Gå til innhold

Billigst pass til hund. Møre og Romsdal eller Trøndelag

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg bor i Molde å skal kjøre til Sverige. Jeg kjører Molde - Kristiansund - Halsa  - Orkanger - Trondheim - Meråker, også så Sverige. Sånn cirka hvertfall

Her jeg bor er det dyrt med pass til hundene, 949,- for en hund, jeg har to.

Er det noen som vet en plass der det er billigere? 

Og om jeg kan bestille time, å bare kjøre innom å fikse det? Før jeg kjører videre til Sverige? Synes 949 er  dyrt for en hund

Anonymkode: a91a2...f26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvis du er på facebook, meld deg inn i gruppa som heter Hundepass i Trøndelag og legg ut et innlegg der. Det pleier å være flere som svarer på hver forespørsel. Forutsetter at du er ok med at de passes privat, så klart.

Anonymkode: c661e...ec1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi fant en på finn, han hadde hunden vår hjemme mens vi var på ferie. Hunden liker ham, har det som normalt når hun er der. Får masse oppmerksomhet, turer osv. Mot ca 500 døgnet. 

Du kan jo sjekke finn og om det er noen i ditt område som passer hunder.

Anonymkode: d873c...791

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Liten omvei, men har hørt mye bra om disse. 

https://storruser.no/markabygda-hundepensjonat/

Anonymkode: 697f7...d46

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvis du er på facebook, meld deg inn i gruppa som heter Hundepass i Trøndelag og legg ut et innlegg der. Det pleier å være flere som svarer på hver forespørsel. Forutsetter at du er ok med at de passes privat, så klart.

Anonymkode: c661e...ec1

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vi fant en på finn, han hadde hunden vår hjemme mens vi var på ferie. Hunden liker ham, har det som normalt når hun er der. Får masse oppmerksomhet, turer osv. Mot ca 500 døgnet. 

Du kan jo sjekke finn og om det er noen i ditt område som passer hunder.

Tror ts tenker på pass som i at han skal ta de med seg til Sverige, ikke at han trenger noen til å passe på de mens han er i Sverige.......

Anonymkode: 2a384...0d2

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tror ts tenker på pass som i at han skal ta de med seg til Sverige, ikke at han trenger noen til å passe på de mens han er i Sverige.......

Anonymkode: 2a384...0d2

Ååååh!! 

Vi måtte vaksinere diverse vaksiner ekstra osv for å få pass. Ble mye stress, måtte innom dyrlege innen noen timer etter ankomst til nytt land osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ja, jeg ser at dette kan bli misforstått 😁

Jeg har adhd 😂😂🥰🥰 så det går litt fort i svingene 😁😁

Men, jeg mener, å ordne pass til dyrlegen, for at jeg kan ta MED meg hundene til Sverige 🥰 🥰 

De skal være med meg 😁 

Anonymkode: a91a2...f26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ring til ulike dyrleger og spør. Mindre kontor er sannsynligvis rimeligere enn store dyresykehus. Du trenger to pass og to runder med ormekur før du reiser og så en etter du kommer hjem. Om ikke du får tatt «28 dagers» ormekurbehandling i Norge, må du jo finne dyrlege i Sverige i passelig tid før du kjører hjem igjen. Ja, det koster

Anonymkode: 46ec4...a61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...