AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #1 Del Skrevet 27. juli 2024 Jeg bor i Molde å skal kjøre til Sverige. Jeg kjører Molde - Kristiansund - Halsa - Orkanger - Trondheim - Meråker, også så Sverige. Sånn cirka hvertfall Her jeg bor er det dyrt med pass til hundene, 949,- for en hund, jeg har to. Er det noen som vet en plass der det er billigere? Og om jeg kan bestille time, å bare kjøre innom å fikse det? Før jeg kjører videre til Sverige? Synes 949 er dyrt for en hund Anonymkode: a91a2...f26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #2 Del Skrevet 27. juli 2024 Liten omvei, men har hørt mye bra om disse. https://storruser.no/markabygda-hundepensjonat/ Anonymkode: 697f7...d46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #3 Del Skrevet 27. juli 2024 Hvis du er på facebook, meld deg inn i gruppa som heter Hundepass i Trøndelag og legg ut et innlegg der. Det pleier å være flere som svarer på hver forespørsel. Forutsetter at du er ok med at de passes privat, så klart. Anonymkode: c661e...ec1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #4 Del Skrevet 27. juli 2024 Vi fant en på finn, han hadde hunden vår hjemme mens vi var på ferie. Hunden liker ham, har det som normalt når hun er der. Får masse oppmerksomhet, turer osv. Mot ca 500 døgnet. Du kan jo sjekke finn og om det er noen i ditt område som passer hunder. Anonymkode: d873c...791 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #5 Del Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Liten omvei, men har hørt mye bra om disse. https://storruser.no/markabygda-hundepensjonat/ Anonymkode: 697f7...d46 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvis du er på facebook, meld deg inn i gruppa som heter Hundepass i Trøndelag og legg ut et innlegg der. Det pleier å være flere som svarer på hver forespørsel. Forutsetter at du er ok med at de passes privat, så klart. Anonymkode: c661e...ec1 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi fant en på finn, han hadde hunden vår hjemme mens vi var på ferie. Hunden liker ham, har det som normalt når hun er der. Får masse oppmerksomhet, turer osv. Mot ca 500 døgnet. Du kan jo sjekke finn og om det er noen i ditt område som passer hunder. Anonymkode: d873c...791 Tror ts tenker på pass som i at han skal ta de med seg til Sverige, ikke at han trenger noen til å passe på de mens han er i Sverige....... Anonymkode: 2a384...0d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #6 Del Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tror ts tenker på pass som i at han skal ta de med seg til Sverige, ikke at han trenger noen til å passe på de mens han er i Sverige....... Anonymkode: 2a384...0d2 Ååååh!! Vi måtte vaksinere diverse vaksiner ekstra osv for å få pass. Ble mye stress, måtte innom dyrlege innen noen timer etter ankomst til nytt land osv.. Anonymkode: d873c...791 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #7 Del Skrevet 27. juli 2024 Ja, jeg ser at dette kan bli misforstått 😁 Jeg har adhd 😂😂🥰🥰 så det går litt fort i svingene 😁😁 Men, jeg mener, å ordne pass til dyrlegen, for at jeg kan ta MED meg hundene til Sverige 🥰 🥰 De skal være med meg 😁 Anonymkode: a91a2...f26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #8 Del Skrevet 27. juli 2024 Ring til ulike dyrleger og spør. Mindre kontor er sannsynligvis rimeligere enn store dyresykehus. Du trenger to pass og to runder med ormekur før du reiser og så en etter du kommer hjem. Om ikke du får tatt «28 dagers» ormekurbehandling i Norge, må du jo finne dyrlege i Sverige i passelig tid før du kjører hjem igjen. Ja, det koster Anonymkode: 46ec4...a61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #9 Del Skrevet 28. juli 2024 Koster å ha dyr 🤷♀️ Anonymkode: ded70...096 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå