Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en baby på seks uker, og siden fødselen har jeg samsovet med ham, mens mannen sover på gjesterommet😅 Grunnen er at sengen vår kun er 140 cm bred. Vi skal kjøpe ny seng nå, sånn at alle tre får sovet sammen. Men hvor stor seng trenger man da? Er det «nok» med 160? Eller må man kjøre på med 180?

Anonymkode: 22a45...758

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi har 180, ville ikke hatt noe smalere.

Vi sover i 150 når vi er på besøk hos foreldrene min og det syns jeg blir litt trangt.

Anonymkode: 41d1e...db6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

180.

Anonymkode: cf0d5...b6f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har 240. To 120 ved siden av hverandre. God plass til hele familien. 

Anonymkode: dca16...421

AnonymBruker
Skrevet

Ville ikke samsovet med far og baby i seng på 180 cm engang. Jeg og baby sover for oss selv i dobbelsenga og far sover på rommet til toåringen for tida.

Anonymkode: 79e57...4a9

AnonymBruker
Skrevet

Vi har 240: 150 + 90 ved siden av hverandre. Fungerer veldig fint!

Anonymkode: ba09d...156

AnonymBruker
Skrevet

Med første samsov vi alle tre i 150 seng. Det var litt smalt. Nå har vi 210 med andre, det er veldig romslig.

Anonymkode: 02e14...e26

Skrevet

220*200 

220 i lengde er egentlig litt i korteste laget. 

AnonymBruker
Skrevet

150 alene med baby, hadde ikke tørt å samsove om samboer også skulle vært der. Han snuser og sover veldig tungt… 

Anonymkode: 33468...daf

AnonymBruker
Skrevet

150 og der sover vi alle tre. Jeg i midten med mannen på en side og gutten på 5 mnd på andre siden. Gutten trenger mye nærhet og må ligge helt inntil meg for å klare å sove,  så vi kunne klart oss på enda mindre seng også. 

Anonymkode: 303a6...4ae

Skrevet

2 meter og vi sover i den alene så vi minst har en meter i mellom oss. Far sover på gjesterom og har gjort det i 6 mndern nå. Vi har aldri sovet sammen alle tre. 

Skrevet

220 tror jeg den er

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Har en baby på seks uker, og siden fødselen har jeg samsovet med ham, mens mannen sover på gjesterommet😅 Grunnen er at sengen vår kun er 140 cm bred. Vi skal kjøpe ny seng nå, sånn at alle tre får sovet sammen. Men hvor stor seng trenger man da? Er det «nok» med 160? Eller må man kjøre på med 180?

180 x 210. Sengen er det viktigste møbelet. Dersom du har plass er det duperdigg med stor seng❤️🛌zzZz

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har 150 nå, ikke optimalt, men jeg lå alltid med babyen på utsiden hvor bedsiden var stroppet fast til seng, men skal oppgradere til 180 og fastere madrass nå som baby nr 2 kommer. 

Anonymkode: ae99c...b46

AnonymBruker
Skrevet

Minst 180 - helst større.. 

Anonymkode: 4678a...7a9

AnonymBruker
Skrevet

Herregud. Er dere gått tilbake til huleboer tiden eller hva er greia? Samsove en hel familie og plassere flere senger inntil hverandre 🤣🤣🤣

Anonymkode: ac843...019

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Herregud. Er dere gått tilbake til huleboer tiden eller hva er greia? Samsove en hel familie og plassere flere senger inntil hverandre 🤣🤣🤣

Da skal man ha rimelig stort soverom 😁
Vi har 180 og det er helt perfekt. Deilig med madrass av "memoryskum".
Lurt også å ha et "tisselaken" mellom laken og overmadrass. Det letter rengjøringen og slipper flekker på overmadrassen. Et sant h...  å få av trekket på en 180 overmadrass for vask.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...