AnonymBruker Skrevet 4. august #61 Del Skrevet 4. august On 7/27/2024 at 10:49 PM, AnonymBruker said: Syns bare det er rart at man liksom skal bli frisk av å sitte hjemme dagen lang uten å gjøre noe. Det er vel ikke bra for psyken å være utenfor arbeidslivet så lenge. Anonymkode: 10811...c29 Blir neppe bedre av å bo i kollektiv med en nysgjerrigper som skriver innlegg om ham på nett heller. On 7/27/2024 at 10:56 PM, AnonymBruker said: Det FØLES som at han er her hele tiden da, for han er alltid her når jeg er hjemme, han våker på natten, bråker og gjør ting andre gjør på dagtid. Andre som bor her sier også det samme. Lurer på om enkelte blir fornærmet pga måten de svarer på. Anonymkode: 10811...c29 Det FØLES sikkert likt for ham, kanskje han snart skriver en tråd om deg? Du høres unektelig litt fornærmet ut også. Anonymkode: 34f12...a56 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august #62 Del Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (På 27.7.2024 den 22.39): Stusser på en i kollektivet som har vært sykemeldt i 9 måneder. Han virker å være fysisk frisk, beveger seg raskt, virker å være rastløs, er alltid på vei noen plass men kommer inn igjen etter kort tid. Det virker aldri som at han forlater kollektivet, sitter hjemmer 24/7, vasker klær dagen lang, hører at han går fram og tilbake i korridoren.. Lurer på hva det er som gjør at en ung person i starten av tyveårene sitter hjemme over 9 måneder.. Blir man frisk av å sitte på hybelen i 9 måneder? Jeg nekter å tro på at man blir frisk av det og hvor sunt er det å være utenfor arbeidslivet så lenge? Anonymkode: 10811...c29 Man er sykmeldt fordi man er for sykt til Å JOBBE. Han klarer ikke stå i jobb pga sin helsetilstand. Det du burde kritisere er at han ikke får nok HELSEHJELP til å bli friskere. Anonymkode: a48a8...2fb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #63 Del Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (På 4.8.2024 den 16.25): Hvis du mener noe annet enn det du skrev, må du for all del utdype. Anonymkode: 841be...e95 Innlegg 66 burde være oppklarende. Anonymkode: e7e03...454 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august #64 Del Skrevet 9. august punkyB skrev (På 28.7.2024 den 9.08): Man kan jo anta det er noe psykisk siden det ikke er noe synlig fysisk. Jeg tror vel ikke man har godt av å bare være hjemme uansett hvilken sykdom man har - er det psykisk så er jo kanskje problemet det at man ikke kommer seg ut / har tiltak ++ Jeg skjønner at vedkommende kan bli litt til irritasjon - men du kunne jo prøve å snakke litt med vedkommende , motivere til å komme seg mer ut , finne på ting , sjekke om han får den hjelpen han trenger ++ ? Skremmende at man trenger å opplyse voksne mennesker om at nei alle fysiske sykdommer er synlig. Muskelsykdom Hjertelidelser MS Revmatisme Fibromylagi Migrene Epilepsi Diabetes CRPS Senvirkninger fra kreft Sjøgren Stoffskifteproblemer Lupus Og dette er langt i fra alle. Anonymkode: 95d09...2cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 9. august #65 Del Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Skremmende at man trenger å opplyse voksne mennesker om at nei alle fysiske sykdommer er synlig. Muskelsykdom Hjertelidelser MS Revmatisme Fibromylagi Migrene Epilepsi Diabetes CRPS Senvirkninger fra kreft Sjøgren Stoffskifteproblemer Lupus Og dette er langt i fra alle. Anonymkode: 95d09...2cc Ja kan godt moderere den uttalelsen min litt mer - selvfølgelig kan det være en fysisk sykdom man ikke ser. Jeg koblet vel det litt sammen med at vedkommende holder seg mye inne og tenker type angst MEN det kan jo også skyldes noe fysisk at man ikke er så mye ute Poenget er vel at det er uheldig at man er syk og at personer nærme kan bry seg og være medfølende - samtidig her kan jeg skjønne her at det er litt irriterende at en person er hjemme hele tiden - uavh. av om vedk er syk eller ei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå