Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært sammen med mannen min i snart 25 år. 
en venninne var utro mot mannen sin og det ble slutt. Etter dette er det dating, Tinder og menn hele tiden. Hun snakker ikke om annet. Mellom hver gang vi snakkes er det en ny date i bildet, så jeg klarer ikke henge med. Jeg er så mettet av å høre på dette datinglivet og alt dramaet. Jeg sa fra at det blir for mye. Jeg orker ikke. 
da ble hun fornærmet og sur, og sier jeg ikke forstår hvor ensom hun er fordi jeg har jo mann. 
jeg sa til henne at hun må roe seg ned, bli kjent med de hun møter og ikke date flere samtidig og ligge med alle. Reise på ferie med menn hun aldri har møtt, bare chattet med. Ender opp med å sitte på ei øy å gråte fordi han ikke var som hun hadde tenkt osv. sånn har det pågått lenge. 
hun er over 40 år. 
Hun er egentlig ei super flott og morsom dame, men jeg klarer ikke høre om dater og chatter i x antall timer

Anonymkode: c6926...715

• Liker 1
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Venninna di høres litt vel impulsiv ut. Men er nok bedre å snakke med henne om at hun er ensom, enn å kjefte på henne for hvordan hun dater (det er uansett ikke din sak). Vær en venn, finn på noe kjekt sammen. Hun sier jo rett ut at hun er ensom. 

Anonymkode: 5d5f4...372

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Venninna di høres litt vel impulsiv ut. Men er nok bedre å snakke med henne om at hun er ensom, enn å kjefte på henne for hvordan hun dater (det er uansett ikke din sak). Vær en venn, finn på noe kjekt sammen. Hun sier jo rett ut at hun er ensom. 

Anonymkode: 5d5f4...372

Hun vil ja en mann, forståelig nok. Men måten hun gjør det på fører til drama, skuffelser og gråt. 
Derfor jeg sier hun må Roe med og bli godt kjent med en mann først. Når hun er vulgær og sex på første date og veldig all inn, kan det fort skremme bort en mann. Menn i 4o åra vil ha stabile og damer. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen menn vil ha et varig forhold til ei dame som holder på sånn. 

Anonymkode: 82f61...e24

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg greier ikke å lese alle de fjørten trådene dine om dette. Du må roe deg ned og heller fokusere på eget liv. Ikke skrive på KG hver gang du har en tanke. 

Anonymkode: 157f3...619

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg greier ikke å lese alle de fjørten trådene dine om dette. Du må roe deg ned og heller fokusere på eget liv. Ikke skrive på KG hver gang du har en tanke. 

Anonymkode: 157f3...619

Har ikke skrevet om dette før 

• Liker 3
Skrevet

Skjønner godt du blir lei når hun ikke snakker om annet. Også har du sagt ifra, og i stedet for å ta mer hensyn til deg så blir hun fornærmet.  Kan såklart forstå det hvis hun er litt sår pga det som har skjedd.  Men hun må skjerpe seg litt og prøve å sette seg inn i din situasjon også. Det er plagsomt når noen snakker om det samme konstant.  

Er det flere dere kjenner som er lei dette?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Syns det er gøy jeg da 😅

Mye morsommere med venninner som dater, enn de som er sammen med samme typen lenge helt uten action 😅

Trodde det var jevnt over for de fleste damer? Moro å høre om dating og forskjellige menn.

Kanskje du har blitt kjedelig TS.

Anonymkode: a86f3...9e5

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Sannhetsøkende skrev (1 time siden):

Skjønner godt du blir lei når hun ikke snakker om annet. Også har du sagt ifra, og i stedet for å ta mer hensyn til deg så blir hun fornærmet.  Kan såklart forstå det hvis hun er litt sår pga det som har skjedd.  Men hun må skjerpe seg litt og prøve å sette seg inn i din situasjon også. Det er plagsomt når noen snakker om det samme konstant.  

Er det flere dere kjenner som er lei dette?

Mange er lei ja. Kan ringe å snakke timesvis om dette..

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Syns det er gøy jeg da 😅

Mye morsommere med venninner som dater, enn de som er sammen med samme typen lenge helt uten action 😅

Trodde det var jevnt over for de fleste damer? Moro å høre om dating og forskjellige menn.

Kjedelig er jeg sikkert. Men har hatt mannen min knalle år, og dating livet er helt utenfor min interesse og kunnskap

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Mange er lei ja. Kan ringe å snakke timesvis om dette..

Leser at en annen her syns det er gøy å høre om dramalivet til venner og at du må ha blitt kjedelig.  Ikke enig. 

Det er dritt å høre en plate på repeat. Har selv en venninne som snakker om det samme hver gang vi møtes. Tyrkiske unge menn. Ønsker seg en nedenfra der, men det har enn så lenge ikke gått så bra. Er så mange navn og det blir stadig nye. Jeg detter jo helt ut til slutt. 

Problemet er jo ikke at de snakker om det, men det opptar hele livet deres og de snakker ikke om annet når en møtes. Det er kun dem og disse menna og mislykkede dating preket i flere timer som gjør at man nesten klikker.  En annen får ikke komme til med noe annet. Hadde venninna di kunne fått snakket om sitt i en times tid, så noe mer hyggelig etterpå og at også du kunne fått snakket litt om ditt så hadde jo det hjulpet masse.

Sykelig oppheng i en ting er faen meg terror å høre på.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du skal lære deg å bryte av litt. Hvis det er så hun ringer deg ofte med lange monologer, så kan du prøve å få samtalene kortere. 

Hun høres jo litt morsom ut i utgangspunktet.  Men skjønner jo at dette blir litt vel mye. 

Også trenger du ikke svare på alle tlf. Send melding. Er litt opptatt ringer deg senere. Men følg opp å ta den tlf. 

Av og til er det lov å si at hoi, dette ble litt mye. Det er litt mer enn jeg trenger å vite. Ol. Så du får satt litt grenser. 

Det hun driver med er jo overcharing. Også ser hun nok deg som sin beste venn. Ettersom. Hun tar kontakt med deg så mye. 

Har en homofil venn. Han kunne gå litt vel detaljert når han var på date. Og ting på soverommet skulle deles i minste detalj. Så jeg sa fra at jeg trenger ikke vite alt. Han ble litt sur, og lurte på om det var problemematisk for meg at to menn hadde sex. Så jeg sa nei, men heh har heller ingen veninder som deler minste detalj iht hva som skjer på soverommet. Jeg skjønner dette er stort for deg. Men inn på soverommet blirdet litt for mye fr min del. Men hyggelig å høre om alt annet. Og da skjønte han det. Og godtok det. 

Anonymkode: 76f7f...a28

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Har vært sammen med mannen min i snart 25 år. 
en venninne var utro mot mannen sin og det ble slutt. Etter dette er det dating, Tinder og menn hele tiden. Hun snakker ikke om annet. Mellom hver gang vi snakkes er det en ny date i bildet, så jeg klarer ikke henge med. Jeg er så mettet av å høre på dette datinglivet og alt dramaet. Jeg sa fra at det blir for mye. Jeg orker ikke. 
da ble hun fornærmet og sur, og sier jeg ikke forstår hvor ensom hun er fordi jeg har jo mann. 
jeg sa til henne at hun må roe seg ned, bli kjent med de hun møter og ikke date flere samtidig og ligge med alle. Reise på ferie med menn hun aldri har møtt, bare chattet med. Ender opp med å sitte på ei øy å gråte fordi han ikke var som hun hadde tenkt osv. sånn har det pågått lenge. 
hun er over 40 år. 
Hun er egentlig ei super flott og morsom dame, men jeg klarer ikke høre om dater og chatter i x antall timer

Du har rett i at hun må ta det med ro. Ikke rart det blir drama om hun ligger rundt.

Om hun er ensom så må hun ikke utsette seg for fremmede menn, men skaffe seg nye veninner som er i samme situasjon, og som hun kan dra på byen med. Jeg har innsett dette selv. ;)  Menn er ikke svaret om man er ensom. 

Anonymkode: 5ad94...2f5

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror mange holder på sånn fordi dem nok ikke har det så bra, så tror dem ofte at bare man møter en mann så kommer den lykken dem trenger. Hun holder nok på sånn fordi hun ikke har det bra, hun er såret og lei seg. Men istedenfor og ta tak i det som er sårt og vanskelig så gjør hun det verre for seg selv. Jeg ville nok heller når hun snakket om alt dette igjen og igjen, heller spurt hvordan hun har det. At du er mere intresert i henne en alle disse mennene hun treffer. Jeg har hat venner som har holdt på sånn år etter år, dem klare ikke være alene, en ny mann er på plass før den neste har netopp forlatt huset. Men det er fordi dem tror en annen skal gjøre dem lykkelige. Men man kan ikke gi noen noe man selv ikke har. Ingen andre en deg selv kan gjøre at man har det bra med seg selv. Men om vennskapet kun handler om henne henne, så er det lov til og sette ned foten og ta litt avstand. Men ville tatt en skikkelig prat med henne, si at og bli blandet i alt drama hennes hele tiden kan bli litt mye. At du ønsker at dere kan snakke om andre ting en bare menn og alt hun stadig roter seg borti av problemer. Be henne skaffe hjelp, og at det er lett og bruke opp vennene sine som hobby psykologer. Man kan dele ting med venner, men det er når det er det samma om igjen og om igjen

Anonymkode: 3c28c...6f4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Syns det er gøy jeg da 😅

Tror ikke det er helt sammenlignbart, prøv og skaffe deg en vennine som stadig kun må ha nye menn etter menn, alt handler om henne aldri deg. Og unasett hvor mye hun blir såret gjør hun det gang på gang. Det at noen selv liker friheten og ligger med mange er to forkjellige ting. Om man har en veninne som ringer timesvis kun for og snakke om seg selv, tviler jeg du synes det er så gøy i lengden. Om du da kommer med noen bryr dem seg ikke, fordi alt handler om dem og kun dem. Dem eter opp energien din og folk tar avstand en etter en. Og date mange og være singel og fri, er som sagt ikke den typen venninne hun ts har. Tro meg ingen ønsker et sånn type vennskap i lengden. Tviler ts veninne nyter det. 

Anonymkode: 3c28c...6f4

AnonymBruker
Skrevet

Hun høres jo ut til å ha det vanskelig, så om noe trenger hun en støttende venn, ikke en dømmende venn. 

Anonymkode: 80bfe...360

Skrevet

Ingen menn vil ha ei som ligger rundt. Hun virker impulsiv. Noen klarer tydeligvis ikke å være singel. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Hun høres jo ut til å ha det vanskelig, så om noe trenger hun en støttende venn, ikke en dømmende venn. 

Anonymkode: 80bfe...360

Den støttende vennen har jeg vært i 5 år. Klarer ikke mer. Hun har spist opp mange vennskap grunnet dette. Jeg har sagt tydelig ifra at jeg er lite interessert i å lytte til henne 95% av samtalen og ingen rom til meg. På det lengste har vi snakket i tlf i over 3 timer. Og hun ringte flere ganger om dagen. 
du kan jo overta og se hvor lenge du orker dette? 
jeg har nesten bare kontakt på chat nå da jeg kan styre hvor mye og lenge hun kan holde på

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
VetAlt skrev (38 minutter siden):

Ingen menn vil ha ei som ligger rundt. Hun virker impulsiv. Noen klarer tydeligvis ikke å være singel. 

Møter en date, og innen to timer har de ligget.. ligge først og bli kjent etterpå 

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Møter en date, og innen to timer har de ligget.. ligge først og bli kjent etterpå 

Har hun noen traumer fra barndommen? En far som ikke var til stedet? Ble hun neglisjert? 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...