har noen kvinnelige venner. Har alltid vært en av gutta fordi folk som oftest har trodd at jeg er en gutt.. Rart😃 Men jeg ønsker meg noen nye jente venner❤️ Fordi det sier seg selv at det ikke alltid er like enkelt å snakke om jente ting med gutter, har jo prøvd😬 Har egt ikke så mange krav til en ny venninne meeeeen, hun må like lakris, like å loke rundt i byen, ha mye fritid og helst eie en sau. Ta gjerne kontakt😉😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 28. juli #2 Del Skrevet 28. juli anonymjente00 skrev (4 timer siden): Har egt ikke så mange krav til en ny venninne meeeeen, hun må like lakris, like å loke rundt i byen, ha mye fritid og helst eie en sau. Ta gjerne kontakt😉😉😉 Du virker som en interessant person da.😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymjente00 Skrevet 28. juli Forfatter #3 Del Skrevet 28. juli Takk❤️ Jeg føler selv at jeg egt er meget interresant byloker.. Vil du bli sammen😭😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 28. juli #4 Del Skrevet 28. juli anonymjente00 skrev (1 time siden): Vil du bli sammen😭😍 Er i et forhold og er autistisk (På ekte assa)😱 Takker derfor nei til tilbudet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå